Ik probeer even de juiste invalshoek te vinden.. Even geduldquote:Op zondag 21 april 2019 21:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Tijd voor:
[ afbeelding ]
Kontjes mogen ook!
quote:Op zondag 21 april 2019 22:07 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ik probeer even de juiste invalshoek te vinden.. Even geduld
Ben tot op heden nog niet tevreden..quote:
Wat vind je van een panda met een hazenlip?quote:Op zondag 21 april 2019 22:13 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ben tot op heden nog niet tevreden..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 21 april 2019 22:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Wat vind je van een panda met een hazenlip?Niet eerder geweten maar schijnbaar vind ik dat erg aantrekkelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
quote:Op zondag 21 april 2019 22:17 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Niet eerder geweten maar schijnbaar vind ik dat erg aantrekkelijk
Nouja ik ken die panda verder niet persoonlijk maar...quote:Op zondag 21 april 2019 22:18 schreef ToT het volgende:
[..]![]()
!
Geen problemen met dat die panda je een blowjob gaat geven dus?
Ja en dat mondje van die panda kan best een piemel in!quote:Op zondag 21 april 2019 22:24 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Nouja ik ken die panda verder niet persoonlijk maar...leuke panda toch
quote:Op zondag 21 april 2019 22:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja en dat mondje van die panda kan best een piemel in!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'From the deepest desires often come the deadliest hate.'
quote:Op maandag 22 april 2019 11:44 schreef Kopjechino het volgende:
😅🤢🙈🙌🏻😂😊😋🎉😱😄🎳🙋😘🍻😇❤️😎🤔😏👌🏻👍🏻🖼️😴💤🍷☕👋🏻✌🏻😏SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Nee dat niet helaasquote:Op maandag 22 april 2019 16:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Maar u heeft vast niet 2 van zulke exemplaren?
Precies... Niet teveel doen met dit weerquote:Op maandag 22 april 2019 16:33 schreef ToT het volgende:
Ik zit nu ook alleen in een korte broek op FOK!.
Net ff wat struiken zitten snoeien, daar krijg je het wel warm van met dit weer.
Nope Androidquote:
Laatst de Xiaomi Redmi Note 7 voor mijn vrouw besteld. Veel betaalbaarder en een prima phone met prima camera!quote:
Oei, dat zal wat kosten danquote:Op maandag 22 april 2019 18:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Laatst de Xiaomi Redmi Note 7 voor mijn vrouw besteld. Veel betaalbaarder en een prima phone met prima camera!
Moet nog binnen komen en zonder dat ik het wist komt het kreng uit Hongkong hier naar toe, dus dat wordt nog ff gezellig importheffingen lappen!![]()
![]()
Serieus geld.quote:Op maandag 22 april 2019 18:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Een vluchtige berekening suggereert ¤53 extra!Godverdomme!
Geweldigquote:
Hahahaquote:Op maandag 22 april 2019 20:39 schreef ToT het volgende:
Godverdestervendehoerenaids! Deze aflevering van Game Of Thrones kwam ÉCHT heel kort over! En precies voor het gevecht stoppen ook!
Preuts gedoequote:Op maandag 22 april 2019 20:50 schreef ToT het volgende:
[..]
En in die sex-scène is die tepel wel HEEL amateuristisch weg-geëdit!
Haaaa.quote:
Best wel!quote:Op maandag 22 april 2019 20:59 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Haaaa.
Apart ja.
Jammer dat het filmpje stopt.
Kleine meisjes worden groot.quote:Op maandag 22 april 2019 21:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Best wel!
De crew die het filmde had er nogal aparte gevoelens bij omdat ze al met haar samengewerkt hebben sinds ze 11 jaar oud was!
Zijzelf dacht dat het een prank was toen ze hoorde dat ze deze scène moest doen!
Klopt, in de boeken (waar deze serie op gebaseerd is) was ze echt heel lelijk.quote:Op maandag 22 april 2019 21:26 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Niet echt een leuke dame verder.
Mooie tietjes wel.
Wel spannend..quote:Op maandag 22 april 2019 21:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Klopt, in de boeken (waar deze serie op gebaseerd is) was ze echt heel lelijk.
Ze ziet er vergeleken met dat nog vrij redelijk er uit, maar idd niet 1 van de knapsten.
Veel te enthousiastquote:Op maandag 22 april 2019 21:58 schreef ToT het volgende:
[..]Lijkt me wel een enthousiaste tussen de lakens!
Sowieso wel een heel toffe meid, als je haar ziet met interviews en dingen buiten de serie.
[ afbeelding ]
Zeker!quote:
Lol nee die mag blijven liggenquote:Op maandag 22 april 2019 22:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Zeker!Looks zeggen ook lang niet altijd alles.
En eerlijk is eerlijk; ik zou haar m'n bed natuurlijk ook niet uit trappen!
Ook met weggeshopte tepels nog welquote:Op maandag 22 april 2019 22:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Maar dan zonder weggeshopte tepels natuurlijk!
Ik zie haar nog als dat kleine meisje...quote:Op maandag 22 april 2019 22:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Zeker!Looks zeggen ook lang niet altijd alles.
En eerlijk is eerlijk; ik zou haar m'n bed natuurlijk ook niet uit trappen!
quote:Op dinsdag 23 april 2019 08:19 schreef murp het volgende:
[..]
Ik zie haar nog als dat kleine meisje...
Ik ook niet maar het schijnt fantastisch te zijn.quote:
Sowieso niet zoveel met dat genre.quote:Op dinsdag 23 april 2019 09:43 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ik ook niet maar het schijnt fantastisch te zijn.
Ik herhaal het even, dit is wel heel speciaalquote:
Jaquote:Op dinsdag 23 april 2019 19:33 schreef I. het volgende:
Al gekeken naar https://colourise.sg @:murp ?!
quote:Op dinsdag 23 april 2019 19:38 schreef murp het volgende:
[..]
Ja![]()
Ben ik uren bezig geweest met inkleuren en dan zie ik dit, gelukkig doe ik het net iets mooier, behalve de gezichten, die foet de AI echt goed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |