Heyquote:Op dinsdag 23 april 2019 21:42 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Hoezo sowieso niets zeggen? Moet echt wat ballen laten groeien anders forever single dog lady.
Je verwacht het nietquote:
Hopelijk begrijpt hij er wel iets vanquote:Op woensdag 24 april 2019 12:05 schreef ToT het volgende:
Mini-ToT is inmiddels ook fan van de serie!
[ afbeelding ]
Ja hij heeft de Mad King's kroon op; dan moet hij ook wel zo gaan regeren he!quote:Op woensdag 24 april 2019 12:06 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Hopelijk begrijpt hij er wel iets van
Ik heb alleen aflevering 1 gezien. Ik vond het saaiquote:Op woensdag 24 april 2019 12:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja hij heeft de Mad King's kroon op; dan moet hij ook wel zo gaan regeren he!
U bent vroeg dit jaar.quote:Op woensdag 24 april 2019 12:25 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik heb alleen aflevering 1 gezien. Ik vond het saai
quote:Op woensdag 24 april 2019 12:25 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik heb alleen aflevering 1 gezien. Ik vond het saai
Ja leuk om dit tegen een willekeurig iemand te zeggen. Flippen gegarandeerdquote:
Whehe!quote:Op woensdag 24 april 2019 15:08 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja leuk om dit tegen een willekeurig iemand te zeggen. Flippen gegarandeerd
Hele fantasy ding spreekt me gewoon niet aan. Ik ben min of meer gedwongen de eerste aflevering met een vriend te kijken.
Fanboys die boos worden als je niet hetzelfde leuk vindtquote:Op woensdag 24 april 2019 15:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehe!Ja nee geen probleem man!
[ afbeelding ]
Just kidding!
Haha!quote:Op woensdag 24 april 2019 16:03 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Fanboys die boos worden als je niet hetzelfde leuk vindt
En dan haten op dingen die ik leuk vindik zo vet redelijk reagerene enzo worden ze nog bozer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goeiemiddagquote:Op woensdag 24 april 2019 16:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Okee okee, een keer wat anders dan:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |