Nee, je dochters sturen naar een school waar ze te horen krijgen dat ze hun toekomstige man altijd gehoorzaam moeten blijven is wel goed voor hun ontwikkeling wil je zeggen?quote:Op dinsdag 23 april 2019 12:16 schreef dagobertE6 het volgende:
k hoop voor hen dat thuisonderwijs is toegestaan als de haga sluit, ik wil mijn dochters zeker niet sturen naar scholen waar ze niets leren dan degeneratie
Ik zou even met Baudet bellen, misschien kun je een Renaissanceschool oprichten.quote:Op dinsdag 23 april 2019 12:16 schreef dagobertE6 het volgende:
k hoop voor hen dat thuisonderwijs is toegestaan als de haga sluit, ik wil mijn dochters zeker niet sturen naar scholen waar ze niets leren dan degeneratie
Zijn deze dan beinvloedbaar?quote:Op dinsdag 23 april 2019 12:16 schreef dagobertE6 het volgende:
quote:Atasoy is niet onder de indruk van het rapport: “Dit is kankerlaster en kankersmaad. Ik sleep ze voor de teringrechter.”
Wat is dit voor zwakbegaafd figuur joh?quote:Op dinsdag 23 april 2019 14:42 schreef Ringo het volgende:
De bericht die je wist dat zou komen toch, tfoe.
AIVD maakt rapport ‘Tyfusterrorisme op Tyfus Lyceum’ openbaar
[..]
quote:Op dinsdag 23 april 2019 14:58 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Wat is dit voor zwakbegaafd figuur joh?
Man man man, moet het even lezen, maar het staat er echt:quote:Op dinsdag 23 april 2019 14:42 schreef Ringo het volgende:
[..]
Zo ken ik ze weer, liegen, liegen en schelden, meer komt er niet uit. Dadelijk nog even de racisme kaart spelen en de bingo kaart is weer vol.quote:“Dit is kankerlaster en kankersmaad. Ik sleep ze voor de teringrechter.”
Doen sleep ze voor de rechter, laat deze maar oordelen.quote:Op dinsdag 23 april 2019 14:42 schreef Ringo het volgende:
[..]
Poe's Law, he. Soms is satire niet te onderschieden van realiteit omdat de realiteit zo krankzinnig is.quote:Op dinsdag 23 april 2019 15:15 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
Man man man, moet het even lezen, maar het staat er echt:
[..]
Zo ken ik ze weer, liegen, liegen en schelden, meer komt er niet uit. Dadelijk nog even de racisme kaart spelen en de bingo kaart is weer vol.
EDIT: haha de speld
Gewoon sturen!quote:Op dinsdag 23 april 2019 12:16 schreef dagobertE6 het volgende:
Wier.quote:Op dinsdag 23 april 2019 11:08 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Ja en Baudet en Adolf Hitler hebben allebei Citizen Kane gezien, kun je nagaan.![]()
Een roman is wat anders dan een levensbeschouwelijke en religieuze handleiding wiens regels strikt opgevolgd dienen te worden volgens de leiding van de club. Bijzonder zwakke appels-peren vergelijking.
De vraag is of je dat wel moet willen. Als je deze bestuurders aanpakt pak je het probleem niet aan.quote:Op dinsdag 23 april 2019 11:01 schreef DrParsifal het volgende:
[..]
Maar mag het richten tegen onderdelen van de grondwet zoals de vrijheid van onderwijs en godsdienst weer wel?
Verder is er waarschijnlijk wel wat te vinden om (de bestuurders van) deze school aan te pakken zonder over vrijheid van godsdienst of onderwijs te beginnen.
Het moet via de politiek en die doet het niet...quote:Op dinsdag 23 april 2019 18:20 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
De vraag is of je dat wel moet willen. Als je deze bestuurders aanpakt pak je het probleem niet aan.
We hebben het hier over een religie die vijandig staat tegenover de meeste van onze grondrechten en de vrijheid van godsdienst in het bijzonder. Die gebruikt de grondwettelijke vrijheden om die vrijheden voor anderen te bedreigen. Dat is een fundamenteel probleem dat je ook via de fundamenten zult moeten aanpakken.
quote:Op dinsdag 23 april 2019 08:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
Denk niet dat AIVD hun bankrekeningen openbaar gaat maken
Verder goed voorbeeldfunctieMaar daar caren de ouders van de kinderen op die school allang niet meer om.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |