Oh ja het nieuwe gezellig, ik las zoietsquote:Op maandag 22 april 2019 23:17 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nou ja, saaiheid is de ... o wacht.
Ja pas op hoor ik hou je in de gatenquote:Op maandag 22 april 2019 23:17 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nou ja, saaiheid is de ... o wacht.
Ja in nieuwegein is dat echt zoquote:Op maandag 22 april 2019 23:17 schreef sig000 het volgende:
[..]
De Hornbach zit op de de klusboulevard.
Ja, dat is weer een ander gedeelte van het industrieterrein.quote:Op maandag 22 april 2019 23:17 schreef sig000 het volgende:
[..]
De Hornbach zit op de de klusboulevard.
Blijken toch tere zieltjesquote:Op maandag 22 april 2019 23:17 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Je zou verwachten dat die zich niet druk zouden maken.
quote:
Nee hoorquote:Op maandag 22 april 2019 23:19 schreef TillyB het volgende:
[..]love it
ehh btw ik stuur altijd alle Morris foto's door naar m'n Pakistaanse zuster hoop niet dat je het erg vindt![]()
is nogal kattenfan
Oooh die was verantwoordelijk voor de quotehossel?quote:Op maandag 22 april 2019 23:19 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik wilde sacha ook de moeite besparen.
Katten vinden rare dingen leuk, ik heb allemaal van die meuk overalquote:
Klotehossel?quote:Op maandag 22 april 2019 23:20 schreef TillyB het volgende:
[..]
Oooh die was verantwoordelijk voor de quotehossel?
Is Elvis al over het verlies van zijn broertje heen?quote:Op maandag 22 april 2019 23:21 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik had hem eerst onder de ratten gehangen, Elvis over de zeik rukken aan die riempjes
Danny die kale baas natuurlijk.quote:Op maandag 22 april 2019 23:20 schreef TillyB het volgende:
[..]
Oooh die was verantwoordelijk voor de quotehossel?
Ja hij is nu close met Yogi geen porem hij is 2 x zo groot maar okquote:Op maandag 22 april 2019 23:24 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Is Elvis al over het verlies van zijn broertje heen?
Lijkt wel een pokémon.quote:
Deze is echt leuk.quote:
Jaquote:Op maandag 22 april 2019 23:28 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hij lijkt te lachen maar misschien is-ie best chagrijnig, je weet het maar nooit.
Ze kunnen hun ogen niet dichtdoen, daar zou ik niet om kunnen lachen.quote:Op maandag 22 april 2019 23:29 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Jadie hebben altijd een lach, 12 euro geen geld ook eigenlijk
Nou dat ging niet vanzelfquote:Op maandag 22 april 2019 23:33 schreef Recce het volgende:
[..]Dat beest snapt ook dat het voor hem is. Normaal kunnen katten daar nogal eigenwijs in zijn.
Lag wel een beetje voor de hand wat er in de aflevering van vandaag gebeurde, maar ja, dat zag je toch al mijlen van tevoren aankomen.quote:
Ja, zo'n ding moet eerst even getest worden natuurlijk.quote:Op maandag 22 april 2019 23:33 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nou dat ging niet vanzelfeerst kwam er een krab parade
uuuuuhuhquote:Op maandag 22 april 2019 23:36 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, die quote van jou klopte gewoon niet. Die had je zelf geschreven
Ja, dat is hier ook, je kan een kat niet sturen eigenlijk.quote:Op maandag 22 april 2019 23:35 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, zo'n ding moet eerst even getest worden natuurlijk.Mijn kat wisselt nu tussen drie zitplaatsen op een dag. Soms komt er één bij of gaat er één af.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |