Dat is de link voor je -eigen- notes, alleen jij kan die zien.quote:Op dinsdag 23 april 2019 09:16 schreef FANN het volgende:
[..]
christus... doe een normaal...kan je toch niet maken.......
Ja, ga het ff uitleggen.quote:Op dinsdag 23 april 2019 09:18 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Dat is de link voor je -eigen- notes, alleen jij kan die zien.
quote:
oh.... dan is het goedquote:Op dinsdag 23 april 2019 09:18 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Dat is de link voor je -eigen- notes, alleen jij kan die zien.
Sorryquote:Op dinsdag 23 april 2019 09:19 schreef FANN het volgende:
[..]
ga jouw note's posten... niet die van mij........
Te laat, we hebben nu allemaal jouw notes gezien.quote:Op dinsdag 23 april 2019 09:19 schreef FANN het volgende:
[..]
ga jouw note's posten... niet die van mij........
Ik dacht dat het bij mij erg was....quote:Op dinsdag 23 april 2019 09:21 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Te laat, we hebben nu allemaal jouw notes gezien.![]()
nou het zijn achterlijke note's trouwens.....quote:Op dinsdag 23 april 2019 09:21 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Te laat, we hebben nu allemaal jouw notes gezien.
Niemand heeft jouw notes gezien, iedereen die daarop klikt ziet zijn eigen notesquote:
Ze zijn een verrassing voor jou aan het voorbereiden....quote:Op dinsdag 23 april 2019 09:23 schreef Mo_Muffin het volgende:
Hebben die werklui nu al pauze?
Het is opeens verdacht stil...
quote:Op dinsdag 23 april 2019 09:24 schreef cafca het volgende:
[..]
Ze zijn een verrassing voor jou aan het voorbereiden....
Net alsof dat een bijdrage zou kunnen leveren....quote:Op dinsdag 23 april 2019 09:24 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Notes.Zodat crew in kan schatten hoe te handelen.
Half 10quote:Op dinsdag 23 april 2019 09:23 schreef Mo_Muffin het volgende:
Hebben die werklui nu al pauze?
Het is opeens verdacht stil...
Ja dat scheeltquote:Op dinsdag 23 april 2019 09:24 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Notes.Zodat crew in kan schatten hoe te handelen.
>ik ga geen ramen zemen nuquote:
Ja ik snap het nu Dees... ik wist dat niet...quote:Op dinsdag 23 april 2019 09:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Niemand heeft jouw notes gezien, iedereen die daarop klikt ziet zijn eigen notes
Je moet je gewoon gedragen dan krijg je ook geen notes.quote:Op dinsdag 23 april 2019 09:26 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja ik snap het nu Dees... ik wist dat niet...
maar het valt me wel goed tegen... wat een BS en ook helemaal niet eerlijk, maar ik
zal er maar niet van wakker liggen denk ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |