quote:Op dinsdag 23 april 2019 00:16 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Met kegeloefeningen moet je juist proberen vast te houden
Houd eens op met mij hele tijd te emogiffenquote:
Wees gewoon blij dat je mn aandacht hebtquote:Op dinsdag 23 april 2019 00:17 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Houd eens op met mij hele tijd te emogiffen
Ik gok dat het niet bij een simpele conditioner blijftquote:Op dinsdag 23 april 2019 00:15 schreef Myrr het volgende:
[..]
Nee gewoon wanneer het niet meer fris voelt. Varieert tussen 4 en 6 dagen afhankelijk van hoe ik het draag, weer en bezigheden.
Maar wtf zo'n kegel is toch 100 maal zo groot en vooral breed als een gemiddelde lul?quote:Op dinsdag 23 april 2019 00:16 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Met kegeloefeningen moet je juist proberen vast te houden
Die heb ik altijd tochquote:Op dinsdag 23 april 2019 00:18 schreef Zosk het volgende:
[..]
Wees gewoon blij dat je mn aandacht hebt
Klopt daarom denk ik dat ik maar even wacht tot morgen, dan heb ik oppas.quote:Op dinsdag 23 april 2019 00:18 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ik gok dat het niet bij een simpele conditioner blijft
Watquote:Op dinsdag 23 april 2019 00:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Maar wtf zo'n kegel is toch 100 maal zo groot en vooral breed als een gemiddelde lul?
Is dat niet een beetje overacting of wishful thinking?
Ben je besnedenquote:Op dinsdag 23 april 2019 00:12 schreef UitStraling het volgende:
Zit met zijn lul in zijn hand op F5 te drukken als een mal Pietje.
Zes keer gelezen en het kwartje valt niet.quote:Op dinsdag 23 april 2019 00:18 schreef Myrr het volgende:
Alleen kut als je strak bent de seks soms korter duurt.
Ik gok op meer wrijving waardoor je sneller klaarkomt of denk je wat andersquote:Op dinsdag 23 april 2019 00:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zes keer gelezen en het kwartje valt niet.
Hoe zwaarder de kegel is, hoe meer inspanning het vergt om deze binnen te houden.quote:Op dinsdag 23 april 2019 00:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Maar wtf zo'n kegel is toch 100 maal zo groot en vooral breed als een gemiddelde lul?
Is dat niet een beetje overacting of wishful thinking?
Ja is toch zo'n oranje met witte pion, waar je dan op gaat zitten met een wijntje erbij en relaxte muziek stel ik me zo voor.quote:
Knijpkutje.quote:Op dinsdag 23 april 2019 00:21 schreef Myrr het volgende:
[..]
Hoe zwaarder de kegel is, hoe meer inspanning het vergt om deze binnen te houden.
Doe niet stoerquote:
Ja, hoezo moeten we het nog een keer uitleggen danquote:Op dinsdag 23 april 2019 00:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja is toch zo'n oranje met witte pion, waar je dan op gaat zitten met een wijntje erbij en relaxte muziek stel ik me zo voor.
Momentje, even pissen en ik zit er klaar voor.quote:Op dinsdag 23 april 2019 00:23 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, hoezo moeten we het nog een keer uitleggen dan
Ik snap dat je het eng vindt om toe te geven, maar we weten allebei dat ik gelijk heb.quote:Op dinsdag 23 april 2019 00:23 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ben gewoon lekker mezelf hoor
Even kijken of de mac nog open is
Ik heb ook gewoon gelijk hoorquote:Op dinsdag 23 april 2019 00:25 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik snap dat je het eng vindt om toe te geven, maar we weten allebei dat ik gelijk heb.
En!
Ga je ook een kegel proberenquote:Op dinsdag 23 april 2019 00:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Momentje, even pissen en ik zit er klaar voor.
Moet ik je de hele nacht wakker gaan houden of watquote:
Nee liever niet heb mn slaap altijd hard nodigquote:Op dinsdag 23 april 2019 00:26 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Moet ik je de hele nacht wakker gaan houden of wat
Ga naar bed ipv aan Mac te denken
Ga slapenquote:Op dinsdag 23 april 2019 00:27 schreef Zosk het volgende:
[..]
Nee liever niet heb mn slaap altijd hard nodig
Heb echt honger
Daarom is het een oefeningquote:Op dinsdag 23 april 2019 00:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ben vrij nauw daar en kritisch.
Hoe weet je dat je daar nauw bent?quote:Op dinsdag 23 april 2019 00:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ben vrij nauw daar en kritisch.
Heb ik nog wel in huis uiteraardquote:Op dinsdag 23 april 2019 00:28 schreef Myrr het volgende:
[..]
Hmm ja dan moet je toch maar gewoon rijst eten.
Zal ik de keuken in gaanquote:Op dinsdag 23 april 2019 00:41 schreef Myrr het volgende:
[..]
Met scrambled ei doorheen en beetje soja.
Honger.
Lijkt me ook beter voor nu iddquote:Op dinsdag 23 april 2019 00:59 schreef Myrr het volgende:
[..]
Is wel echt heel lekker. Maar ook is het al 1 uur dus zou gewoon naar bed gaan.
Hallo Haagsquote:
quote:Op woensdag 27 maart 2019 20:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik zie 0 punten in die 6 wedstrijden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 23 april 2019 07:51 schreef scrupuleus het volgende:
He Mc.
Laten we het eens over voetbal hebben!OkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja ik lag dus al in bed.quote:Op dinsdag 23 april 2019 00:59 schreef Zosk het volgende:
[..]
Lijkt me ook beter voor nu idd
En jij dan
Goed gehandeld, steek voor de zekerheid een mes in zijn oog, dat schijnt effectief te zijn bij dit soort abject gedragquote:Op dinsdag 23 april 2019 10:14 schreef Rozevla het volgende:
Hallo
Iemand die net spreekt over zijn plannen voor 3de paasdag omdat ie vrij is vandaag toevallig.
![]()
Meteen op zijn bek gestompt
Biem
Vanwege mij natuurlijk <3quote:Op dinsdag 23 april 2019 09:54 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Weer veel te vaak de afgelopen week
iew rot opquote:Op dinsdag 23 april 2019 10:18 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Vanwege mij natuurlijk <3
Log uit, klik weg, bel uw begeleidingquote:Op dinsdag 23 april 2019 10:24 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Een beetje een domper op deze derde paasdag
niet zo projecterenquote:Op dinsdag 23 april 2019 10:26 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Log uit, klik weg, bel uw begeleiding
Mijn begeleider negeert mequote:Op dinsdag 23 april 2019 10:26 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Log uit, klik weg, bel uw begeleiding
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |