Eens maar ook lullig als je 400 euro hebt betaald dat dan ineens kaartjes weggaan voor 100 euro.quote:Op donderdag 25 april 2019 20:46 schreef aarontje112 het volgende:
[..]
Nee precies, verlaag de ticketprijzen desnoods. Maar bitte niet zo’n sfeerloze zaal.
Kan me niet voorstellen dat meneer Sand hier blij mee isquote:Op donderdag 25 april 2019 19:32 schreef Em31 het volgende:
twitter:Eurovoix twitterde op donderdag 25-04-2019 om 19:31:10#Eurovision'19: Thousands of Tickets Remain Unsold https://t.co/IYRCaFPpCC https://t.co/echW4JkkQd reageer retweet
Zwitserland had ik op 1 verwacht eerlijk gezegdquote:
Misschien toch uiteindelijk weggeven. Wel apart wat ik las van de week ook dat de presentatoren/sponsoren etc. toch minder gratis kaarten hadden gekregen.quote:Op vrijdag 26 april 2019 00:05 schreef justnathan321 het volgende:
Desnoods lossen ze die lege stoelen op via ARNee maar ik vraag me wel af hoe ze het gaan oplossen. Anders komen jullie allemaal gewoon lekker naar Israël? Dan hebben we al een aantal stoeltjes gevuld.
Finland toplandquote:
Tuurlijk. Dat mag ik toch hopen van wel.quote:Op vrijdag 26 april 2019 18:43 schreef lashatumbai het volgende:
In de laatste blog van Ola Melzig lees je dat er maar liefst 16 landen van de 41 hun eigen 'video content' meenemen. Oftewel hetgeen wat we zien op de LED schermen. Vind ik veel! Zou NL ook hun eigen achtergrond hebben gecreëerd?
Wie doet dit nou weer lekken dan? Het wachten is tot NL langskomt.quote:Op vrijdag 26 april 2019 18:24 schreef lashatumbai het volgende:
Wellicht Frankrijk backdrop - Roi?
[ afbeelding ]
ik denk nu eigenlijk dat het van de interval act is. In het glas in lood zie je joodse referenties namelijk.quote:Op vrijdag 26 april 2019 18:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Wie doet dit nou weer lekken dan? Het wachten is tot NL langskomt.
Zou ook maar zo maar van de Polen kunnen zijn, die hadden ook een glas in lood achtergrond op EiC dacht ikquote:Op vrijdag 26 april 2019 18:46 schreef lashatumbai het volgende:
[..]
ik denk nu eigenlijk dat het van de interval act is. In het glas in lood zie je joodse referenties namelijk.
Oké ik hoop het maar.quote:Op vrijdag 26 april 2019 18:46 schreef lashatumbai het volgende:
[..]
ik denk nu eigenlijk dat het van de interval act is. In het glas in lood zie je joodse referenties namelijk.
Of Like a Prayer, van Madonna.quote:Op vrijdag 26 april 2019 18:46 schreef lashatumbai het volgende:
[..]
Is dat niet juist heel weinig?quote:Op vrijdag 26 april 2019 18:43 schreef lashatumbai het volgende:
In de laatste blog van Ola Melzig lees je dat er maar liefst 16 landen van de 41 hun eigen 'video content' meenemen. Oftewel hetgeen wat we zien op de LED schermen. Vind ik veel! Zou NL ook hun eigen achtergrond hebben gecreëerd?
Ik las volgens mij ergens dat je ook ter plekke iets in elkaar kunt laten knutselen.quote:Op vrijdag 26 april 2019 18:59 schreef Em31 het volgende:
[..]
Is dat niet juist heel weinig?wat doen die anderen dan?
Ik zie het net op zijn blog ja!quote:Op vrijdag 26 april 2019 19:02 schreef Dave het volgende:
[..]
Ik las volgens mij ergens dat je ook ter plekke iets in elkaar kunt laten knutselen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |