Die heeft een bos hout voor de deur waar je meneer tegen zegt.quote:Op dinsdag 23 april 2019 12:54 schreef EdvandeBerg het volgende:
[ afbeelding ]
Linda Duits, even een plaatje ter illustratie.
Die heeft wel kanonnen.quote:Op dinsdag 23 april 2019 12:54 schreef EdvandeBerg het volgende:
[ afbeelding ]
Linda Duits, even een plaatje ter illustratie.
Die dingen zijn fantastisch. We zijn hier in Europa inderdaad achterlijk wat toilethygiëne betreft.quote:Op dinsdag 23 april 2019 13:05 schreef speknek het volgende:
Ik vind het toch wel bijzonder hoe alle journalisten toch altijd weer bij Linda Duits uit lijken te komen. Ze is echt een soort bliksemafleider van nieuwe dingen ook al is ze Gen X.
Dat terzijde, heeft iedereen met zo'n ding groot gelijk. Het is dat ik elf jaar geleden verhuisd ben en toen Japanse merken als Toto de enige waren en nauwelijks te krijgen hier, maar in een nieuw huis zou ik er ook een installeren.
Ik weet alleen niet hoe mensen maar een papiertje nodig hebben. Zelfs met zo'n lekker warme harde straal moet ik alsnog vegen.
quote:
wat een boer niet kentquote:Op dinsdag 23 april 2019 13:31 schreef Dr.Jan-Itor het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat dit goed werkt.
Absoluut!quote:Op dinsdag 23 april 2019 12:56 schreef Resistor het volgende:
Helpt zo'n ding ook als je normaal gesproken na 5x vegen nog steeds portretten van [bruin persoon] aan het maken bent?
quote:Op dinsdag 23 april 2019 12:36 schreef Embraer89 het volgende:
Ik vind dat we tarrels moeten behouden in dit land.
Ik werk hier dus niet aan mee.
Mn billen zijn ook schoon nadat ik gescheten heb. Of er moet wel heel wat aan de hand zijn geweest.quote:Op dinsdag 23 april 2019 12:41 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Noem het beestje toch bij de naam!
Anus, of kontgat, of desnoods bilspleet.
Dan is er iets mis met je dieet.quote:Op dinsdag 23 april 2019 13:05 schreef speknek het volgende:
Ik vind het toch wel bijzonder hoe alle journalisten toch altijd weer bij Linda Duits uit lijken te komen. Ze is echt een soort bliksemafleider van nieuwe dingen ook al is ze Gen X.
Dat terzijde, heeft iedereen met zo'n ding groot gelijk. Het is dat ik elf jaar geleden verhuisd ben en toen Japanse merken als Toto de enige waren en nauwelijks te krijgen hier, maar in een nieuw huis zou ik er ook een installeren.
Ik weet alleen niet hoe mensen maar een papiertje nodig hebben. Zelfs met zo'n lekker warme harde straal moet ik alsnog vegen.
misschien kan iemand een "testrit" voor je regelenquote:Op dinsdag 23 april 2019 13:58 schreef mossad_agent het volgende:
Maar niet iedereen zit op de dezelfde manier toch? Dus inderdaad een kind vs man, vrouw vs man, dikke man vs dunne man...iedereen heeft een ander plek waar zijn anus boven de pot hangt. Voor je het weet spuit hij tegen mijn laaghangende ballen aan ipv tegen mijn vieze aarsje. Kortom... hoe weet hij waar hij moet spuiten? En...heb ik dan niet ineens stront aan mijn balzak hangen?? Al die vragen, lastig lastig.
Mijn ervaring nadat ik het wel eens geprobeerd heb in Azië: Je kont en de hele WC is zeiknat, je hebt uiteindelijk 3x zoveel WC-papier nodig en schoner wordt het niet van die straal, alleen juist plakkeriger...quote:Op dinsdag 23 april 2019 13:31 schreef Dr.Jan-Itor het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat dit goed werkt.
Dat vroeg ik mij dus ook af, is een beetje zoals wc papier gebruiken op een zwembad toilet een kleffe bende van nat papier.quote:Op dinsdag 23 april 2019 14:06 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Mijn ervaring nadat ik het wel eens geprobeerd heb in Azië: Je kont en de hele WC is zeiknat, je hebt uiteindelijk 3x zoveel WC-papier nodig en schoner wordt het niet van die straal, alleen juist plakkeriger...
Nu al zo vaak in Azië geweest, maar snap nog steeds niet wat er zo fijn aan moet zijn.
Dit bedoel ik dus! Iedereen ziet dit toch aankomen! Hoe kan je trouwens richten met die straal als je kont vanachter zit?!quote:Op dinsdag 23 april 2019 14:06 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Mijn ervaring nadat ik het wel eens geprobeerd heb in Azië: Je kont en de hele WC is zeiknat, je hebt uiteindelijk 3x zoveel WC-papier nodig en schoner wordt het niet van die straal, alleen juist plakkeriger...
Nu al zo vaak in Azië geweest, maar snap nog steeds niet wat er zo fijn aan moet zijn.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |