De volgende dag ben je tot je nek begraven en krijg je stenen tegen je bek tot je dood bent.quote:Op dinsdag 23 april 2019 19:19 schreef EggsTC het volgende:
Zie je t al voor je dat je dit als Nederlander probeert in Iran ofzo, of Jemen met je Christelijke middelbareschool? "TYF OP MAN, TYFUS BEK HOUDEN"_______
Omdat ie zo door en door Turks is?quote:Op dinsdag 23 april 2019 20:16 schreef MakkieR het volgende:
Ik vraag me eigenlijk af: Als je deze school hebt afgemaakt en je hebt je diploma, wat is dat papiertje dan eigenlijk waard gezien de school een enorme bagger imago heeft. Welk bedrijf wil toekomstige terroristen als personeel aannemen. Ik zou mijn naam niet graag willen verbinden met het Haga-lyceum college. Dan ben je bij voorbaat kansloos voor een leuke baan. Daarom snap ik die ouders ook niet. Je wilt toch je kinderen een toekomst gunnen. Waarom zet je dan in vredesnaam je kinderen op een school waar een vloek op rust.
Geen werkgever is geïnteresseerd in je middelbare schooldiploma; tenzij je daarna niet bent doorgestroomd naar een vervolgopleiding.quote:Op dinsdag 23 april 2019 20:16 schreef MakkieR het volgende:
Ik vraag me eigenlijk af: Als je deze school hebt afgemaakt en je hebt je diploma, wat is dat papiertje dan eigenlijk waard gezien de school een enorme bagger imago heeft. Welk bedrijf wil toekomstige terroristen als personeel aannemen. Ik zou mijn naam niet graag willen verbinden met het Haga-lyceum college. Dan ben je bij voorbaat kansloos voor een leuke baan. Daarom snap ik die ouders ook niet. Je wilt toch je kinderen een toekomst gunnen. Waarom zet je dan in vredesnaam je kinderen op een school waar een vloek op rust.
Dit idd. Als je vervolgens een zinnige beroepsopleiding doet, is er niks aan het handje wat betreft je baankansen.quote:Op dinsdag 23 april 2019 20:24 schreef Kassamiep het volgende:
[..]
Geen werkgever is geïnteresseerd in je middelbare schooldiploma; tenzij je daarna niet bent doorgestroomd naar een vervolgopleiding.
Hoe is de doorstroom van deze school ?
Turks of niet, ik zou als ouder vooral kijken welke scholen hoog aangeschreven staan, die jou een kans biedt op de arbeidsmarkt. Dan zou ik echt niet denken aan het Haga - Lyceum College. Leuk voor het extremistische geloof maar een carrière als terrorist levert geloof niet veel geld op.quote:Op dinsdag 23 april 2019 20:20 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Omdat ie zo door en door Turks is?
probleem is denk ik wel dat je houding te negatief is voor het bedrijfsleven als je het haga-lyceum college hebt gedaan, conflict verzekerd.quote:Op dinsdag 23 april 2019 20:24 schreef Kassamiep het volgende:
[..]
Geen werkgever is geïnteresseerd in je middelbare schooldiploma; tenzij je daarna niet bent doorgestroomd naar een vervolgopleiding.
Hoe is de doorstroom van deze school ?
Als je hierna er in slaagt een bachelor of master te halen valt dat wel mee. Ik zie echter dat deze school pas 2 jaar bestaat - dus er zijn geen cijfers hoe goed of belabberd haar leerlingen dat gaan doen... alleen onderbuikgevoelens.quote:Op dinsdag 23 april 2019 20:30 schreef MakkieR het volgende:
[..]
probleem is denk ik wel dat je houding te negatief is voor het bedrijfsleven als je het haga-lyceum college hebt gedaan, conflict verzekerd.
En toch zou ik het als ouder niet snel doen, ik zou eerder een veilige weg bewandelen voor mijn kinderen, dan onnodig risico's nemen, alleen maar vanwege je geloofsovertuiging. Geloof brengt geen brood op de plank, zou mijn moeder zeggenquote:Op dinsdag 23 april 2019 20:37 schreef Kassamiep het volgende:
[..]
Als je hierna er in slaagt een bachelor of master te halen valt dat wel mee. Ik zie echter dat deze school pas 2 jaar bestaat - dus er zijn geen cijfers hoe goed of belabberd haar leerlingen dat gaan doen... alleen onderbuikgevoelens.
Ik gok zomaar dat veel ouders van leerlingen op deze school hun brood graties krijgen en weinig belang hechten aan zaken als een carrière, opleiding etc.quote:Op dinsdag 23 april 2019 20:41 schreef MakkieR het volgende:
[..]
En toch zou ik het als ouder niet snel doen, ik zou eerder een veilige weg bewandelen voor mijn kinderen, dan onnodig risico's nemen, alleen maar vanwege je geloofsovertuiging. Geloof brengt geen brood op de plank, zou mijn moeder zeggen
quote:Op dinsdag 23 april 2019 11:51 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Dat kan niet.
Het boek werd pas in 1971 uitgegeven. Of ... The Philadelphia experiment is toch geslaagd!
[..]
Natuurlijk is het een slechte vergelijking, maar het is minstens zo slecht om te zeggen dat iedereen die een boek leest (of als levensbeschouwelijke tekst gebruikt, zo u wil) hetzelfde is, handelt en denkt.
Het is kul.
Het is fucking onzin.
Het is niet waar en het wordt ook niet waar. Ook niet wanneer je het vaker of harder zegt.
?quote:Citizen Kane uit 1941 is de eerste lange speelfilm van Orson Welles en wordt door veel filmcritici als beste film aller tijden beschouwd. De film was vernieuwend in vele opzichten: verhaalstructuur, montage, de deep-focusfotografie maar ook het gebruik van grime.
quote:Op dinsdag 23 april 2019 14:42 schreef Ringo het volgende:
De bericht die je wist dat zou komen toch, tfoe.
AIVD maakt rapport ‘Tyfusterrorisme op Tyfus Lyceum’ openbaar
[..]
XDquote:
Haaaquote:Op dinsdag 23 april 2019 08:32 schreef de_boswachter het volgende:
De directeur is een Fokker. Ik denk @:Wollah
Ik dacht eerst dat de OP een stuk van de Speld wasquote:Op dinsdag 23 april 2019 15:17 schreef SicSicSics het volgende:
Waarom zou je aan bronverificatie doen inderdaad
In ieder geval één Ninja-edit!
Als ze de hele dag hetzelfde sprookjesboek vanaf het matje lezen is er niet veel nodigquote:Op dinsdag 23 april 2019 09:12 schreef PirE het volgende:
Een derde van 410k, is ongeveer 135k.
Dat valt toch wel mee voor 3 fulltime functies? Vind het ergens wel knap dat je die hele tyfusschool laat draaien op een budget van 410k.
Let op mijn eerste twee woorden:quote:
Ik in eerste instantie ook; en daarna dacht ik: Heeft het schoolbestuur die mafklapper nog niet ontslagen?quote:Op dinsdag 23 april 2019 22:59 schreef Murdera het volgende:
Ik dacht eerst dat de OP een stuk van de Speld was![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |