Bn'er?quote:Op vrijdag 26 april 2019 13:47 schreef Postbus100 het volgende:
Adele (met stip op 1. Leeftijdsgenoot van me)
Brrr.quote:Op vrijdag 26 april 2019 20:28 schreef Postbus100 het volgende:
Oja, Klaas Dijkhoff lijkt me ook wel een sympathiek persoon.
Mij niet. Intelligente vent maar kille ogen. Iemand die over lijken gaat voor de macht.quote:Op vrijdag 26 april 2019 20:28 schreef Postbus100 het volgende:
Oja, Klaas Dijkhoff lijkt me ook wel een sympathiek persoon.
Dat.quote:Op vrijdag 26 april 2019 22:57 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Mij niet. Intelligente vent maar kille ogen. Iemand die over lijken gaat voor de macht.
goed lijstje!quote:Op zaterdag 27 april 2019 11:43 schreef Lief17 het volgende:
Fred van Leer![]()
Jochem Myjer
Caroline Tensen
Arjen Lubach
Richard Groenendijk
Klaas van der Eerden
Journalist van Radio 1, presenteert ook de Krokante Leesmap podcast, en schnabbelt ook een beetje hier en daar geloof ik. Als je z'n stem hoort herken je 'm wel.quote:
Je hebt wel meer lui dan alleen die showbinkies. Je hebt ook mensen die gewoon hun werk doen, en dat toevallig op televisie hebben. Die zich er niet op laten voorstaan.quote:Op zaterdag 27 april 2019 23:29 schreef Volvo340GLSuperDeluxe5Bak het volgende:
Ik denk niemand, ik vind iedereen op de tv 'gemaakt' en politiek correct overkomen. Zelfs Gerard Joling, Frans Bauer, Robert Jensen e.d. Niemand vertegenwoordigt een oprecht geluid (ze proberen allemaal zoveel mogelijk kijkers te trekken dus wat ze zeggen is per definitie politiek correct). Robert Jensen lijkt welhaast gecontroleerde oppositie te zijn.
Ole werk jij bij ziggodome?! Daar was ik afgelopen zondag bij Rod Stewart. Ook muntjes gekocht.quote:Op maandag 22 april 2019 23:35 schreef Ole het volgende:
Ze ziet er heel goed uit. Leco style dat wel. Man ook erg sympathiek. Was bij jublileum Trijntje. Geen VIP .. gewoon drankmuntjes gekocht
![]()
Rod was echt superquote:Op vrijdag 17 mei 2019 14:49 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ole werk jij bij ziggodome?! Daar was ik afgelopen zondag bij Rod Stewart. Ook muntjes gekocht.
Ja daar was ik inderdaad.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 14:49 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ole werk jij bij ziggodome?! Daar was ik afgelopen zondag bij Rod Stewart. Ook muntjes gekocht.
Jazeker! De dag ervoor was Lil kleine. Wat een contrast !quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |