Meestal liop ik dwars over het midden van de ster en dan weer een keer links. Volgende keer eens langs en voorbij!quote:Op zondag 21 april 2019 13:26 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, nu je het zegt! Veel muggen daar.
[..]
De Wildernis is het gebied waarin het Sterrenbos ligt, dus dan heb je het eigenlijk al wel ontdekt.
[ afbeelding ]
OpenStreetMap is wel goed voor wandelpaden: https://www.openstreetmap.org/#map=15/52.2564/6.8668quote:Op zondag 21 april 2019 13:30 schreef Voxs het volgende:
[..]
Meestal liop ik dwars over het midden van de ster en dan weer een keer links. Volgende keer eens langs en voorbij!
Handig! Het is echt zo dichtbij ook bij waar ik woon.quote:Op zondag 21 april 2019 13:33 schreef Recce het volgende:
[..]
OpenStreetMap is wel goed voor wandelpaden: https://www.openstreetmap.org/#map=15/52.2564/6.8668
Op Google Maps vind je al die paadjes niet.
Hier doen we daar helemaal niet aan, nog nooit gezien althans.quote:Op zondag 21 april 2019 13:38 schreef Voxs het volgende:
Een keertje in het jaarHier is de lucht strakblauw.
Dat heeft te maken met verschillende volken die er in Nederland woonden. Hier Germanen, bij jullie Franken/Romeinen.quote:Op zondag 21 april 2019 13:39 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Hier doen we daar helemaal niet aan, nog nooit gezien althans.
Maar je moet wel een eind omrijden omdat al die wegen daar afgesloten zijn om sluipverkeer te voorkomen.quote:Op zondag 21 april 2019 13:36 schreef Voxs het volgende:
[..]
Handig! Het is echt zo dichtbij ook bij waar ik woon.
I know.quote:Op zondag 21 april 2019 13:42 schreef Voxs het volgende:
[..]
Dat heeft te maken met verschillende volken die er in Nederland woonden. Hier Germanen, bij jullie Franken/Romeinen.
Meestal via de Weerselosewegquote:Op zondag 21 april 2019 13:42 schreef Recce het volgende:
[..]
Maar je moet wel een eind omrijden omdat al die wegen daar afgesloten zijn om sluipverkeer te voorkomen.
Het is compleet debiel dat het nog mag, met al die milieueisen tegenwoordig.quote:Op zondag 21 april 2019 13:38 schreef Voxs het volgende:
Een keertje in het jaarHier is de lucht strakblauw.
Via Frans, en beginnen met wandelen bij koetshuis.quote:
Het is compleet debiel dat er over geklaagd wordt.quote:Op zondag 21 april 2019 13:46 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Het is compleet debiel dat het nog mag, met al die milieueisen tegenwoordig.
Zolang het binnen de perken blijft, helaas overdrijven idioten graag.quote:Op zondag 21 april 2019 13:50 schreef Voxs het volgende:
[..]
Het is compleet debiel dat er over geklaagd wordt.Dat hout vervoeren naar de afvalverwerking/de verwerking zelf etc, is belastender dan even in de fik zetten.
Zal het morgen aan mijn ouders uitleggen, die benauwd wakker werden, omdat het tot in hun slaapkamer te ruiken is.quote:Op zondag 21 april 2019 13:50 schreef Voxs het volgende:
[..]
Het is compleet debiel dat er over geklaagd wordt.Dat hout vervoeren naar de afvalverwerking/de verwerking zelf etc, is belastender dan even in de fik zetten.
Daarom, zodra het overlast veroorzaakt gewoon kappen met die ongein.quote:Op zondag 21 april 2019 13:52 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Zal het morgen aan mijn ouders uitleggen, die benauwd wakker werden, omdat het tot in hun slaapkamer te ruiken is.
Moet kunnen, die ene keer per jaar.quote:Op zondag 21 april 2019 13:53 schreef chufi het volgende:
Hier is er iemand vuurwerk de lucht in aan het schieten nu
Waarschijnlijk is het een gekkenhuis nu daar. Parkeerplaats vol en auto's geparkeerd tot aan het koetshuis. Ik ga straks maar even in de buurt van L. wandelen. Misschien op de berg.quote:Op zondag 21 april 2019 13:49 schreef Voxs het volgende:
[..]
Via Frans, en beginnen met wandelen bij koetshuis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |