abonnement Unibet Coolblue
pi_199265585
quote:
0s.gif Op zondag 2 februari 2020 10:34 schreef Gruj0 het volgende:
Sommige videos zijn heel goed, maar er komen er steeds meer bij die je meer de titel "webcamgirl" zou kunnen geven dan "ASMR". _O-

Het aanbod aan ASMR videos wordt verkloot door de talloze rukkers die deze webcam vrouwen een miljoenen podium geven waardoor er alleen maar meer van dit soort trash komt, omdat makkelijk verdiend.
Gek he, als al die chicks met hun tieten in beeld al fluisterend vertellen hoe ze langzaam een dikke, grote banaan gaan eten.
pi_199266118
o wat heerlijk, 8 uur lang stofzuigergeluid. Heeft niets met ASMR te maken maar wel onwijze humor.
en 7.619.958 views!

een paar huizen verderop hebben twee buren echt jarenlange ruzie gehad. uiteindelijk is er eentje verkast en heeft het huis verkocht. op de laatste dag voordat de sleutel werd ingeleverd heeft de bewoner een radio keihard aangezet en aan laten staan.
politie heeft de deur snachts open gebroken.

maargoed, ASMR is toch wel iets anders als fluisterende chicks.
AngeloShoeShine, Slikhaar TV - veel geluisterd toen de kappers dicht waren
https://www.youtube.com/c/slikhaartv/search?query=asmr


Jason Dornstar is een hele goede. doet sinds kort naast schoenen ook auto's
https://www.youtube.com/c/JasonDornstar/videos
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_199266335
Ik doe het ff rustig aan.
pi_199268811
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_199268822
quote:
0s.gif Op maandag 3 mei 2021 20:24 schreef spectrumanalyser het volgende:
o wat heerlijk, 8 uur lang stofzuigergeluid. Heeft niets met ASMR te maken maar wel onwijze humor.
en 7.619.958 views!

Dus omdat jij het niks vindt is het automatisch geen ASMR ? ok dan !
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_199269533
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2021 21:51 schreef matigeuser het volgende:
Interessant genoeg doet het mij helemaal niks. Ik heb er een aantal bekeken en geluisterd op mijn, toch wel best goede koptelefoon, maar ik krijg de 'reactie' niet.

En dat terwijl ik me wel herinner dat ik als kind vroeger bij de kapper niet tegen de tondeuse kon wanneer die zich vlakbij mijn oren bevond. Ook had ik een paar jaar geleden zo'n 'hoofdkrabber' gekocht met van die zachte uiteinden en dat gaf me in het begin wel een fijn gevoel in mijn achterhoofd. Na een tijdje verdween dat effect ook volledig.

Ik ben er dus ongevoelig voor geworden lijkt het. Weet iemand hoe dit kan? Ergens wel zonde.
Haircut Harry https://youtube.com/c/HairCutHarry is misschien wel leuk voor je dan. Je leest weleens dat bij mensen een bepaalde trigger niet meer werkt maar na een tijdje niet gekeken/geluisterd te hebben weer wel.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_199270003
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 mei 2021 03:11 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Haircut Harry https://youtube.com/c/HairCutHarry is misschien wel leuk voor je dan. Je leest weleens dat bij mensen een bepaalde trigger niet meer werkt maar na een tijdje niet gekeken/geluisterd te hebben weer wel.
Bij mij hoeft er niet per se een "lekker wijf" in beeld, maar een man werkt bij mij dan wel weer tegen. Een heel knappe vrouw is ook totaal geen garantie voor "tingles", maar ook totaal niet opwindend ofzo, ASMR met tapping of zingen of fluisteren of welke vorm dan ook is eigenlijk compleet het tegenovergestelde van sexy.
pi_199270720
quote:
0s.gif Op maandag 3 mei 2021 23:15 schreef TLC het volgende:

[..]

Dus omdat jij het niks vindt is het automatisch geen ASMR ? ok dan !
ik kan het fout hebben natuurlijk. bij ASMR denk je toch niet meteen aan een luide stofzuiger?
eerdere kleine subtiele geluiden.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_199271253
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 mei 2021 09:24 schreef spectrumanalyser het volgende:

[..]

ik kan het fout hebben natuurlijk. bij ASMR denk je toch niet meteen aan een luide stofzuiger?
eerdere kleine subtiele geluiden.
Verschrikkelijk, als m'n schoonmaakverslaafde ex ging stofzuigen ging ik het liefst het huis uit.
pi_200672200
Dus niet vergeten: ASMR staat voor Autonomous Sensory Meridian Response.
Dat is, aldus Wikipedia, een gevoelssensatie die zich kenmerkt door een tintelend gevoel dat begint op het achterhoofd en zich uitstrekt langs de nek en de rug (de sensory meridian response).

Deze gevoelssensatie kan ontstaan doordat het gehoor, de tastzin of het VISUELE WAARNEMINGSVERMOGEN wordt geprikkeld.

Hoera!

*O*



Ik doe het ff rustig aan.
pi_200672402
Ik ga bepaalde door visuele prikkelingen veroorzaakte gevoelssensaties niet ontkennen, maar persoonlijk krijg ik alleen maar 'last' van echte ASMR bij dit soort saaie clips:


Dan kan ik rustig mijn ogen dicht houden.
Ik doe het ff rustig aan.
pi_200672436
quote:
0s.gif Op zondag 1 augustus 2021 12:29 schreef Toby56 het volgende:
Dus niet vergeten: ASMR staat voor Autonomous Sensory Meridian Response.

* Meridiaan is triggered
pi_200672482
Hijgen? Likken? Nee, daar moet ik niets van hebben. :N

Dit vind ik wel een prettig kanaal op de achtergrond. Beetje geritsel van papier, plastic mapjes en kranten. Dat soort dingen. TheASMRgirl
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
pi_200673339
quote:
88s.gif Op zondag 1 augustus 2021 12:41 schreef Celestien het volgende:
Hijgen? Likken? Nee, daar moet ik niets van hebben. :N

Dit vind ik wel een prettig kanaal op de achtergrond. Beetje geritsel van papier, plastic mapjes en kranten. Dat soort dingen. TheASMRgirl
Haha dat oorlikken is echt ranzig ja, gewoon wat gefrutsel en getik.
  Miss 200.000.000! zondag 1 augustus 2021 @ 13:19:44 #90
367000 roos94
pi_200673766
quote:
0s.gif Op zondag 1 augustus 2021 13:19 schreef roos94 het volgende:
https://youtu.be/lW9uKZE4yJ0

Dit kanaal is ook chill
Deze lijkt wel echt, maar je hebt ook van die restauratie videos van iets wat echt idioot kapot is, dat kan bijna niet.
pi_200673798

Dat je denkt, die hebben ze gewoon zelf in de fik gestoken voor die video :')
pi_200678839
quote:
88s.gif Op zondag 1 augustus 2021 12:41 schreef Celestien het volgende:
Hijgen? Likken? Nee, daar moet ik niets van hebben. :N

Dit vind ik wel een prettig kanaal op de achtergrond. Beetje geritsel van papier, plastic mapjes en kranten. Dat soort dingen. TheASMRgirl
Yep.
Van de geluiden op een filmpje als dit kan ik op (en zelfs in) mijn hoofd 'last' van kippenvel krijgen.

Ik doe het ff rustig aan.
pi_200680323
Als ik irl bij de kapper ben heb ik dat soms wel, maar die video’s etc doen me helaas echt helemaal niets :'( Of iemand moet nog een gouden tip hebben
pi_200680526
quote:
0s.gif Op zondag 1 augustus 2021 18:10 schreef Raw85 het volgende:
Als ik irl bij de kapper ben heb ik dat soms wel, maar die video’s etc doen me helaas echt helemaal niets :'( Of iemand moet nog een gouden tip hebben
Ik ben geen schaar-fetishist, maar volgens mij, in alle gevallen van ASMR, is de 'real life' ervaring beter.
Net zoals het echt lekkerder is wanneer iemand je in het 'echie' in je oor likt. Geloof me. :9

Of net zoals een live ervaring van je favoriete band doorgaans ook beter is dan die zorgvuldig geproduceerde studio-opname op je eenvoudige hifi set of uit je mp3-speler/SmartPhone.

Of het zien van De Nachtwacht in het Rijks een veel bijzonderder ervaring is dan een plaatje op je computerscherm.

Maar niettemin kan het surrogaat mij regelmatig een goed gevoel geven. Dat 'geluk' heb ik dan weer wel.
Ik doe het ff rustig aan.
  dinsdag 3 augustus 2021 @ 08:38:39 #96
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_200708153
Persoonlijk vind ik het verschrikkelijk, ik word er gewoon naar van als ik zoiets beluister.

Als andere mensen het ontspannend vinden dan moeten ze het lekker luisteren maar er zit ook een heleboel rare shit tussen waarvan ik denk als iemand daar oprecht voor z'n genot naar luistert dan ben je gewoon een creep.

Edit: Oh, een ouder topic waar ik al een keer iets van dezelfde strekking heb gepost. Nvm. :@
pi_200711354
Bijna mijn hele sublist bestaat uit ASMR zie ik nu lol
https://www.youtube.com/c/JayNL/channels

Ik game ook vaak met ASMR op de achtergrond, kan ik me beter concentreren ofzo, soms maak ik een mooie kill en dan stuur ik dat door en vragen mensen, wat is dat rare gefluister op de achtergrond? Oh shit :')

Heb vaak ook wel gewoon Twitch streams aan op de achtergrond, gewoon wat gepraat enzo, zonder echt te kijken.

[ Bericht 10% gewijzigd door JDx op 03-08-2021 12:42:07 ]
  Miss 200.000.000! maandag 2 mei 2022 @ 20:29:33 #98
367000 roos94
pi_204610948
Er is veel ASMR-content waarbij effectief een handeling plaatsvind. Zoals een kapper of een schoenenpoetser.

Waar ik om moet lachen zijn de mensen die iets alsof doen, puur om ASMR content te maken. Dus in het luchtledige een beetje suffe dingen doen die geluid maken. Dan heb ik het over JefsVoice ASMR


heeeerlijk, hoe 'ie staat te schudden met z'n spuitflesje water. dat ie de microfoon een schort omdoet. what the....
21 miljoen views.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_204611013
Ik krijg genocidale ambities van asmr. Zeker als het van die sletjes op twitch betreft.
Conscience do cost.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')