Als dit vertrouwen breder gaat leven dan geef ik ze minder kans om de finale te halen en te winnen.quote:Op maandag 22 april 2019 22:22 schreef Landgeld het volgende:
Maakt niet uit welke tegenstander.
Ten Hag bedenkt wel een maatwerk meesterplan.
waarom?quote:
Als vervanger van Neres. Nederlander, ervaring & transfervrij.quote:
ik ben/was fan van babel, maar die heeft echt niet meer genoeg.quote:Op dinsdag 23 april 2019 09:40 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Als vervanger van Neres. Nederlander, ervaring & transfervrij.
Maar misschien niet de CL kwaliteit die je zoekt.
ik probeer niet voor te lopen met mijn gedachte.quote:Op dinsdag 23 april 2019 09:57 schreef Simmertje het volgende:
Zitten jullie niet stiekem te dromen hoe die ontlading eventueel zal zijn op 8 mei?
Nope, zit meer in spanning voor vanavond.quote:Op dinsdag 23 april 2019 09:57 schreef Simmertje het volgende:
Zitten jullie niet stiekem te dromen hoe die ontlading eventueel zal zijn op 8 mei?
Dat is niet goed voor mijn hart.quote:Op dinsdag 23 april 2019 10:34 schreef Saekerhett het volgende:
Vanavond zal nog lastig genoeg worden. Teken voor een 1-0.
Hij was zondag voor de wedstrijd tegen ADO ook alweer lekker bezig over de VAR de scheids.quote:Op dinsdag 23 april 2019 11:04 schreef mokkiemok het volgende:
van bommel is wel lekker bezig om Ajax te hypen en psv in de underdog positie te duwen, die ziet het ook niet meer goed komen geloof ik.
Terwijl het toch verre van beslist is, waarbij hij met deze zelfde teksten natuurlijk zichzelf tot een grootheid praat als psv toch nog kampioen wordt.
dit is precies wat ik al verwachte aan het begin van het seizoen.quote:Op dinsdag 23 april 2019 11:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hij was zondag voor de wedstrijd tegen ADO ook alweer lekker bezig over de VAR de scheids.
dat eerste vind ik wel een stuk belangrijker dan het 2equote:Op dinsdag 23 april 2019 11:22 schreef Simmertje het volgende:
Ik verheug mij ook enorm op het moment dat Ajax definitief kampioen is en dan de kop van van Bommel in beeld brengen.
Maar dat 2e vind ik wel belangrijker dan de bekerquote:Op dinsdag 23 april 2019 11:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat eerste vind ik wel een stuk belangrijker dan het 2e
quote:Op dinsdag 23 april 2019 11:30 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Maar dat 2e vind ik wel belangrijker dan de beker
natuurlijk is dat tweede geheel onbelangrijk, maar ik wil enkel aangeven dat van Bommel de enige voor mij is waar ik echt een hekel aan heb, altijd gehad.quote:Op dinsdag 23 april 2019 11:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat eerste vind ik wel een stuk belangrijker dan het 2e
quote:Op dinsdag 23 april 2019 11:30 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Maar dat 2e vind ik wel belangrijker dan de beker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |