xDquote:Op dinsdag 23 april 2019 14:00 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Tijd voor een subforum dus
nja zeg, ben net een dag terug van vakantie en nu dit weerquote:Op dinsdag 23 april 2019 14:17 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ah eindelijk, een snor.
Grijp in... Hans doet vervelend
ordening moet zijnquote:Op dinsdag 23 april 2019 14:30 schreef HPLC het volgende:
[..]
nja zeg, ben net een dag terug van vakantie en nu dit weer
Hoi Haagsquote:
Welnee ik was vorige week nog in Den Haag.quote:
En dat laat je ook niet even weten of zo.quote:Op dinsdag 23 april 2019 15:01 schreef Remqo het volgende:
[..]
Welnee ik was vorige week nog in Den Haag.
Oh moest dat dan?quote:Op dinsdag 23 april 2019 15:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
En dat laat je ook niet even weten of zo.
Flauw van hem.quote:
En dat terwijl bij jouw je hoofd ook boven je haar uit groeit...quote:Op dinsdag 23 april 2019 14:02 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
DE TIEVUS HANS DE TIEVUS
Ik haat mensen die een discussie winnen op puur intellect
Dit is duidelijk voor de Pokemon maniequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.vor een signature moette betalen kut, schuevuh mee die mars
Miss mogen we towerbridgen als we het lief vragenquote:
Zou mij fijn lijkenquote:Op dinsdag 23 april 2019 15:27 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Miss mogen we towerbridgen als we het lief vragen
Wie maakt het meest kans als ie het vraagt?quote:
Ik heb echt geen idee. Heb het idee dat Myrr vooral wild is van mensen met een etnische achtergrond dus als jij dat wel hebt dan kan jij dat het best vragen. Dan accepteer ik wel of ik voor of achter moetquote:Op dinsdag 23 april 2019 15:31 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Wie maakt het meest kans als ie het vraagt?
Ik kan goed doen alsofquote:Op dinsdag 23 april 2019 15:33 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee. Heb het idee dat Myrr vooral wild is van mensen met een etnische achtergrond dus als jij dat wel hebt dan kan jij dat het best vragen. Dan accepteer ik wel of ik voor of achter moet
Goed ideequote:Op dinsdag 23 april 2019 15:35 schreef Kiid het volgende:
[..]
Pak ff paar keer zonnebankje voordat je haar gaat benaderen
Herkenbaarquote:Op dinsdag 23 april 2019 15:36 schreef Pensylvania het volgende:
Wel vervelend want door de gedachte alleen al een harde pener nu. Als ik hier mee onder de zonnebank ga liggen heb ik straks een witte streep over mijn buik
Die waterijsjes in aardbei en perensmaak.quote:
oh wauw nooit van gehoord, ga wel keer proberenquote:
ohjaaa, populair ijsjequote:Op dinsdag 23 april 2019 15:51 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Die waterijsjes in aardbei en perensmaak.
Wel van de lidl, veel beter dan die festini
Lolquote:Op dinsdag 23 april 2019 15:41 schreef Pensylvania het volgende:
https://www.ad.nl/binnenl(...)aan-vallen~aa3807f7/
Het zal gvd weer es niet uit de woestijn komen
quote:
Zo, was het wel lekker weer voor.quote:
Het wordt juist minder.quote:Op dinsdag 23 april 2019 15:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Zo, was het wel lekker weer voor.
Hopelijk wordt het komende 1,5 week nog zulk weer. Ga ik weer even naar buitenbad om te zwemmen en lezen in de zon. Heb nog paar credits over op mijn kaart.
oh wauw echt, ik vind het echt nog veels te koud om te zwemmen. Ook met die wind erbij enzo, brr. Maar heb daar wel zin in als ik stil zit in de zonquote:Op dinsdag 23 april 2019 15:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Zo, was het wel lekker weer voor.
Hopelijk wordt het komende 1,5 week nog zulk weer. Ga ik weer even naar buitenbad om te zwemmen en lezen in de zon. Heb nog paar credits over op mijn kaart.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |