Townes van Zandt oaquote:Op zondag 21 april 2019 19:20 schreef Trollscience het volgende:
[..]
wat voor folk?
early 00's luistert iedereen wel als ze dronken zijn denk ik
Si mi amorquote:Op zondag 21 april 2019 20:08 schreef Trollscience het volgende:
spr
[..]
spreek je zelf ook spaans/italiaans?
nicequote:
Heb spaanstalige vrienden, en ooit een Italiaanse liefde. Ben niet echt vloeiend ofzo.quote:Op zondag 21 april 2019 20:10 schreef Trollscience het volgende:
[..]
nice
familieding of echt geleerd uit eigen initiatief ofzo?
Mijn huis lijkt de keukenhofquote:Op zondag 21 april 2019 20:10 schreef Le_Professeur het volgende:
Allejezus al die mensen op de Keukenhof
Hek er om en dan bom erop amirite?quote:Op zondag 21 april 2019 20:10 schreef Le_Professeur het volgende:
aightquote:Op zondag 21 april 2019 20:11 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Heb spaanstalige vrienden, en ooit een Italiaanse liefde. Ben niet echt vloeiend ofzo.
De Zaanse schans was ook druk vandaagquote:Op zondag 21 april 2019 20:10 schreef Le_Professeur het volgende:
ben maar tweetalige pauper helaas, ik kan Duits wel redelijk lezen maar spreken of verstaan is dan weer zoietsquote:
Ben vloeiend in Duits maar spreken blijft kut omdat het zo onnatuurlijk is en je het eigenlijk gewoon nooit doet, want je spreekt toch gewoon Engels met Duitsers.quote:Op zondag 21 april 2019 20:14 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ben maar tweetalige pauper helaas, ik kan Duits wel redelijk lezen maar spreken of verstaan is dan weer zoiets
lolquote:Op zondag 21 april 2019 20:15 schreef Trollscience het volgende:
oh nee drietalig, ik denk en spreek vloeiend Limburgs
ja is kut, sowieso om duits goed uit te spreken heb ik echt het idee dat ik alle spieren in mijn mond moet verrekkenquote:Op zondag 21 april 2019 20:14 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ben vloeiend in Duits maar spreken blijft kut omdat het zo onnatuurlijk is en je het eigenlijk gewoon nooit doet, want je spreekt toch gewoon Engels met Duitsers.
quote:Op zondag 21 april 2019 20:20 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ja is kut, sowieso om duits goed uit te spreken heb ik echt het idee dat ik alle spieren in mijn mond moet verrekkenbij engels kun je wel met niet al te veel moeite een amerikaanse uitspraak faken, mjah, engels spreek ik ook wel een stuk beter ofc
Wat vind jij van de Falange?quote:Op zondag 21 april 2019 20:27 schreef Trollscience het volgende:
[..]
wow gemeen ineens, dacht dat we gewoon een beschaafd gesprek hadden? ;s
Wat is jouw ideale staatsmodel?quote:Op zondag 21 april 2019 20:31 schreef Trollscience het volgende:
[..]
fascisme waarbij de racistische elementen enigszins zijn opgepoetst
anarcho-syndicalisme o.i.d. maar ben wel een stuk cynischer wat dat betreft de laatste tijd. kleinschalig is zoiets sowieso wel mogelijk, maar ik denk dat het revolutionaire karakter van kapitalisme (revolutionair als in: zichzelf vernieuwend, de mogelijkheid hebbend om zelfs de meest dissidente theorieën te absorberen in zichzelf) het vrijwel onmogelijk maakt om zoiets op grote schaal in te voeren. en dat nog los van de militaire macht die de huidige 'wereldorde' heeft natuurlijkquote:
haha hommagequote:Op zondag 21 april 2019 20:37 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Nee
Heb wel hommage to humanity gehad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |