Dat is niet op dezelfde dag. De andere keren waren bij haar thuisquote:Op dinsdag 23 april 2019 14:20 schreef Cryptocoryne het volgende:
De enige vraag die in mij opkomt is waarom je godsnaam dildo's thuis hebt liggen? Van verschillende formaten ook nog.
Zoveel vragen.
Ik snap het niet meer.quote:Op dinsdag 23 april 2019 14:25 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Dat is niet op dezelfde dag. De andere keren waren bij haar thuis
Ja ze was goed nat. Gespannen totaal niet. 2 zielen die 1 worden.quote:Op dinsdag 23 april 2019 14:27 schreef Vinniiee het volgende:
Tenzij je een been of arm naar binnen probeert te duwen, heeft de lengte van je lichaam weinig met penetratie te maken.
Was ze wel nat? Was ze gespannen?
En de dikte dan misschien?quote:Op dinsdag 23 april 2019 14:27 schreef wolfjeamadeus het volgende:
Ontspanning en een lading glijmiddel lost elk probleem op.
En net zoals jouw lichaamslengte niks zegt over de lengte van je pener, zegt dat van haar niks over de grote van haar vagijn.
Waarom nou weer direct glijmiddel? Probeer het eerst eens op een natuurlijke manier op te lossen.quote:Op dinsdag 23 april 2019 14:27 schreef wolfjeamadeus het volgende:
Ontspanning en een lading glijmiddel lost elk probleem op.
En net zoals jouw lichaamslengte niks zegt over de lengte van je pener, zegt dat van haar niks over de grote van haar vagijn.
Nou blijkbaar toch niet, want het lukte niet zei je net.quote:Op dinsdag 23 april 2019 14:30 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Ja ze was goed nat. Gespannen totaal niet. 2 zielen die 1 worden.![]()
![]()
Naja dat is afhankelijk van de grote van het potje natuurlijk.quote:
Omdat het bij vrouwen nu eenmaal soms niet werkt, ook al zijn ze wel enorm opgewonden, en droogheid veel van dit soort issues geeft, en mensen soms jarenlang zoeken en/of trauma's oplopen terwijl dat allemaal voorkomen had kunnen worden met een druppel olie, siliconen of spuug, misschien.quote:Op dinsdag 23 april 2019 14:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Waarom nou weer direct glijmiddel? Probeer het eerst eens op een natuurlijke manier op te lossen.
Ja hoef je er niet in te wrijvenquote:Op dinsdag 23 april 2019 14:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nou blijkbaar toch niet, want het lukte niet zei je net.
Je bent me voorquote:Op dinsdag 23 april 2019 14:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nou blijkbaar toch niet, want het lukte niet zei je net.
Ja, klopt, dán zou je glijmiddel kunnen gebruiken. Maar de vraag of ze al voldoende opgewonden was, was nog helemaal niet gesteld.quote:Op dinsdag 23 april 2019 14:52 schreef NitraatPoep het volgende:
[..]
Omdat het bij vrouwen nu eenmaal soms niet werkt, ook al zijn ze wel enorm opgewonden, en droogheid veel van dit soort issues geeft, en mensen soms jarenlang zoeken en/of trauma's oplopen terwijl dat allemaal voorkomen had kunnen worden met een druppel olie, siliconen of spuug, misschien.
Maar blijf vooral bang voor 'glijmiddel'
Daar begon ik ook mee. Ontspanning is het beste. Word ze ook natter van.quote:Op dinsdag 23 april 2019 14:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Waarom nou weer direct glijmiddel? Probeer het eerst eens op een natuurlijke manier op te lossen.
Maar blijkbaar was dat het probleem niet.quote:Op dinsdag 23 april 2019 15:01 schreef wolfjeamadeus het volgende:
[..]
Daar begon ik ook mee. Ontspanning is het beste. Word ze ook natter van.
Dus zij heeft al standaard dildo's in huis die te groot zijn voor haar? Volgende keer beter nadenken over je verzonnen topicquote:Op dinsdag 23 april 2019 14:18 schreef Roces18 het volgende:
Ik had vorige week een meisje mee naar huis genomen. Eenmaal alles aan de praat gekregen begon de eerste 'entree' en klaagde ze dat het pijn deed. Toen ik vroeg of ze nog maagd was zei ze nee. Probeerden we het opnieuw maar ze zei dat het niet paste (moet wel zeggen dat het erg strak was). Hierna hebben we het nog proberen te vergroten met dildo's van verschillende formaten maar dat mocht ook niet baten..
Is dit nog op te lossen of niet?
Ik ben 2 meter
Zij is 1.55 dat is toch geen probleem? Ik houd van kleine vrouwen.
Ik weet in post #7 nog niet wat TS in #8 gaat zeggenquote:Op dinsdag 23 april 2019 15:03 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Maar blijkbaar was dat het probleem niet.
Dat zegt hij niet hequote:Op dinsdag 23 april 2019 15:09 schreef madeliefff het volgende:
[..]
Dus zij heeft al standaard dildo's in huis die te groot zijn voor haar? Volgende keer beter nadenken over je verzonnen topic
ja nou om op te rekken moet die groter zijn dan haar vagina kan hebbenquote:Op dinsdag 23 april 2019 15:09 schreef wolfjeamadeus het volgende:
[..]
Dat zegt hij niet he
Hij zegt alleen dat het oprekken met dildo's er niet voor zorgde dat hij er makkelijker in kwam.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |