Klopt best een geinig spel. Mocht je nog inspiratie nodig hebben voor je fabriek misschien kan Let's Game it Out je helpen.quote:Op zondag 20 november 2022 19:50 schreef Troel het volgende:
Bump.
Het is leuk. Tegenwoordig ook via Steam beschikbaar.
En heb je het antwoord zelf gevonden?quote:Op dinsdag 6 december 2022 18:50 schreef Troel het volgende:
Wie weet of de gifttrees van vorig jaar dit jaar ook werken? Dan moet ik namelijk er maar een net fabriekje van maken ofzo voor volgend jaar.
Nee, want pols geblesseerd dus niet meer gespeeld. Wel de kalender afgemaakt op de 4equote:Op dinsdag 24 januari 2023 18:58 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
En heb je het antwoord zelf gevonden?![]()
Mooi spel trouwens, al eens de laatste fase van de space elevator afgerond?
Ah zo, het is een polsintensief spelquote:Op dinsdag 24 januari 2023 20:01 schreef Troel het volgende:
[..]
Nee, want pols geblesseerd dus niet meer gespeeld. Wel de kalender afgemaakt op de 4e![]()
En nee, zo ver ben ik nog niet
Nouja, mijn probleem zit hem met name in de duimquote:Op dinsdag 24 januari 2023 21:04 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Ah zo, het is een polsintensief spel![]()
Nee ik ook niet hoor
Wat ben je aan het bouwen momenteel? En welke style hanteer je? Snel en quick of netjes en traag (voortgang)quote:Op woensdag 25 januari 2023 08:16 schreef Troel het volgende:
[..]
Nouja, mijn probleem zit hem met name in de duim
Ik was bezig met het bouwen van een grote fabriek. Ik ben redelijk sloom, want ik doe dus wel alles netjes op fundering en dergelijke. Ik moet eerst op zoek naar quartz en nogiets voordat ik weer verder kan.quote:Op woensdag 25 januari 2023 09:27 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Wat ben je aan het bouwen momenteel? En welke style hanteer je? Snel en quick of netjes en traag (voortgang)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |