Ach nog even joh. Wellicht is dit het topic voor jou en Flav.quote:Op zondag 21 april 2019 11:46 schreef Rebubbled het volgende:
Ik lul te veel in dit topic en ben telkens de Sjaak die hem sluit.

. Dacht vanmorgen al dat er weer een duinbrand zou zijn...
 . Dacht vanmorgen al dat er weer een duinbrand zou zijn...

Ja! Ik rook het vanmorgen ook al.quote:Op zondag 21 april 2019 12:10 schreef douche-eendje het volgende:
Ow hier juist naar binnen gevlucht. Buiten stanklucht door Duitse paasvuren. Zit je lekker aan de Noord-Hollandse kust. Dacht vanmorgen al dat er weer een duinbrand zou zijn...

. Een week na mijn UD, dus ik vermoed dat ik daar niet bij aanwezig ga zijn.
. Een week na mijn UD, dus ik vermoed dat ik daar niet bij aanwezig ga zijn.

Ohh nice! Hopelijk lukken ze goed! Ze zijn het lekkerst vers uit de pan. Maar je kunt ze goed op temperatuur houden in de oven mocht je 2 porties klaar maken of je moet nog wachten op iets anders. En laat ze niet te lang in bloem gerold liggen, dan wordt de bloem te nat door het vocht uit de kaas. Coaten en de pan in.quote:Op zondag 21 april 2019 15:54 schreef douche-eendje het volgende:
Zo, halloumifrietjes vanavond. En nog een heleboel andere dingen
Kreeg net dus de uitnodiging voor het verjaardagsfeestje van mijn nichtje binnen, haar eerste verjaardag. Een week na mijn UD, dus ik vermoed dat ik daar niet bij aanwezig ga zijn.
 Zo krijg ik altijd de beste resultaten.
 Zo krijg ik altijd de beste resultaten.

nu weer oké. Maar ik heb er zelfs paracetamol voor in genomen. Normaal doe ik dat eigenlijk nooit.
  nu weer oké. Maar ik heb er zelfs paracetamol voor in genomen. Normaal doe ik dat eigenlijk nooit.  

eens kijken of ik de recepten aangepast krijg zodat mijn zoontje het ook mag.
 eens kijken of ik de recepten aangepast krijg zodat mijn zoontje het ook mag.

ik ben benieuwd hoe de onze het gaat doen. Hopelijk lijkt hij wat dat betreft op mij, vriend lijkt geen slaap nodig te hebben
 ik ben benieuwd hoe de onze het gaat doen. Hopelijk lijkt hij wat dat betreft op mij, vriend lijkt geen slaap nodig te hebben   

Ja en bij oma. Nou ja, het is maar 2 dagen in de week vanaf November.quote:Op maandag 22 april 2019 13:38 schreef pinquit het volgende:
Haha dat haalt ie op de opvang wel weer in

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |