Je hoeft natuurlijk niet een dildo te hebben met de diameter of meer van haar kut, om hem op te kunnen rekken. Als je hem schuin houdt, wordt de diameter groter.quote:Op dinsdag 23 april 2019 15:11 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ja nou om op te rekken moet die groter zijn dan haar vagina kan hebben
Ja dat was dus precies mijn punt. Je geeft al suggesties terwijl je helemaal niet weet of ze wel of niet nat was.quote:Op dinsdag 23 april 2019 15:09 schreef wolfjeamadeus het volgende:
[..]
Ik weet in post #7 nog niet wat TS in #8 gaat zeggen
Sorry, ik zal in vervolg wachten tot TS alle informatie zo maar vanuit zichzelf heeft gegeven. Stel je voor dat we hier een beetje ongedwongen gesprek krijgenquote:Op dinsdag 23 april 2019 15:14 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja dat was dus precies mijn punt. Je geeft al suggesties terwijl je helemaal niet weet of ze wel of niet nat was.
haha dat gaat denk ik niet werken zo hoorquote:Op dinsdag 23 april 2019 15:13 schreef wolfjeamadeus het volgende:
[..]
Je hoeft natuurlijk niet een dildo te hebben met de diameter of meer van haar kut, om hem op te kunnen rekken. Als je hem schuin houdt, wordt de diameter groter.
Ook als iemand ontspannen is kan het zijn dat de bekkenbodemspieren onvoldoende kunnen ontspannen.quote:Op dinsdag 23 april 2019 14:30 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Ja ze was goed nat. Gespannen totaal niet. 2 zielen die 1 worden.![]()
In mijn ruime (nopun) ervaring werkt dat prima. Zelfs met een vinger werkt dat.quote:Op dinsdag 23 april 2019 15:17 schreef madeliefff het volgende:
[..]
haha dat gaat denk ik niet werken zo hoor
Lijkt me handig om zinvolle suggesties te geven.quote:Op dinsdag 23 april 2019 15:15 schreef wolfjeamadeus het volgende:
[..]
Sorry, ik zal in vervolg wachten tot TS alle informatie zo maar vanuit zichzelf heeft gegeven. Stel je voor dat we hier een beetje ongedwongen gesprek krijgen
Jij kunt er een andere gedachte bij hebben, maar wat mij betreft gaf ik een zinvolle suggestie. Soms is glijmiddel gewoon handig.quote:Op dinsdag 23 april 2019 15:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Lijkt me handig om zinvolle suggesties te geven.
Maar gingen die dildo's er wel in? En had er daar ook eentje het formaat van jouw lul?quote:Op dinsdag 23 april 2019 14:18 schreef Roces18 het volgende:
Hierna hebben we het nog proberen te vergroten met dildo's van verschillende formaten maar dat mocht ook niet baten..
Niks mis met glijmiddel hoorquote:Op dinsdag 23 april 2019 14:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Waarom nou weer direct glijmiddel? Probeer het eerst eens op een natuurlijke manier op te lossen.
Dat hoeft niet.. maar het is zeker een tip om te gebruiken, om gewoon uit te sluiten dat het niet specifiek aan beperkte natheid ligt.quote:Op dinsdag 23 april 2019 16:08 schreef Vinniiee het volgende:
Waarom zou je het gebruiken als het niet nodig is?
Als het niet past en je partner (of jij) verder wel nat bent, kan het net een beetje helpen.quote:Op dinsdag 23 april 2019 16:08 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Waarom zou je het gebruiken als het niet nodig is?
Ja vind ik wel maar moet het wel passenquote:Op dinsdag 23 april 2019 16:19 schreef dagobertE6 het volgende:
Lekker joh halve meter in lengte verschil
Nee allemaal kleiner maar wel verschillende groottes. Gewoon elke keer een stapje groter . Ik doe erg mijn best want sex vind ik belangrijk in een relatie maar hier raak ik zwaar gefrustreerd van.quote:Op dinsdag 23 april 2019 15:56 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar gingen die dildo's er wel in? En had er daar ook eentje het formaat van jouw lul?
Grote kans dat ze nog niet voldoende opgewonden was. Niet passen is onzin. Ook bij vrouwen van 1.50m.quote:Op dinsdag 23 april 2019 14:18 schreef Roces18 het volgende:
Ik had vorige week een meisje mee naar huis genomen. Eenmaal alles aan de praat gekregen begon de eerste 'entree' en klaagde ze dat het pijn deed. Toen ik vroeg of ze nog maagd was zei ze nee. Probeerden we het opnieuw maar ze zei dat het niet paste (moet wel zeggen dat het erg strak was). Hierna hebben we het nog proberen te vergroten met dildo's van verschillende formaten maar dat mocht ook niet baten..
Is dit nog op te lossen of niet?
Ik ben 2 meter
Zij is 1.55 dat is toch geen probleem? Ik houd van kleine vrouwen.
Naja dat is een beetje mijn angst. Want heb wel vaker gehoord dat ik vrij groot geschapen ben.quote:Op dinsdag 23 april 2019 19:11 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Grote kans dat ze nog niet voldoende opgewonden was. Niet passen is onzin. Ook bij vrouwen van 1.50m.
Op gegeven moment is iets te groot he. Een baby komt er ook niet met gemak en pijnloos uit. Dan heb ik t nog niet eens gehad over de veranderingen die je lichaam heeft om bevallen mogelijk te maken.quote:Op dinsdag 23 april 2019 19:11 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Grote kans dat ze nog niet voldoende opgewonden was. Niet passen is onzin. Ook bij vrouwen van 1.50m.
Probeer eens meer tijd te nemen voordat je overgaat tot penetreren. Gewoon eens een half uur of meer. En kijk eens wat dat oplevert.quote:Op dinsdag 23 april 2019 19:23 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Naja dat is een beetje mijn angst. Want heb wel vaker gehoord dat ik vrij groot geschapen ben.
Koop een grotere danquote:Op dinsdag 23 april 2019 18:59 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Nee allemaal kleiner maar wel verschillende groottes. Gewoon elke keer een stapje groter . Ik doe erg mijn best want sex vind ik belangrijk in een relatie maar hier raak ik zwaar gefrustreerd van.
Ik heb zelf de grootste maat van MySize nodig vanwege de omtrek en dat is nog steeds niets vergeleken bij het hoofd van een baby, dus jouw vergelijk slaat de plank wat mis.quote:Op dinsdag 23 april 2019 20:07 schreef madeliefff het volgende:
[..]
Op gegeven moment is iets te groot he. Een baby komt er ook niet met gemak en pijnloos uit. Dan heb ik t nog niet eens gehad over de veranderingen die je lichaam heeft om bevallen mogelijk te maken.
P.s. opgewonden zijn en ontspannen bekkenbodemspieren hebben hoeven niet samen te gaan.
Zeg ik van niet dan? @ opgewonden zijn..quote:Op dinsdag 23 april 2019 20:19 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik heb zelf de grootste maat van MySize nodig vanwege de omtrek en dat is nog steeds niets vergeleken bij het hoofd van een baby, dus jouw vergelijk slaat de plank wat mis.
Opgewonden zijn en voldoende opgewonden zijn is niet hetzelfde. Er zijn genoeg vrouwen die meer de tijd nodig hebben om echt helemaal los te komen. En het loont de moeite om daar tijd in te steken. Sowieso loont dat.
Maar goed, ik geef mijn mening op basis van mijn ervaring.
Buiten lichamelijke afwijkingen past het gewoon. Dat is echt ook de medische consensus.quote:Op dinsdag 23 april 2019 21:20 schreef madeliefff het volgende:
[..]
Zeg ik van niet dan? @ opgewonden zijn..
Ja dus omdat je piemel niet net zo groot is als een baby moet het bij iedereen maar passen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |