wtf ik moest ook lachenquote:Op zaterdag 4 mei 2019 01:07 schreef lrishCassidy het volgende:
Ik heb er zoveel, maar deze.
De slappe lach, heeeerlijk, niet kunnen ophouden met lachen omdat de lachkriebel nog niet weg is, aargh! Zo erg en zo heerlijk tegelijkertijd![]()
En dat meisje/vrouw die er geen reet aan vind![]()
En achteraf denk je altijd waarom moest ik nou zo hard lachen? ^^
"De mensen moeten een keer ophouden over de oorlog" . Arie Temmes zei het in 1985 al.quote:
Volgens mij heeft Ronaldo op die dag gewoon allemaal youtubers uitgenodigd bij hem thuis en ze allemaal een halfuurtje laten opnemen.quote:
quote:
Dat is zo’n lekker filmpje inderdaadquote:Op vrijdag 10 mei 2019 11:17 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Leuke filmpjes hoor, behalve natuurlijk die van Klaas. Maar het beste fragment is allang genoemd en wel in post #15:
[..]
quote:Op vrijdag 10 mei 2019 23:26 schreef lrishCassidy het volgende:
Alles van deze channel, ik kom er nu net achter dat bepaalde mensen nog steeds bezig zijn om mijn favo game ever te proberen te restoren.![]()
![]()
![]()
https://www.youtube.com/channel/UCNHxEVdr-lq-HLEEKaQp_Og
Wat al eeuwen niet lukt. En eindelijk lijkt er nu vooruitgang (zegt ze hoopvol).
grappig manquote:
Ik zit van dat kanaal nu alles te kijken.quote:
Ik heb hem hier in de buurt gezien, en hoewel het nogal een karaktertje is, was het echt een geweldig optreden. Sneu dat hij vorig jaar klappen gehad heeft van één of andere debiel.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 17:14 schreef quarterpounder het volgende:
Een wat vreemd snuiter, met een nogal over de top 80s look, maar desondanks erg muzikaal figuur, met droge humor en een voorliefde voor Queen. Woont in een simpel rijtjeshuis in het nietszeggende dorp waar ik ooit woonde. Lekker hobbyen met een mengpaneel in de studeerkamer, maar ondertussen in Japan zo’n beetje een wereldster zijn. De beste man heeft tegenslagen gehad, maar dat weerhoudt hem niet om door te gaan met het maken van goede rockmuziek (samen met Marlies Schuitemaker van Idols). Daar heb ik respect voor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |