Hallo braddaquote:
Zou hij nog leven? Sinds zijn hartaanval heb ik hem niet meer gezienquote:Op dinsdag 23 april 2019 13:42 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Volgens mij is dat juist het broertje van die andere idioot, Braddie
heeft ie srs een hartaanval gehad?quote:Op dinsdag 23 april 2019 13:43 schreef Kiid het volgende:
[..]
Zou hij nog leven? Sinds zijn hartaanval heb ik hem niet meer gezien
Mwah. Braddie kan als geen ander van een muis een olifant makenquote:Op dinsdag 23 april 2019 13:44 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
heeft ie srs een hartaanval gehad?
Zijn moeder is er nog beter in, die maakte immers uit het niets een olifantquote:Op dinsdag 23 april 2019 13:45 schreef Kiid het volgende:
[..]
Mwah. Braddie kan als geen ander van een muis een olifant maken
Die foto zal ik nooit meer vergetenquote:Op dinsdag 23 april 2019 13:50 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Zijn moeder is er nog beter in, die maakte immers uit het niets een olifant
Kan niet dm'enquote:Op dinsdag 23 april 2019 13:53 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Dit smeekt om nog een dm met screenshot
Gelukkig zijnquote:Op dinsdag 23 april 2019 13:55 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Let op hoor, nu gaat Hans melden wat hij allemaal niet kan....
Ik hoop dat we internet genoeg hebben
Kan niet in 1 topic.quote:Op dinsdag 23 april 2019 13:55 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Let op hoor, nu gaat Hans melden wat hij allemaal niet kan....
Ik hoop dat we internet genoeg hebben
Dat kan ik wel. Een goed team met Fifa en een snelle internetverbinding en ik ben de gelukkigste man op aardequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |