Vertelquote:Op dinsdag 23 april 2019 22:32 schreef Andromache het volgende:
Caroline Tensen is me IRL 100% meegevallen.
Dat is toch overal zo? Mensen die aan de top staan zijn relaxed. De wannabees niet..die willen graag iets voorstellen en gedragen zich vervelend.quote:Op maandag 22 april 2019 23:31 schreef Ole het volgende:
Had vorige week Caroline Tensen aan mijn kassa. Viel me 1000 procent mee. Wat ik al eerder opmerkte, meer gevestigde types zijn vaak veel relaxter
Dit is absuluut waar. Als ik een 'gerenommeerde' BN'er wil spreken (voor mijn werk) dan gaat dat vaak heel gemoedelijk en even via Twitter het eerste contact en zo. Peter R. kon ik gewoon rechtstreeks bellen. Zelfs Rutte was ontzettend makkelijk benaderbaar (wel even langs een voorlichter, maar geen enkel gedoe verder). Hans Klok belde zelf even terug na een mailtje etc.quote:Op maandag 22 april 2019 23:31 schreef Ole het volgende:
Had vorige week Caroline Tensen aan mijn kassa. Viel me 1000 procent mee. Wat ik al eerder opmerkte, meer gevestigde types zijn vaak veel relaxter
Zo! Dat is lang gelee!quote:Op donderdag 25 april 2019 11:43 schreef Samhain het volgende:
Nasrdin Dchar. Ik volgde hem al voor zijn Gouden Kalf op Twitter, hij reageerde regelmatig op tweets.
Na een aantal jaar kwam hij iets doen hier in de bibliotheek en ging ik er met mijn dochter naartoe. Ik gebruik in mijn Twitterprofiel niks waardoor je me irl kunt herkennen, maar toch zei hij: "Hey, wij kennen elkaar toch van Twitter? Wij hebben best veel contact." Sindsdien volg ik hem nog wat meer, ga naar zijn voorstellingen en als hij ons ziet, begroet hij ons altijd. Komt een hand geven als we in de zaal zitten en hij dat ziet, of een hug na de voorstelling om te bedanken dat we zijn geweest.
Oh en vroeger woonden wij bij zangeres Donna Lynton in de buurt. Mijn zusje ging met vriendinnetjes regelmatig aanbellen en om een handtekening vragen. Ze kregen altijd! En niemand wist wat ze zong volgens mij
dat denk ik ook sunshinequote:Op donderdag 25 april 2019 12:43 schreef Sunshine1982 het volgende:
Georgina Verbaan lijkt me een heel leuk mens
Jacques d’Ancona is volgens mij echt wars van elke vorm van arrogantie. Ben hem ook wel eens tegengekomen, erg aardige man.quote:Op maandag 22 april 2019 22:24 schreef ato het volgende:
Ik heb een keer lang geleden met Jacques d'Ancona gepraat en hij was symphatiek.
André van Duin ook.
Kan ik beamen. Heeft het hart op de juiste plek.quote:Op donderdag 25 april 2019 12:43 schreef Sunshine1982 het volgende:
Georgina Verbaan lijkt me een heel leuk mens
quote:
Bn'er?quote:Op vrijdag 26 april 2019 13:47 schreef Postbus100 het volgende:
Adele (met stip op 1. Leeftijdsgenoot van me)
Brrr.quote:Op vrijdag 26 april 2019 20:28 schreef Postbus100 het volgende:
Oja, Klaas Dijkhoff lijkt me ook wel een sympathiek persoon.
Mij niet. Intelligente vent maar kille ogen. Iemand die over lijken gaat voor de macht.quote:Op vrijdag 26 april 2019 20:28 schreef Postbus100 het volgende:
Oja, Klaas Dijkhoff lijkt me ook wel een sympathiek persoon.
Dat.quote:Op vrijdag 26 april 2019 22:57 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Mij niet. Intelligente vent maar kille ogen. Iemand die over lijken gaat voor de macht.
goed lijstje!quote:Op zaterdag 27 april 2019 11:43 schreef Lief17 het volgende:
Fred van Leer![]()
Jochem Myjer
Caroline Tensen
Arjen Lubach
Richard Groenendijk
Klaas van der Eerden
Journalist van Radio 1, presenteert ook de Krokante Leesmap podcast, en schnabbelt ook een beetje hier en daar geloof ik. Als je z'n stem hoort herken je 'm wel.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |