Ligt eraan of die dan nog ergens voor spelen.quote:Op zondag 21 april 2019 15:01 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Utrecht een paar dagen na de return tegen Tottenham vrees ik ook wel.
Ik weet ook niet of je wat clubs als city doen nou echt opleiden kunt noemen. Die lijken meer gewoon in bulk te kopen en spelers bij kleinere clubs in Europa te stallen in de hoop dat ze doorbreken.quote:Op zondag 21 april 2019 14:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach Ajax heeft nog steeds een betere naam dan veel van die clubs als het om opleiden gaat.
Gelijkspelletje tegen De Graafschap was wel prettig geweest ja.quote:Op zondag 21 april 2019 15:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
worden allemaal wel moeizame wedstrijden tenzij PSV de druk van de ketel haalt
En van tegen/met goede andere jeugd spelen helpt automatisch ook.quote:Op zondag 21 april 2019 15:14 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik weet ook niet of je wat clubs als city doen nou echt opleiden kunt noemen. Die lijken meer gewoon in bulk te kopen en spelers bij kleinere clubs in Europa te stallen in de hoop dat ze doorbreken.
Toch is Ajax volgens mij best nog wat grote talenten kwijtgeraakt aan die clubs.
Genoeg spelers die best gevoelig zijn voor wat dat soort clubs financieel kunnen bieden.
HarVARredquote:
Mja, ik vraag me af of dat beter is dan vroeg debuteren in de Eredivisie bijvoorbeeld. Kijk naar Malen. Die is inmiddels 20 en is invaller bij PSV.quote:Op zondag 21 april 2019 15:17 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
En van tegen/met goede andere jeugd spelen helpt automatisch ook.
Klopt, maar dat kwam toen ook voort uit het beleid dat Ajax die spelers pas een contract gaf toen ze 17 waren ipv 16 itt de buitenlandse talenten. Een Fosu Mensah bijvoorbeeld voelde toen niet echt waardering. Dat hebben ze nu wel aangepast.quote:Op zondag 21 april 2019 15:14 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik weet ook niet of je wat clubs als city doen nou echt opleiden kunt noemen. Die lijken meer gewoon in bulk te kopen en spelers bij kleinere clubs in Europa te stallen in de hoop dat ze doorbreken.
Toch is Ajax volgens mij best nog wat grote talenten kwijtgeraakt aan die clubs.
Genoeg spelers die best gevoelig zijn voor wat dat soort clubs financieel kunnen bieden.
Heb wel het idee dat we de moeilijkste competitiewedstrijd van de vier gisteren gehad hebben, dat scheelt toch ookquote:Op zondag 21 april 2019 15:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
worden allemaal wel moeizame wedstrijden tenzij PSV de druk van de ketel haalt
Aan de andere kant leverden de vorige edities van Vitesse-thuis, Utrecht-thuis en De Graafschap-uit maar 1 punt op.quote:Op zondag 21 april 2019 15:27 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Heb wel het idee dat we de moeilijkste competitiewedstrijd van de vier gisteren gehad hebben, dat scheelt toch ook
dat heb ik ook wel maar ik had gisteren toch wel het idee Ajax een beetje vogelvrij werd verklaard door de scheidsrechterquote:Op zondag 21 april 2019 15:27 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Heb wel het idee dat we de moeilijkste competitiewedstrijd van de vier gisteren gehad hebben, dat scheelt toch ook
Gezien de fase in de competitie verwacht ik wel een redelijk kolkende ArenA wat wel een positief effect zal hebben, de Graafschap uit is het hopen dat er nog revanchegevoelens spelen (al waren alleen Schöne en Veltman er destijds bij)quote:Op zondag 21 april 2019 15:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Aan de andere kant leverden de vorige edities van Vitesse-thuis, Utrecht-thuis en De Graafschap-uit maar 1 punt op.
Foden, Sancho, ook daar komen tegenwoordig echte zelfopgeleide spelers vandaan. Ook elders in Engeland breekt veel jeugd door. De Engelse nationale jeugdploegen zijn momenteel zo'n beetje de beste ter wereld, die hebben echt wel een inhaalslag gemaakt.quote:Op zondag 21 april 2019 15:14 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ja, leukquote:Op zondag 21 april 2019 15:35 schreef RedLabel het volgende:
Je bent pas kampioen als de concurrentie je niet meer kan inhalen. Dit was behoorlijk pijnlijk:
Bedankt Hans.quote:Op zondag 21 april 2019 15:35 schreef RedLabel het volgende:
Je bent pas kampioen als de concurrentie je niet meer kan inhalen. Dit was behoorlijk pijnlijk:
Ja Ajax moet het ook wel flikken hoor, geloof ook wel dat ze het kunnen.quote:Op zondag 21 april 2019 15:34 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Gezien de fase in de competitie verwacht ik wel een redelijk kolkende ArenA wat wel een positief effect zal hebben, de Graafschap uit is het hopen dat er nog revanchegevoelens spelen (al waren alleen Schöne en Veltman er destijds bij)
Ajax verdiende de titel dat seizoen toch niet.quote:Op zondag 21 april 2019 15:35 schreef RedLabel het volgende:
PSV speelt donderdagquote:Op zondag 21 april 2019 15:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja Ajax moet het ook wel flikken hoor, geloof ook wel dat ze het kunnen.
Vooral omdat ik PSV punten zie verspelen in Tilburg. Zeker als Ajax de dag ervoor weer heeft gewonnen.
als je de meeste punten hebt verdien je het altijd, PSV is zeker na de winterstop echt oogaids maar als ze het daarmee redden is het toch knapquote:Op zondag 21 april 2019 15:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ajax verdiende de titel dat seizoen toch niet.
Dit seizoen wel.
Ja maar meer dat ik er toen niet echt heel erg mee kon zitten dat het verneukt werd omdat het toch een slecht seizoen was.quote:Op zondag 21 april 2019 15:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
als je de meeste punten hebt verdien je het altijd, PSV is zeker na de winterstop echt oogaids maar als ze het daarmee redden is het toch knap
Het was echt een opstapeling van ellende idd. Het was leuk geweest maar ajax verdiende het niet. Helemaal met de wissels van drank in die wedstrijd, sloeg nergens op.quote:Op zondag 21 april 2019 15:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar meer dat ik er toen niet echt heel erg mee kon zitten dat het verneukt werd omdat het toch een slecht seizoen was.
Pure aids was hetquote:Op zondag 21 april 2019 15:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar meer dat ik er toen niet echt heel erg mee kon zitten dat het verneukt werd omdat het toch een slecht seizoen was.
Ja toen ben ik er maar om gaan lachen.quote:Op zondag 21 april 2019 15:52 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Het was echt een opstapeling van ellende idd. Het was leuk geweest maar ajax verdiende het niet. Helemaal met de wissels van drank in die wedstrijd, sloeg nergens op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |