Niemand kan 3,5 uur neuken.quote:Op vrijdag 26 april 2019 12:11 schreef Cockwhale het volgende:
3,5 uur neuken is saai. De meeste kutje waren na een half uur neuken al helemaal rauw overigens, ook al waren ze natter dan Zeeland in 1953.
Niemand is weer heel absoluut. Aan een stuk is het wel gewoon niet meer leuk.quote:
Vrijgezel?quote:Op zaterdag 27 april 2019 10:24 schreef Academicus het volgende:
Maak je niet druk; het wordt vanzelf minder. Het eerste jaar reiken de bomen op seksueel vlak nog tot aan de hemel en daarna start de sleur van een échte, volwassen relatie. Dat betekent hooguit zo'n 1 ā 2 keer per week seks. Gewoon platte seks omdat dat nu eenmaal bij een relatie hoort. Verder slaat de zelfverwaarlozing toe aan beide kanten want relatie waardoor de lichamelijke aantrekkingskracht langzaam,maar zeker verdwijnt. Vervolgens begint het wijf structureel te zeiken op de man, die op zijn beurt zijn gerief ergens anders gaat halen.
Kortom, jouw probleem lost zich vanzelf op
Nee hoor!quote:Op zaterdag 27 april 2019 10:59 schreef Fancy2 het volgende:
O ja, een tip: doe als een zeester als je geen zin hebt. Dan gaat hij vast minder willen.
Ja, ik hoop dat je iets aan mijn inzichten hebtquote:Op zaterdag 27 april 2019 12:02 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik las het...
O well, je hebt er in ieder geval een helpende gedachte bij gemaakt.
Niet echt. Noch vrijgezel, noch eenzaam.quote:Op zaterdag 27 april 2019 12:13 schreef Academicus het volgende:
[..]
Ja, ik hoop dat je iets aan mijn inzichten hebt
Wat doe je dan op Fok?quote:Op zaterdag 27 april 2019 13:26 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Niet echt. Noch vrijgezel, noch eenzaam.
Moge alle Fokkers ooit net zo gelukkig worden als jijquote:Op zaterdag 27 april 2019 14:06 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Pochen met dat ik een relatie heb en niet eenzaam ben.
Dus 3,5 uur in en uit, toch? Dat kan toch niemand zonder kapot te worden?quote:Op zaterdag 27 april 2019 11:12 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Niemand is weer heel absoluut. Aan een stuk is het wel gewoon niet meer leuk.
Ik vermoed echter dat 3,5 uur seks bedoeld werd.
Achter elkaar lijkt mij dat vaak wel tot ongemakken leiden.quote:Op zaterdag 27 april 2019 21:06 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Dus 3,5 uur in en uit, toch? Dat kan toch niemand zonder kapot te worden?
Zijn mensen die het beroepsmatig doen ook hoorquote:Op zaterdag 27 april 2019 21:06 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Die hebben toch zeker wel pauze....quote:Op zaterdag 27 april 2019 22:24 schreef Molo het volgende:
[..]
Zijn mensen die het beroepsmatig doen ook hoor
Probeer het eens uit, zou ik zeggenquote:Op zaterdag 27 april 2019 21:06 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |