quote:Op dinsdag 23 april 2019 19:57 schreef Moustachio het volgende:
Ik geloof er niet in en heb er volledig vrede mee als Ajax de titel pakt.
Slightly fixed.quote:Op dinsdag 23 april 2019 19:57 schreef Moustachio het volgende:
Ik geloof er niet in en heb er volledig vrede mee kan ermee leven als Ajax de titel pakt.
Ja manquote:Op dinsdag 23 april 2019 21:42 schreef Scarface88 het volgende:
Wereld van verschil hoe Vitesse tegen ons speelde. Maarja Ajax ook weer geluk dat Buttner en Linssen niet meedoen.
quote:Op dinsdag 23 april 2019 19:57 schreef Moustachio het volgende:
Ik geloof er niet in en heb er volledig vrede mee als Ajax de titel pakt.
EN LAAT JE CLUBquote:Op dinsdag 23 april 2019 23:03 schreef PSVCL het volgende:
Het is gedaan,morgen om 23:00 fox sport opzeggen.
quote:Op dinsdag 23 april 2019 23:04 schreef Caland het volgende:
[..]
EN LAAT JE CLUB
MAAR IN DE STEEK
EN LAAT JE CLUB MAAR IN DE STEEK
EN LAAT JE CLUB MAAR IN DE STEEHEEK
EN LAAT JE CLUB MAAR IN DE STEEK
HOERENJONG
als je alles wint ben je kampioenquote:Op dinsdag 23 april 2019 23:05 schreef PirE het volgende:
Recordaantal punten voor een 2e plek denk ik. Toch iets voor in de geschiedenisboeken.
Wordt het weer PSVEL of PSVVCL?quote:Op dinsdag 23 april 2019 23:03 schreef PSVCL het volgende:
Het is gedaan,morgen om 23:00 fox sport opzeggen.
PSVEL klinkt best oke..Volgend jaar nieuwe ronde nieuwe kansen.quote:Op dinsdag 23 april 2019 23:18 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Wordt het weer PSVEL of PSVVCL?
quote:Op dinsdag 23 april 2019 23:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Op 13 mei is de graafschap de laatste hoop.
Totaal niet, PSV is gewoon niet zo goed, dan accepteer je dit toch wel een stukje makkelijker.quote:
De speelronde Ajax - Utrecht en AZ - PSV is waar het beslist gaat worden.quote:Op woensdag 24 april 2019 00:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
Snap niet dat PSV'ers het al opgeven, juist die fans moeten weten dat ze nog wel eens profiteren op de laatste speeldag van een choke ergens anders
Willem en az uit..win je nooit beide met dit spel.quote:Op woensdag 24 april 2019 00:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
Snap niet dat PSV'ers het al opgeven, juist die fans moeten weten dat ze nog wel eens profiteren op de laatste speeldag van een choke ergens anders
quote:Op dinsdag 23 april 2019 23:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Totaal niet, PSV is gewoon niet zo goed, dan accepteer je dit toch wel een stukje makkelijker.
Ja of gewoon de laatste speelronde, als het in punten gelijk staat blijft het spannend.quote:Op woensdag 24 april 2019 00:07 schreef Moustachio het volgende:
[..]
De speelronde Ajax - Utrecht en AZ - PSV is waar het beslist gaat worden.
AZ hun vorm is ook al een tijdje verdwenen, die verloren zelfs van Feyenoord. Dan kan je er echt niks van.quote:Op woensdag 24 april 2019 00:10 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Willem en az uit..win je nooit beide met dit spel.
AZ is meestal wel een 3 punter,verwacht morgen uiteindelijk wel puntverlies.quote:Op woensdag 24 april 2019 00:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja of gewoon de laatste speelronde, als het in punten gelijk staat blijft het spannend.
[..]
AZ hun vorm is ook al een tijdje verdwenen, die verloren zelfs van Feyenoord. Dan kan je er echt niks van.
Als Willem II wint van PSV is het wel gespeeld ja.quote:Op woensdag 24 april 2019 00:14 schreef PSVCL het volgende:
[..]
AZ is meestal wel een 3 punter,verwacht morgen uiteindelijk wel puntverlies.
Dan ben je KO
Kampioen van de VARmoede tochhhhquote:Op woensdag 24 april 2019 00:10 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd hoop ik dat ze die ook gewoon verliezen. Dat is minder pijnlijk dan 2e worden op doelsaldo. Ik kan het makkelijker accepteren als Ajax eindigt op 86 punten en wij op 80 punten. Eindigen met 86 punten zonder schaal is bizar.quote:Op woensdag 24 april 2019 00:10 schreef PSVCL het volgende:
[..]
JUICHEN voor Willem II dusquote:Op woensdag 24 april 2019 00:17 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd hoop ik dat ze die ook gewoon verliezen. Dat is minder pijnlijk dan 2e worden op doelsaldo. Ik kan het makkelijker accepteren als Ajax eindigt op 86 punten en wij op 80 punten. Eindigen met 86 punten zonder schaal is bizar.
Jij bent echt zo onwijs raar af en toe..quote:Op woensdag 24 april 2019 00:17 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd hoop ik dat ze die ook gewoon verliezen. Dat is minder pijnlijk dan 2e worden op doelsaldo. Ik kan het makkelijker accepteren als Ajax eindigt op 86 punten en wij op 80 punten. Eindigen met 86 punten zonder schaal is bizar.
Nouja, af en toe? Daarmee geef je 'm te veel krediet.quote:Op woensdag 24 april 2019 00:20 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Jij bent echt zo onwijs raar af en toe..
ik gok ajax uit, tegen 10 man alsnog verliezenquote:Op woensdag 24 april 2019 00:23 schreef Moustachio het volgende:
Overigens is het eigenlijk een prima seizoen geweest met puntverlies tegen tegenstanders waar je het vooraf van kunt verwachten. Alleen Emmen was onnodig en daar heb je de titel laten liggen.
Klopt daar lagen zeker kansen. Maar Ajax uit kun je verliezen dat is eigenlijk net als Feyenoord en Heerenveen uit elk seizoen wel een lastige pot. Feyenoord thuis vind ik dan eerder een misser. Daar had je gewoon van moeten winnen gezien de kansen op het einde.quote:Op woensdag 24 april 2019 00:40 schreef Adames het volgende:
[..]
ik gok ajax uit, tegen 10 man alsnog verliezen
daar had je het voor het oprapen
Rosario die alles inleverd,Angelino die alleen maar op goed geluk de bal de 16 inpompt ..en het centrale duo wat achteruit loopt,ik kan niet wachtenquote:Op woensdag 24 april 2019 00:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als Willem II wint van PSV is het wel gespeeld ja.
Ajax is gewoon de terechte kampioen,eerlijk is eerlijk...PSV is oogaids na de winter maken geen aanspraak op de titel.quote:Op woensdag 24 april 2019 00:17 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij zo tevreden was met een centrum Schwaab - Viergever.quote:Op woensdag 24 april 2019 00:58 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Rosario die alles inleverd,Angelino die alleen maar op goed geluk de bal de 16 inpompt ..en het centrale duo wat achteruit loopt,ik kan niet wachten
Voor de winterstop liep het prima, na de winterstop een zwaar verval waar natuurlijk ook Rosario mede verantwoordelijk voor is.Heeft moeite met positie kiezen in verdedigend opzicht..daarom moet Hendrix dus spelen om het centrum te ondersteunen.quote:Op woensdag 24 april 2019 01:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij zo tevreden was met een centrum Schwaab - Viergever.
Die Rosario kan er echt heel weinig van ja, dat hij tegen clubs als NAC zonder enige druk zomaar de bal inleverde bij de tegenstanderquote:Op woensdag 24 april 2019 01:31 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Voor de winterstop liep het prima, na de winterstop een zwaar verval waar natuurlijk ook Rosario mede verantwoordelijk voor is.Heeft moeite met positie kiezen in verdedigend opzicht..daarom moet Hendrix dus spelen om het centrum te ondersteunen.
Rosario-Sadilek rennen rond over het veld als kip zonder kop.
Geen ervaring om het te coachen etc.
De gehandicapte versie van Hutchinson.quote:Op woensdag 24 april 2019 01:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die Rosario kan er echt heel weinig van ja, dat hij tegen clubs als NAC zonder enige druk zomaar de bal inleverde bij de tegenstander![]()
PSV mag deze zomer wel flink investeren in hun as.
Geloof ik niet zo in, Ajax gaat volgend seizoen ook een dipje in kwaliteit krijgen en PSV heeft nog wat CL-geld om goed te gebruiken en het team te verbeteren. Zal volgend seizoen weer lang gelijk opgaan verwacht ik.quote:Op woensdag 24 april 2019 01:44 schreef PSVCL het volgende:
[..]
De gehandicapte versie van Hutchinson.
Eens ja,de as was de laatste jaren juist doorslaggevend ,Moreno,Guardo,Dejong bijv.
Maar Ajax zit ook niet meer stil..gaat lastig worden aan te blijven haken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |