SayarGOD?quote:Op zondag 21 april 2019 17:41 schreef franklop het volgende:
Dit past in het rijtje verbluffendheid bij
- Dekker Parijs Tours
- Landis 2006
- etc
En dan puur met open mond kijken, ik insinueer daar verder niks mee
Frenkie nadat hij Ajax de CL bezorgtquote:Op zondag 21 april 2019 17:41 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Stelling: Mathieu is nu al de sportman van het jaar.
Stelling 2: Alsnog gaat er een of andere obscure schaatser met die prijs vandoor.
Ricco 2008quote:Op zondag 21 april 2019 17:41 schreef franklop het volgende:
- Dekker Parijs Tours
- Landis 2006
- etc
Wat Romke doet is acrobatiek, dat hoort in het circus thuis.quote:Op zondag 21 april 2019 17:43 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Frenkie nadat hij Ajax de CL bezorgt
En Epke uiteraard, want Epke
Cirque du Soleilquote:Op zondag 21 april 2019 17:43 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wat Romke doet is acrobatiek, dat hoort in het circus thuis.
Ik dacht altijd dat stilzwijgende afspraak was dat als de 2 vooraan 'veilig' zijn, dat de sterkste sprinter zorgt dat de anderen niet bijkomen. Leek me ook logisch gezien vele werk van Fuglsang om dat gat zo groot te maken. Maar blijkbaar voelde Julian zich echt heel slecht of zo.quote:Op zondag 21 april 2019 17:41 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Denk dat er niet zoveel mis was met de tijdsverschillen.. Alaflip verkloot het gewoon volledig
De Bonisquote:Op zondag 21 april 2019 17:41 schreef franklop het volgende:
- Dekker Parijs Tours
- Landis 2006
- etc
Nee, dat vind ik een vervelend figuur. Die is tevens ook helemaal niet bovenmatig getalenteerd. Brokkenpiloot.quote:
HAHAAAAAquote:Op zondag 21 april 2019 17:45 schreef Aguero het volgende:
Even NOS commentaar gekeken, met prachtige Herbert-lach.
Dat was ook prachtig hoor en dat op Tritordeum brood van de Bisschopsmolen.quote:Op zondag 21 april 2019 17:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Tom D. op Cumbre del Sol.
Ik ga toch niet de ronde van Dokkum zitten kijken. Klassiekers, grote rondes, WK en soms Tirreno en Parijs Nice is meer dan genoeg.quote:Op zondag 21 april 2019 17:32 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Tijdens de Giro gaat het alleen maar erger worden.
Tjonge jonge, Mani moet weer anders zijn.quote:Op zondag 21 april 2019 17:44 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nee, dat vind ik een vervelend figuur. Die is tevens ook helemaal niet bovenmatig getalenteerd. Brokkenpiloot.
moet van de staat, mensen angst aanjagen ala alex jonesquote:Op zondag 21 april 2019 17:37 schreef Poepz0r het volgende:
Waarom staat op AD.nl die aanslag groot in beeld?
Die prestatie van Vd Poel is toch veel knapper?
Welke ronde van Dokkum?quote:Op zondag 21 april 2019 17:46 schreef wattel het volgende:
[..]
Ik ga toch niet de ronde van Dokkum zitten kijken. Klassiekers, grote rondes, WK en soms Tirreno en Parijs Nice is meer dan genoeg.
Mvgr. dagjesmens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |