Zeker.quote:Op dinsdag 23 april 2019 17:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
De wind is beheurlijk sterk nu.
vandaag geen bier.quote:
Das best knap met deze benauwdheid.quote:Op dinsdag 23 april 2019 17:51 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Hoef voor mij niet, nu kan ik flink trappen op de fiets zonder te zweten
Wind mee dus.quote:Op dinsdag 23 april 2019 17:51 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Hoef voor mij niet, nu kan ik flink trappen op de fiets zonder te zweten
Valt mee hierquote:Op dinsdag 23 april 2019 17:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Das best knap met deze benauwdheid.
Heyquote:
Teveel blowenquote:Op dinsdag 23 april 2019 18:04 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Dan doe ik 1 ding en ben ik een halve dag kwijt.. hoe kan je zo sloom zijn?
Weten wij veel.quote:Op dinsdag 23 april 2019 18:04 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Dat is tinnitus Haags....quote:Op dinsdag 23 april 2019 18:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik hoor al de godganse dag sirenes
Ligt eraan wat voor ding het is. Als het iets is waar gemiddeld vijf minuten over gedaan wordt is het sloom, is het iets wat gemiddeld genomen een dag kost ben je snel.quote:Op dinsdag 23 april 2019 18:04 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Dat is zonde. Geef het dan hier wegquote:
Uurtje naar de gym en het is nu 6 uur. Dus wel traagquote:Op dinsdag 23 april 2019 18:06 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat is tinnitus Haags....
[..]
Ligt eraan wat voor ding het is. Als het iets is waar gemiddeld vijf minuten over gedaan wordt is het sloom, is het iets wat gemiddeld genomen een dag kost ben je snel.
Alles in perspectief zien.
Zondequote:
Komt door de warmte en benauwdheid. Ik heb anderhalf uur over twee biertjes gedaan vanmiddag. Ook al zo langzaamquote:Op dinsdag 23 april 2019 18:06 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Uurtje naar de gym en het is nu 6 uur. Dus wel traag
Grote stad.quote:Op dinsdag 23 april 2019 18:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik hoor al de godganse dag sirenes
Doe danquote:Op dinsdag 23 april 2019 18:07 schreef hemarookworst het volgende:
Verdomme wat een kont rent er voorbij in het park, daar wil je echt een klap op geven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |