quote:Op maandag 22 april 2019 18:11 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ik had het ook wel kunnen weten.
quote:
Die smiley post hij wanneer hij inhoudelijk vastloopt. (best vaak dus lol)quote:Op maandag 22 april 2019 18:12 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ik begrijp deze smiley nooit zo goed.
Ik interpreteer 'm altijd als volgt :quote:Op maandag 22 april 2019 18:12 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ik begrijp deze smiley nooit zo goed.
quote:Op maandag 22 april 2019 18:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Die smiley post hij wanneer hij inhoudelijk vastloopt. (best vaak dus lol)
Mooi dat ik gelijk had.quote:Op maandag 22 april 2019 18:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik interpreteer 'm altijd als volgt :
Het interesseert me werkelijk geen ene tyfus wat jij ervan vindt of mee doet.
quote:Op maandag 22 april 2019 18:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik interpreteer 'm altijd als volgt :
Het interesseert me werkelijk geen ene tyfus wat jij ervan vindt of mee doet.
Ik ben ze aan het opkweken in de kas. Tomaten en aardbeien doen het echt alleen als het hoogzomer is. In juli en augustus staan ze bij mij buiten.quote:Op maandag 22 april 2019 17:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hey maat. Heb jij ook aardbeienplanten en tomatenplanten staan?
Moet jij wetenquote:Op maandag 22 april 2019 18:15 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik ben ze aan het opkweken in de kas. Tomaten en aardbeien doen het echt alleen als het hoogzomer is. In juli en augustus staan ze bij mij buiten.
quote:Op maandag 22 april 2019 18:15 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik ben ze aan het opkweken in de kas. Tomaten en aardbeien doen het echt alleen als het hoogzomer is. In juli en augustus staan ze bij mij buiten.
Aha nice. Ja ik had ze vandaag buiten maar met name de aardbeienplanten hadden het zwaar met de wind.quote:Op maandag 22 april 2019 18:15 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Vreemd. Ik gebruik die smiley vandaag voor het eerst.quote:Op maandag 22 april 2019 18:17 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, je hebt nu officieel het niveau van Scrummie aangetikt.
Beide planten haten wind en regen. Plekje wat windstil is en volle zon erop is het beste. Vorig jaar met die tyfushete zomer had ik van drie aardbeien- en tomatenplanten een oogst voor de hele straat.quote:Op maandag 22 april 2019 18:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Aha nice. Ja ik had ze vandaag buiten maar met name de aardbeienplanten hadden het zwaar met de wind.
Wat ben jij hyper?quote:Op maandag 22 april 2019 18:18 schreef Scrummie2.0 het volgende:
HAHAHA ik noem zojuist Buitendam Buitendom
Nice. Ik heb zo'n plastic kas die ik op kan zetten. Morgen maar eens doen.quote:Op maandag 22 april 2019 18:19 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Beide planten haten wind en regen. Plekje wat windstil is en volle zon erop is het beste. Vorig jaar met die tyfushete zomer had ik van drie aardbeien- en tomatenplanten een oogst voor de hele straat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |