quote:
Die heeft dan geen last van bloedmijt voorlopig.quote:Op maandag 22 april 2019 17:29 schreef Allures het volgende:
Of die docu toen over die chick die die bodybuild wedstrijd deed en 27 eieren per dag at
Stel je voor dat je bloederige eierdooiers zou menstrueren. Al voelt het nu soms al zo.quote:Op maandag 22 april 2019 17:30 schreef Elvi het volgende:
Ik weet nu wel dat 1 eierdooier 20 gram weegt.
iieeeuwquote:Op maandag 22 april 2019 17:30 schreef JaniesBrownie het volgende:
Vandaag op terrasje kreeg ik een plak cake.
Brak er een stukje af, was al vrij hard, dus dacht dat hij lang had gelegen, neem een heel klein stukje om te proeven...
Smaakt naar deo of schoonmaakmiddel ofzo![]()
Dus ik zeg dat tegen de serveerster (mijn dochter) blijkt dat degene die de cake heeft gepakt, de demonstratie cake die ze in hebben gespoten met haarlak heeft gepakt![]()
EEEWWWquote:Op maandag 22 april 2019 17:30 schreef JaniesBrownie het volgende:
Brak er een stukje af, was al vrij hard, dus dacht dat hij lang had gelegen, neem een heel klein stukje om te proeven...
Dus ik zeg dat tegen de serveerster (mijn dochter) blijkt dat degene die de cake heeft gepakt, de demonstratie cake die ze in hebben gespoten met haarlak heeft gepakt![]()
quote:Op maandag 22 april 2019 17:30 schreef JaniesBrownie het volgende:
Je hebt nu geen kut aan die herinnering natuurlijk. Moeten wij ons nu herinneren dat we jou er morgen aan moeten herinneren?quote:Op maandag 22 april 2019 17:39 schreef Lotusss het volgende:
Moet morgen weer eieren kopen... die van mij zijn op. Thanks voor de herinnering
Nee. Wunderlist boodschappenlijstquote:Op maandag 22 april 2019 17:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je hebt nu geen kut aan die herinnering natuurlijk. Moeten wij ons nu herinneren dat we jou er morgen aan moeten herinneren?
Voelt soms al zo, idd.quote:Op maandag 22 april 2019 17:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Stel je voor dat je bloederige eierdooiers zou menstrueren. Al voelt het nu soms al zo.
Daarom ben ik m'n eigen plant aan het groeien.quote:Op maandag 22 april 2019 17:44 schreef CherryLips het volgende:
Avocado's zijn twee euro tegenwoordig
Nog 20 jaarquote:Op maandag 22 april 2019 17:51 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Daarom ben ik m'n eigen plant aan het groeien.
En is niet eens zeker dat er ooit vruchten aan komenquote:
En dan nog 20 jaar op de fruitschaal tussen soort van rijp en echt rijpquote:
En dan moet je er nog precies dat ene half uurtje bij in de buurt zijn dat ie precies goed isquote:Op maandag 22 april 2019 17:53 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
En is niet eens zeker dat er ooit vruchten aan komenDat zou wel heel gaaf zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |