is er een video van?quote:
ik heb niet zo'n hekel aan hem, vond het een goeie voetballer, zeker op het WK van 2010.quote:Op dinsdag 23 april 2019 11:32 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
natuurlijk is dat tweede geheel onbelangrijk, maar ik wil enkel aangeven dat van Bommel de enige voor mij is waar ik echt een hekel aan heb, altijd gehad.
Van Bommel - De Jong > Hendrix-Rosarioquote:Op dinsdag 23 april 2019 11:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik heb niet zo'n hekel aan hem, vond het een goeie voetballer, zeker op het WK van 2010.
Als hij kampioen wordt heeft hij het heel goed gedaan, vind het wel jammer dat het met hetzelfde saaie voetbal als van z'n schoonvader is
zonder twijfelquote:Op dinsdag 23 april 2019 11:51 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Van Bommel - De Jong > Hendrix-Rosario
Toch waren de kwalificatiewedstrijden onder Van Marwijk niet altijd saai.quote:Op dinsdag 23 april 2019 11:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik heb niet zo'n hekel aan hem, vond het een goeie voetballer, zeker op het WK van 2010.
Als hij kampioen wordt heeft hij het heel goed gedaan, vind het wel jammer dat het met hetzelfde saaie voetbal als van z'n schoonvader is
Van Basten is dan ook de slechtste trainer die ik in mijn leven gezien heb.quote:Op dinsdag 23 april 2019 11:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Toch waren de kwalificatiewedstrijden onder Van Marwijk niet altijd saai.
Dat was onder Van Basten toen een stuk slechter.
Denk dat ie zichzelf onderschat als voetballer als hij het dubbele blok van zijn schoonvader wil mimicken met Hendrix en Rosario. Van Bommel en De Jong waren beiden hele goede voetballers (10's bij Ajax en PSV) die op latere leeftijd werden omgeturnd tot DM. Hij moet nu niet denken dat Hendrix en Rosario aanvallend hetzelfde kunnen brengen als hijzelf, hoewel het in 2010 ook al veel op een korfbalverdeling leek.quote:
Slechter dan Blind?quote:Op dinsdag 23 april 2019 11:54 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Van Basten is dan ook de slechtste trainer die ik in mijn leven gezien heb.
maar op het EK 2008? voetbalden ze echt wel leukquote:Op dinsdag 23 april 2019 11:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Toch waren de kwalificatiewedstrijden onder Van Marwijk niet altijd saai.
Dat was onder Van Basten toen een stuk slechter.
ja.quote:
Ja die begreep er niks van.quote:Op dinsdag 23 april 2019 11:54 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Van Basten is dan ook de slechtste trainer die ik in mijn leven gezien heb.
Underdogrol, op de counter en hij had er vrij aardig materiaal voor. Het feit dat hij zich tactisch zo liet aftroeven door Rusland zei ook al genoeg.quote:Op dinsdag 23 april 2019 11:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
maar op het EK 2008? voetbalden ze echt wel leuk
quote:
Van Basten heeft het bij meerdere clubs laten zien er geen hol van te kunnen, en toch stug door blijven gaan. Blind zag zelf in dat hij er niet geschikt voor was.quote:
Bertje haalde er wel de finale mee en in principe doet Mark dat nu ookquote:Op dinsdag 23 april 2019 11:57 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Denk dat ie zichzelf onderschat als voetballer als hij het dubbele blok van zijn schoonvader wil mimicken met Hendrix en Rosario. Van Bommel en De Jong waren beiden hele goede voetballers (10's bij Ajax en PSV) die op latere leeftijd werden omgeturnd tot DM. Hij moet nu niet denken dat Hendrix en Rosario aanvallend hetzelfde kunnen brengen als hijzelf, hoewel het in 2010 ook al veel op een korfbalverdeling leek.
dat kwam allemaal door die hoer van Boulaquote:Op dinsdag 23 april 2019 12:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Underdogrol, op de counter en hij had er vrij aardig materiaal voor. Het feit dat hij zich tactisch zo liet aftroeven door Rusland zei ook al genoeg.
snap niks van mensen die zeggen dat Mark het maximale eruit haalt.quote:Op dinsdag 23 april 2019 12:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
Bertje haalde er wel de finale mee en in principe doet Mark dat nu ook
Ja dat was een goed excuus.quote:Op dinsdag 23 april 2019 12:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat kwam allemaal door die hoer van Boula
Ja, Bertje haalde alleen wel de finale van een WK, Mark doet nog mee in de eredivisie. Als ie volgend jaar iets in Europa zou willen klaarspelen moet hij dat blok uit elkaar halen maar ik denk dat hij dan onder het mom van 'niet naief' juist meer creativiteit gaat opofferen voor verdedigende zekerheid.quote:Op dinsdag 23 april 2019 12:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
Bertje haalde er wel de finale mee en in principe doet Mark dat nu ook
ik denk wel dat er wat meer voetbal in zit dan hij er momenteel uithaalt maar hij doet nog steeds serieus mee om de titel en Ajax staat nu ook bovenaan omdat de concurrentie punten heeft laten liggen dus dat slaat echt nergens opquote:Op dinsdag 23 april 2019 12:03 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
snap niks van mensen die zeggen dat Mark het maximale eruit haalt.
is verder overal kansloos uitgeschakeld, maar ja woehoe hij kan nog kampioen worden als de concurrentie punten laat liggen.
nog 3 potjes voor psv.
of heel makkelijkquote:Op dinsdag 23 april 2019 12:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kan zomaar een lastig potje worden.
ik ben er ook bang voorquote:Op dinsdag 23 april 2019 12:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kan zomaar een lastig potje worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |