GADVERDAMMEquote:
Ik wilde het net zeggenquote:
Mooie TTquote:
Idd.quote:
Ja, je bank op de brandstapel.quote:
Die kan in de OPquote:
Kutquote:
Ja maar zij is ook stom.quote:
Jij bent ook stom.quote:
NSF 1974quote:
Nou ja nu even wel. Fucking kaas dingen in de oven en de tijd vergeten.quote:
Jij niet maar de rest wel.quote:
quote:Op zondag 21 april 2019 22:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou ja nu even wel. Fucking kaas dingen in de oven en de tijd vergeten.
Pas maar op, heb zoon, broers en neven.quote:
ik ben lerende met het gegeven paardquote:Op zondag 21 april 2019 22:26 schreef Soury het volgende:
Ik snap die dure apple dingen niet zo goed.
Beetjequote:
Bagger van de bovenste plank, Typisch Nederlands en NSFquote:Op zondag 21 april 2019 22:30 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
NSF 1974
Dat hadden ze vrij vlot door.
Mijn spare ribjes waren heerlijk en nu op, zelfs de rommel al opgeruimd.quote:Op zondag 21 april 2019 22:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is kut ja, niet meer te eten nu?quote:Op zondag 21 april 2019 22:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Zolang jij mij maar geen persoonlijk bezoek komt afleggen.quote:Op zondag 21 april 2019 22:31 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Pas maar op, heb zoon, broers en neven.
Jawel net op tijdquote:
Korreltje zout enzo.quote:
Wat is er mis met een kookwekker of foonwekker?quote:
Tot op zekere hoogte neem ik die ook.quote:
Dat het maar zo mag blijven.quote:Op zondag 21 april 2019 22:36 schreef sacha het volgende:
[..]
de sterretjes staan goed de laatste tijd
Er zit een klok op mijn oven. Zuchtquote:Op zondag 21 april 2019 22:35 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Wat is er mis met een kookwekker of foonwekker?
Daar heb ik nooit wat van gemerkt.quote:Op zondag 21 april 2019 22:36 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Tot op zekere hoogte neem ik die ook.
Het was vreemd geweest als hij er niets over had gezegd.quote:Op zondag 21 april 2019 22:38 schreef Mo_Muffin het volgende:
De paus sprak zijn afschuw uit over de aanslagen in Sri Lanka.
Nou ja, qua compabiliteit is het ook weer niet echt ideaal, maakt alles duurder, en kan je nou echt navenant meer ermee doen voor die prijs?quote:Op zondag 21 april 2019 22:38 schreef Deisyy het volgende:
Apple is ook wel heel erg duur ja, maar ontzettend fijn in gebruik.
Mijn Samsung ook maar die kost een stuk minder.quote:Op zondag 21 april 2019 22:38 schreef Deisyy het volgende:
Zou ik ook zeggen als je bakken geld aan een telefoon uitgeeftquote:Op zondag 21 april 2019 22:38 schreef Deisyy het volgende:
Ik had hiervoor altijd een Samsung telefoon, die vol stond met apps waar ik niets mee wilde maar die toch niet kon verwijderen en het gebruik van een Macbook is zo veel simpeler dan een Windows pc of laptop.quote:Op zondag 21 april 2019 22:40 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nou ja, qua compabiliteit is het ook weer niet echt ideaal, maakt alles duurder, en kan je nou echt navenant meer ermee doen voor die prijs?
Ik heb mijn twijfels.
Heb daar nooit last van gehad, wat ik niet wil flikker ik er gewoon vanaf.quote:Op zondag 21 april 2019 22:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik had hiervoor altijd een Samsung telefoon, die vol stond met apps waar ik niets mee wilde maar die toch niet kon verwijderen en het gebruik van een Macbook is zo veel simpeler dan een Windows pc of laptop.
Ja dat .. had Apple en best wel veel gekloot ...quote:Op zondag 21 april 2019 22:41 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mijn Samsung ook maar die kost een stuk minder.
iPhone gaan sowieso een stuk langer mee dan enig andere smartphone.quote:Op zondag 21 april 2019 22:41 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die apps komen er niet zomaar op?quote:Op zondag 21 april 2019 22:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik had hiervoor altijd een Samsung telefoon, die vol stond met apps waar ik niets mee wilde maar die toch niet kon verwijderen en het gebruik van een Macbook is zo veel simpeler dan een Windows pc of laptop.
Die apps word ik strontberoerd van op mijn Samsung. Apple levert het kaal op?quote:Op zondag 21 april 2019 22:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik doe jaren met dat kreng. Ik mag weer een nieuwe over een paar maandenquote:Op zondag 21 april 2019 22:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
iPhone gaan sowieso een stuk langer mee dan enig andere smartphone.
Motorola ook, en wat je niet wil kan je verwijderen.quote:Op zondag 21 april 2019 22:44 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Die apps word ik strontberoerd van op mijn Samsung. Apple levert het kaal op?
Jawel hoor, die apps staan standaard op Samsung toestellen.quote:
Er staan een paar standaard apps op, maar die kan je er naar behoefte af gooien, iets wat je bij Samsung niet lukt.quote:Op zondag 21 april 2019 22:44 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Je bent mijn dochterquote:Op zondag 21 april 2019 22:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Welke apps. Die download je zelfquote:Op zondag 21 april 2019 22:44 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nee, apps verwijderen kan helaas lang niet meer bij allemaal. Ik wil bellen en Rabo App, meer niet. Al die social media zooi graag weg.quote:Op zondag 21 april 2019 22:44 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Motorola ook, en wat je niet wil kan je verwijderen.
Op het Lenovo ostartscherm na...
quote:
Hmm, toch eens kijken naar zo'n toestel dan.quote:Op zondag 21 april 2019 22:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Er staan een paar standaard apps op, maar die kan je er naar behoefte af gooien, iets wat je bij Samsung niet lukt.
Ik heb die ellende ook niet,quote:
Bij Samsung krijg je ongewild al die apps erbij.quote:
Ik nietquote:Op zondag 21 april 2019 22:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Bij Samsung krijg je ongewild al die apps erbij.
Die kunnen er afquote:Op zondag 21 april 2019 22:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Bij Samsung krijg je ongewild al die apps erbij.
Ik heb ING en ik wordt er kotsmisselijk van die opdringerigheid dat ik mobiel moet bankieren.quote:Op zondag 21 april 2019 22:46 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nee, apps verwijderen kan helaas lang niet meer bij allemaal. Ik wil bellen en Rabo App, meer niet. Al die social media zooi graag weg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing
Dat !quote:Op zondag 21 april 2019 22:41 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ben een jaar of 3 overgestapt van Android naar Apple en wil niet anders meer, telefoon loopt nooit meer vast, gaat jaren mee en alles werkt veel logischer.quote:Op zondag 21 april 2019 22:47 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Hmm, toch eens kijken naar zo'n toestel dan.
quote:Op zondag 21 april 2019 22:49 schreef Voxs het volgende:
Paasboaken!Mooi!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Telefoon die vast loopt. Ok ik snap er geen zak meer vanquote:Op zondag 21 april 2019 22:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben een jaar of 3 overgestapt van Android naar Apple en wil niet anders meer, telefoon loopt nooit meer vast, gaat jaren mee en alles werkt veel logischer.
Paasboaken!Moet kunnen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L2B's Mixcloud
Ik heb dat nog nooit meegemaakt.quote:Op zondag 21 april 2019 22:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Telefoon die vast loopt. Ok ik snap er geen zak meer van
Dat !quote:
Ja!quote:
Niet elke dag!quote:
Paasboaken!Flinke fikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Niet als je hem alleen als kookwekker gebruiktquote:
quote:Op zondag 21 april 2019 22:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Niet als je hem alleen als kookwekker gebruikt
quote:Op zondag 21 april 2019 22:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Om mee te bellen toch?quote:Op zondag 21 april 2019 22:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Paasboaken!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Don't be quick to jump to conclusions....................
it's a total eclipse of the heart. https://www.youtube.com/watch?v=lcOxhH8N3Bo
Je kunt die knop uitschakelen en de swipe naar links ook, maar helemaal verwijderen kan inderdaad niet geloof ik.quote:
Ik gebruik mijn telefoon voor van alles, niet alleen bellen.quote:
Paasboaken!Zo danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I may be wrong, but it's highly unlikely.
Ik bel er amper mee, alles internet.quote:Op zondag 21 april 2019 22:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik gebruik mijn telefoon voor van alles, niet alleen bellen.
Zuchtquote:Op zondag 21 april 2019 22:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik gebruik mijn telefoon voor van alles, niet alleen bellen.
Jij snapt.quote:
Nee ik heb gemiddeld 11 apps lopenquote:Op zondag 21 april 2019 22:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn baas is digibeet en heeft een f*cking Samsung toestel, roept mij elke keer als er iets niet goed gaat met zijn telefoon, dus als deze telefoon aan vervanging toe is koop ik een iPhone voor hem.quote:Op zondag 21 april 2019 22:53 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Je kunt die knop uitschakelen en de swipe naar links ook, maar helemaal verwijderen kan inderdaad niet geloof ik.
Hier ook.quote:Op zondag 21 april 2019 22:54 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik bel er amper mee, alles internet.
Android zeker?quote:Op zondag 21 april 2019 22:55 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nee ik heb gemiddeld 11 apps lopending loopt vaak warm
Neem een kale Motorola en steek het verschil in je zak.quote:Op zondag 21 april 2019 22:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn baas is digibeet en heeft een f*cking Samsung toestel, roept mij elke keer als er iets niet goed gaat met zijn telefoon, dus als deze telefoon aan vervanging toe is koop ik een iPhone voor hem.
edit: van zijn centen.
pingen die nogquote:Op zondag 21 april 2019 22:56 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Neem een kale Motorola en steek het verschil in je zak.
quote:
No way José!quote:Op zondag 21 april 2019 22:56 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Neem een kale Motorola en steek het verschil in je zak.
Binnen no time was het in de hens!quote:
Ik heb daar echt geen zin in. Ik ga regelmatig zonder telefoon de deur uit. Ja ik leef on the edgequote:Op zondag 21 april 2019 22:55 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Hier ook.
Ik heb zelf mijn horloge aan mijn telefoon gekoppeld. Okee het is geen smartwatch. Maar ik zie wel op mijn horloge wie er belt of wie er een WA-stuurt.
Kan ook op je iphone hoor gaat primaquote:Op zondag 21 april 2019 22:57 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]Ik zou niet over kunnen stappen Google Agenda enz enz enz
Ik heb mijn Google agenda op mijn iPhone, no problem!quote:Op zondag 21 april 2019 22:57 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]Ik zou niet over kunnen stappen Google Agenda enz enz enz
Ja maar dan Google home, ik blijf wel op Android maar ik ben Apple door dochter en moeders wel meer gaan waarderen inmiddelsquote:
Je hebt geen smartwatch maar je kan er wel op zien wie jou belt.quote:Op zondag 21 april 2019 22:55 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Hier ook.
Ik heb zelf mijn horloge aan mijn telefoon gekoppeld. Okee het is geen smartwatch. Maar ik zie wel op mijn horloge wie er belt of wie er een WA-stuurt.
Oh ik ga ook regelmatig weg zonder telefoon hoor. Meestal met boodschappen doen of met de hond uitlaten. Tijdens het werk ben ik wel verplicht hem bij te hebben. iig vind mijn baas het belangrijk dat ik onderweg bereikbaar ben en dat snap ik ergens ook wel.quote:Op zondag 21 april 2019 22:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb daar echt geen zin in. Ik ga regelmatig zonder telefoon de deur uit. Ja ik leef on the edge
Ik heb hem bij mij, kan gebeld worden, bel zelf nauwelijks, maar het is mijn wel pc voor onderweg.quote:Op zondag 21 april 2019 22:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb daar echt geen zin in. Ik ga regelmatig zonder telefoon de deur uit. Ja ik leef on the edge
Google Home ook geen probleemquote:Op zondag 21 april 2019 22:59 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja maar dan Google home, ik blijf wel op Android maar ik ben Apple door dochter en moeders wel meer gaan waarderen inmiddels
Maar je hebt geen telefoon van de zaak.. dus ben je niets verplichtquote:Op zondag 21 april 2019 22:59 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Oh ik ga ook regelmatig weg zonder telefoon hoor. Meestal met boodschappen doen of met de hond uitlaten. Tijdens het werk ben ik wel verplicht hem bij te hebben. iig vind mijn baas het belangrijk dat ik onderweg bereikbaar ben en dat snap ik ergens ook wel.
Ik raak lichtelijk in paniek als ik mijn telefoon niet bij me hebquote:Op zondag 21 april 2019 22:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Echt onbegrijpelijkquote:Op zondag 21 april 2019 23:00 schreef Ghostbuster het volgende:
Oh daar krijg ik de zenuwen van, mensen die zonder telefoon weg gaan
Jij hebt ook kinderen.quote:Op zondag 21 april 2019 23:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik raak lichtelijk in paniek als ik mijn telefoon niet bij me heb
Dat is wat anders het is werktijd. Maar voor de restquote:Op zondag 21 april 2019 22:59 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Oh ik ga ook regelmatig weg zonder telefoon hoor. Meestal met boodschappen doen of met de hond uitlaten. Tijdens het werk ben ik wel verplicht hem bij te hebben. iig vind mijn baas het belangrijk dat ik onderweg bereikbaar ben en dat snap ik ergens ook wel.
Ik ga echt terug danquote:Op zondag 21 april 2019 23:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
quote:Op zondag 21 april 2019 23:02 schreef TillyB het volgende:
Het belangrijkste voordeel van iphone zijn de OG emojis en niet die lelijke android nepperds
Heb je die? weet je hoeveel bacteriën je aan je vingers krijgt danquote:
Ik ook! Ben 's avonds weleens terug naar Rotterdam gereden om mijn telefoon op te halen.quote:
Dat is echt raar. Ik had dat wel als ik met de auto wegging. Ik keerde om. Maar nu zal het me jeukenquote:Op zondag 21 april 2019 23:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Begrijpelijk, jij leeft nog in de vorige eeuwquote:
Gisteren al gelijk paniek.. ik had niet gelijk gereageerd ... op mn dochter en mn ex die ook begon... Hij staat op zacht en als ik ff siesta hou ,... pff.quote:
Ik vind het een prima OS.quote:Op zondag 21 april 2019 23:03 schreef Voxs het volgende:
Met Android heb je meer controle over je telefoon. Beter!
Dat vind ik juist niet.quote:Op zondag 21 april 2019 23:03 schreef Voxs het volgende:
Met Android heb je meer controle over je telefoon. Beter!
Echt een heel verschil, het communiceert ook niet lekker als je cute emojis naar een androidlijer stuurt en ze er bij android creepy uitzienquote:
quote:Op zondag 21 april 2019 23:04 schreef TillyB het volgende:
[..]
Echt een heel verschil, het communiceert ook niet lekker als je cute emojis naar een androidlijer stuurt en ze er bij android creepy uitzien
Baardaap moet mij gewoon kunnen bereiken, punt, en ik hem.quote:Op zondag 21 april 2019 23:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Gisteren al gelijk paniek.. ik had niet gelijk gereageerd ... op mn dochter en mn ex die ook begon... Hij staat op zacht en als ik ff siesta hou ,... pff.
Nee, maar als het kon.quote:Op zondag 21 april 2019 23:03 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Heb je die? weet je hoeveel bacteriën je aan je vingers krijgt dan
Precies! De hele intonatie naar God!quote:Op zondag 21 april 2019 23:04 schreef TillyB het volgende:
[..]
Echt een heel verschil, het communiceert ook niet lekker als je cute emojis naar een androidlijer stuurt en ze er bij android creepy uitzien
quote:Op zondag 21 april 2019 23:04 schreef TillyB het volgende:
[..]
Daar heb ik dus een pest hekel aan. Je moet maar binnen een paar minuten reageren ofzo. Nou denk het nietquote:Op zondag 21 april 2019 23:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Gisteren al gelijk paniek.. ik had niet gelijk gereageerd ... op mn dochter en mn ex die ook begon... Hij staat op zacht en als ik ff siesta hou ,... pff.
Nou dat is met de vliegende mijne sws al lastig somsquote:Op zondag 21 april 2019 23:05 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Baardaap moet mij gewoon kunnen bereiken, punt, en ik hem.
Mijne zit nu in Frankrijk.quote:Op zondag 21 april 2019 23:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Nou dat is met de vliegende mijne sws al lastig soms
Echt onzin. En we zijn allemaal opgegroeid met telefoon cellen en anwb hulp radioquote:Op zondag 21 april 2019 23:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Nou dat is met de vliegende mijne sws al lastig soms
Alleen in geval van nood te bereiken, anders maar wat later. Het merk doet er niet toe.quote:Op zondag 21 april 2019 23:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Daar heb ik dus een pest hekel aan. Je moet maar binnen een paar minuten reageren ofzo. Nou denk het niet
Androidlijer....quote:
Ja echt 12 minuten ... of zo .. maar ze had urgentie .. alhoewel ... pff...quote:Op zondag 21 april 2019 23:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Daar heb ik dus een pest hekel aan. Je moet maar binnen een paar minuten reageren ofzo. Nou denk het niet
quote:Op zondag 21 april 2019 23:08 schreef Deisyy het volgende:
Ik kreeg vanavond een lief appje van mijn dochter uit Noorwegen omdat ze moederdag vergeten was en me toch nog een fijne moederdag wilde wensen
Ik zit niet elke dag met Baardaap in communicatie, maar we zijn wel altijd bereikbaar voor het geval dat.quote:Op zondag 21 april 2019 23:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Echt onzin. En we zijn allemaal opgegroeid met telefoon cellen en anwb hulp radio
quote:Op zondag 21 april 2019 23:08 schreef Deisyy het volgende:
Ik kreeg vanavond een lief appje van mijn dochter uit Noorwegen omdat ze moederdag vergeten was en me toch nog een fijne moederdag wilde wensen
Dat was een appje van vorig jaarquote:
Nah niks mis mee alleen wat emoji ergernisquote:
'Wat lief! Maar moederdag is pas tweede zondag in mei!'quote:
Oh fuck.quote:Op zondag 21 april 2019 23:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
'Wat lief! Maar moederdag is pas tweede zondag in mei!'
quote:Op zondag 21 april 2019 23:10 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Dat was een appje van vorig jaar
Wie had de telefoon zo lang uit staanquote:Op zondag 21 april 2019 23:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heel verwarrend al die verschillende moederdagdata overalquote:Op zondag 21 april 2019 23:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat moet toch nog komen ?quote:Op zondag 21 april 2019 23:08 schreef Deisyy het volgende:
Ja met telefooncellen die nog voorzien waren met telefoonboeken.quote:Op zondag 21 april 2019 23:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Echt onzin. En we zijn allemaal opgegroeid met telefoon cellen en anwb hulp radio
quote:
Hihiquote:Op zondag 21 april 2019 22:57 schreef Voxs het volgende:
[..]
Binnen no time was het in de hens!
Er lag eerst 18 kuub, maar 8 kuub is er weer afgehaald in verband met de droogte/veiligheid.
Hoi dropje!
Waar de helft van is uitgescheurdquote:Op zondag 21 april 2019 23:11 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ja met telefooncellen die nog voorzien waren met telefoonboeken.
En in geplast werdquote:Op zondag 21 april 2019 23:12 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Waar de helft van is uitgescheurd
Dat had ik met de mijne ivm met vaderdag... Nederland wijkt af van de internationale norm ... das wel duidelijkquote:Op zondag 21 april 2019 23:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
LOL Die dacht ook beter te vroeg dan te laatquote:Op zondag 21 april 2019 23:08 schreef Deisyy het volgende:
En dan eerst je vingers nat likken om de bladzijde om te slaan..quote:
En met oud en nieuw werden opgeblazen.quote:
quote:Op zondag 21 april 2019 23:14 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
En dan eerst je vingers nat likken om de bladzijde om te slaan..
Lachen.quote:Op zondag 21 april 2019 23:14 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
En met oud en nieuw werden opgeblazen.
quote:Op zondag 21 april 2019 23:14 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
En met oud en nieuw werden opgeblazen.
Jij weet.quote:Op zondag 21 april 2019 23:14 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
En dan eerst je vingers nat likken om de bladzijde om te slaan..
Misschien overdreven, maar telefooncellen zijn gewoon smerig, jan en alleman zit met die telefoon bij zijn mond en aan zijn oor.quote:
Bij een ruzie, lekker met speeksel in de hoorn praten, en een eczeem oor, om te luisterenquote:Op zondag 21 april 2019 23:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Misschien overdreven, maar telefooncellen zijn gewoon smerig, jan en alleman zit met die telefoon bij zijn mond en aan zijn oor.
Het is maar goed dat het telefooncellentijdperk passé is.quote:Op zondag 21 april 2019 23:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Misschien overdreven, maar telefooncellen zijn gewoon smerig, jan en alleman zit met die telefoon bij zijn mond en aan zijn oor.
quote:Op zondag 21 april 2019 23:15 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat dus. Pissen doe je netjes in de wasbak.
Uuuuhlllquote:Op zondag 21 april 2019 23:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Sjezus, Amph!quote:Op zondag 21 april 2019 23:16 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Bij een ruzie, lekker met speeksel in de hoorn praten, en een eczeem oor, om te luisteren![]()
quote:Op zondag 21 april 2019 23:17 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]Dat doe je tegen een boom of van het balkon af.
Mario, kom dr maar in.quote:
quote:
Ja wat niet het OV . Pin apparaten. Boodschappenkarren enz..quote:Op zondag 21 april 2019 23:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
quote:Op zondag 21 april 2019 23:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar die heb ik nog niet gezien vandaag
Boeh.quote:Op zondag 21 april 2019 23:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar die heb ik nog niet gezien vandaag
Niemand kan het nog echt volgen.quote:Op zondag 21 april 2019 23:20 schreef Gooddeal het volgende:
Ik lees nog weleens mee. maar kan heel veel niet meer volgen.
We gaan zelfs te snel voor ons zelf .. kun je nagaanquote:Op zondag 21 april 2019 23:20 schreef Gooddeal het volgende:
Godsklere ik schrik mij de klote.quote:
Doe vooral geen moeite.quote:Op zondag 21 april 2019 23:20 schreef Gooddeal het volgende:
We wachten gewoon op Scrut zodat hij de boel in banen kan leiden.quote:Op zondag 21 april 2019 23:22 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Niemand kan het nog echt volgen.
Die is een rondje omquote:Op zondag 21 april 2019 23:23 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
We wachten gewoon op Scrut zodat hij de boel in banen kan leiden.
quote:Op zondag 21 april 2019 23:23 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik lees flarden. Meestal vind ik het best.quote:Op zondag 21 april 2019 23:22 schreef chufi het volgende:
[..]
We gaan zelfs te snel voor ons zelf .. kun je nagaan
Nou ... welke banen dan ? nog nooit iets van gezienquote:Op zondag 21 april 2019 23:23 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat doet mijn treintje al, wat een stom forum is het hier.quote:
Oef gelukkig maar, maar sorry ik bedoelde het niet zoquote:Op zondag 21 april 2019 23:23 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Ik lees flarden. Meestal vind ik het best.
Jaha ik ga al.quote:
Veel plezier op het treintjesforumquote:Op zondag 21 april 2019 23:25 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat doet mijn treintje al, wat een stom forum is het hier.
Oh, dat boeit mij niet hoor. Ieder doet wat hij moet doen.quote:Op zondag 21 april 2019 23:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Oef gelukkig maar, maar sorry ik bedoelde het niet zo
Mijn gelul wordt hier meer gewaardeerd.quote:
Hadden ze je al op de trein gezet?quote:Op zondag 21 april 2019 23:30 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mijn gelul wordt hier meer gewaardeerd.
Ik ziek je een beetjequote:Op zondag 21 april 2019 23:30 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Oh, dat boeit mij niet hoor. Ieder doet wat hij moet doen.
Wat ben jij negatief dan.quote:Op zondag 21 april 2019 23:25 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat doet mijn treintje al, wat een stom forum is het hier.
Jesusquote:
Echt wel, er zitten allen maar stomme mensen hier.quote:
Maar wel eentje die rookt.quote:
quote:Op zondag 21 april 2019 23:33 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Echt wel, er zitten allen maar stomme mensen hier.
Jij bent ook stom.quote:
quote:
Heb je nog mooie foto's gemaakt?quote:
Vrolijk Pasen.quote:MÜNCHEN - Een 36-jarige man heeft in München tijdens een paasdienst in de Sint-Pauluskerk zaterdag grote paniek veroorzaakt.
Kerkgangers dachten dat hij een aanslag zou plegen. In het vluchtgedrag en de chaos die daarop volgde, raakten 24 gelovigen gewond.
Ik rook meequote:
Ja best. Er kwam een grote bonte specht hier drinken, vlak bij het keukenraam. En een hele mooie van de wassende maan.quote:Op zondag 21 april 2019 23:42 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Heb je nog mooie foto's gemaakt?
quote:
Ik denk dat ik maar richting bed ga.quote:
* Superbadeendje wil zienquote:Op zondag 21 april 2019 23:44 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Ja best. Er kwam een grote bonte specht hier drinken, vlak bij het keukenraam. En een hele mooie van de wassende maan.
Kut dat die klusser niet op kwam dagen.quote:Op zondag 21 april 2019 23:45 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik denk dat ik maar richting bed ga.
Ik kijk nog even naar Urk, best lachen en dan ookquote:Op zondag 21 april 2019 23:45 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik denk dat ik maar richting bed ga.
Tja het is kut maar ik ga er mij iet druk over maken.quote:Op zondag 21 april 2019 23:47 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Kut dat die klusser niet op kwam dagen.
Dat is bij Vlemmix, maar dat is een grote gokquote:
quote:
Dan kan je mij wel eens horen met Regulär's Weltschmerz.quote:Op zondag 21 april 2019 23:50 schreef Soury het volgende:
Ik hoor muziek in de verte, ik ga slapen ik hou wel van die verre herrie
Zo hard heb ik mijn muziek helemaal niet staan.quote:Op zondag 21 april 2019 23:50 schreef Soury het volgende:
Ik hoor muziek in de verte, ik ga slapen ik hou wel van die verre herrie
Fijne 2e Paasdag!quote:
Weg pleuren, heeft geen zin, gewoon opnieuw doen.quote:Op maandag 22 april 2019 00:03 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Fijne 2e Paasdag!
Wilde uitproberen of het aan het gist lag, of de combi van teveel zout én oude gist. Nu ligt er dus een klomp deeg van een half pond zo deaud als 23 pieren te zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |