Alleen is het blijkbaar geen lichting van eens per 50 jaar maar eens per 25.quote:Op zondag 21 april 2019 13:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Klopt allemaal, maar toch mooi dat je nog steeds ver kan komen als je een goede tactiek hebt/paar parels uit de jeugd/ en gerichte aankopen.
Ook aangekocht door Frenkie vroeg weg te plukken bij Willem II natuurlijk.quote:Op zondag 21 april 2019 13:37 schreef ITs_relative het volgende:
[..]
Alleen is het blijkbaar geen lichting van eens per 50 jaar maar eens per 25.
En Ziyech was al rond met Roma, maar bleef heel onverwacht toch. Terwijl we zijn vervanger al binnen hadden.quote:Op zondag 21 april 2019 13:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ook aangekocht door Frenkie vroeg weg te plukken bij Willem II natuurlijk.
En dit is gelukkig ook wel het jaar dat alle topclubs hun problemen hebben.
Het valt wel allemaal perfect samen ja. Op Nouri na.quote:Op zondag 21 april 2019 13:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
En Ziyech was al rond met Roma, maar bleef heel onverwacht toch. Terwijl we zijn vervanger al binnen hadden.
Net als dat Ziyech in 16/17 eerst niet eens gekocht zou worden, maar toen na die blamage in Rostov alsnog kwam en we prompt de EL-finale haaldenquote:Op zondag 21 april 2019 13:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
En Ziyech was al rond met Roma, maar bleef heel onverwacht toch. Terwijl we zijn vervanger al binnen hadden.
twitter:sportzeloot twitterde op zondag 21-04-2019 om 08:50:28Update Ajax-lijst:• Meeste goals in clubhistorie (alle competities)• 1e CL-halve finale sinds '97• Eerste club die in zelfde jaar bij Real en Juve wint• 1e bekerfinale sinds '14• Kansrijk voor meest productieve Eredivisie-seizoen• Meeste punten na 31 duels sinds '98 reageer retweet
Ik zie nu dat het meest productieve seizoen 122 goals is, lijkt me sterk dat we in de komende drie duels 15 (of 16 om het te verbeteren) goals gaan makenquote:Op zondag 21 april 2019 13:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
twitter:sportzeloot twitterde op zondag 21-04-2019 om 08:50:28Update Ajax-lijst:• Meeste goals in clubhistorie (alle competities)• 1e CL-halve finale sinds '97• Eerste club die in zelfde jaar bij Real en Juve wint• 1e bekerfinale sinds '14• Kansrijk voor meest productieve Eredivisie-seizoen• Meeste punten na 31 duels sinds '98 reageer retweet
Nee zoveel gas zullen ze ook niet meer geven na een voorsprong van drie goals.quote:Op zondag 21 april 2019 13:47 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik zie nu dat het meest productieve seizoen 122 goals is, lijkt me sterk dat we in de komende drie duels 15 (of 16 om het te verbeteren) goals gaan maken
Doelpunt Huntelaar, Elleboog Huntelaar, Handsbal tagliafico.. Dit was de meest bizarre wedstrijd onder VAR toezicht tot op heden. De uitleg van Higler klopt van geen kant.quote:
Het zat niet tegen. Maar ik kan me niet herinneren dat het eerder zoveel meezat met een scheids. Bij Vitesse - PSV bijvoorbeeld zat het nog meer mee voor PSV dan voor Ajax deze pot. Moest de UEFA toen ook ingrijpen?quote:Op zondag 21 april 2019 14:15 schreef Daario het volgende:
[..]
Doelpunt Huntelaar, Elleboog Huntelaar, Handsbal tagliafico.. Dit was de meest bizarre wedstrijd onder VAR toezicht tot op heden. De uitleg van Higler klopt van geen kant.
Ik vind ook dat Ajax de beste is van Nederland en daarom kampioen moet worden, maar op deze manier de uitslag beïnvloeden kan echt niet. Vraag me af waar voor de KNVB de grens ligt. Als dit te vaak voorkomt dan zie ik het nog gebeuren dat de UEFA gaat ingrijpen.
Goaltje per 80 minuten, niets mis mee.quote:Op zondag 21 april 2019 14:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
Huntelaar gewoon met 15 goals terwijl hij vaak de derde spits was is ook best knap.
Lol.quote:Op zondag 21 april 2019 14:15 schreef Daario het volgende:
[..]
Doelpunt Huntelaar, Elleboog Huntelaar, Handsbal tagliafico.. Dit was de meest bizarre wedstrijd onder VAR toezicht tot op heden. De uitleg van Higler klopt van geen kant.
Ik vind ook dat Ajax de beste is van Nederland en daarom kampioen moet worden, maar op deze manier de uitslag beïnvloeden kan echt niet. Vraag me af waar voor de KNVB de grens ligt. Als dit te vaak voorkomt dan zie ik het nog gebeuren dat de UEFA gaat ingrijpen.
Ziedendquote:Op zondag 21 april 2019 14:15 schreef Daario het volgende:
[..]
Dit is het meest bizarre wat ik de afgelopen dagen heb gelezenquote:Op zondag 21 april 2019 14:15 schreef Daario het volgende:
[..]
Vervelende voor Ajax is dat vandaag de dag ook grote PL clubs talenten opkopen.quote:Op zondag 21 april 2019 13:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ook aangekocht door Frenkie vroeg weg te plukken bij Willem II natuurlijk.
En dit is gelukkig ook wel het jaar dat alle topclubs hun problemen hebben.
158 is nog een target: meeste goals over alle competitiesquote:Op zondag 21 april 2019 13:47 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik zie nu dat het meest productieve seizoen 122 goals is, lijkt me sterk dat we in de komende drie duels 15 (of 16 om het te verbeteren) goals gaan maken
Ach Ajax heeft nog steeds een betere naam dan veel van die clubs als het om opleiden gaat.quote:Op zondag 21 april 2019 14:48 schreef Monolith het volgende:
[..]
Vervelende voor Ajax is dat vandaag de dag ook grote PL clubs talenten opkopen.
Utrecht een paar dagen na de return tegen Tottenham vrees ik ook wel.quote:Op zondag 21 april 2019 10:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
Alleen nog Vitesse overleven dan zijn we er wel denk ik.
worden allemaal wel moeizame wedstrijden tenzij PSV de druk van de ketel haaltquote:Op zondag 21 april 2019 15:01 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Utrecht een paar dagen na de return tegen Tottenham vrees ik ook wel.
Ja, ik hoop op een stuntje van Willem II komende midweek.quote:Op zondag 21 april 2019 15:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
worden allemaal wel moeizame wedstrijden tenzij PSV de druk van de ketel haalt
Ligt eraan of die dan nog ergens voor spelen.quote:Op zondag 21 april 2019 15:01 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Utrecht een paar dagen na de return tegen Tottenham vrees ik ook wel.
Ik weet ook niet of je wat clubs als city doen nou echt opleiden kunt noemen. Die lijken meer gewoon in bulk te kopen en spelers bij kleinere clubs in Europa te stallen in de hoop dat ze doorbreken.quote:Op zondag 21 april 2019 14:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach Ajax heeft nog steeds een betere naam dan veel van die clubs als het om opleiden gaat.
Gelijkspelletje tegen De Graafschap was wel prettig geweest ja.quote:Op zondag 21 april 2019 15:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
En van tegen/met goede andere jeugd spelen helpt automatisch ook.quote:Op zondag 21 april 2019 15:14 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik weet ook niet of je wat clubs als city doen nou echt opleiden kunt noemen. Die lijken meer gewoon in bulk te kopen en spelers bij kleinere clubs in Europa te stallen in de hoop dat ze doorbreken.
Toch is Ajax volgens mij best nog wat grote talenten kwijtgeraakt aan die clubs.
Genoeg spelers die best gevoelig zijn voor wat dat soort clubs financieel kunnen bieden.
HarVARredquote:
Mja, ik vraag me af of dat beter is dan vroeg debuteren in de Eredivisie bijvoorbeeld. Kijk naar Malen. Die is inmiddels 20 en is invaller bij PSV.quote:Op zondag 21 april 2019 15:17 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
En van tegen/met goede andere jeugd spelen helpt automatisch ook.
Klopt, maar dat kwam toen ook voort uit het beleid dat Ajax die spelers pas een contract gaf toen ze 17 waren ipv 16 itt de buitenlandse talenten. Een Fosu Mensah bijvoorbeeld voelde toen niet echt waardering. Dat hebben ze nu wel aangepast.quote:Op zondag 21 april 2019 15:14 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik weet ook niet of je wat clubs als city doen nou echt opleiden kunt noemen. Die lijken meer gewoon in bulk te kopen en spelers bij kleinere clubs in Europa te stallen in de hoop dat ze doorbreken.
Toch is Ajax volgens mij best nog wat grote talenten kwijtgeraakt aan die clubs.
Genoeg spelers die best gevoelig zijn voor wat dat soort clubs financieel kunnen bieden.
Heb wel het idee dat we de moeilijkste competitiewedstrijd van de vier gisteren gehad hebben, dat scheelt toch ookquote:Op zondag 21 april 2019 15:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
Aan de andere kant leverden de vorige edities van Vitesse-thuis, Utrecht-thuis en De Graafschap-uit maar 1 punt op.quote:Op zondag 21 april 2019 15:27 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Heb wel het idee dat we de moeilijkste competitiewedstrijd van de vier gisteren gehad hebben, dat scheelt toch ook
dat heb ik ook wel maar ik had gisteren toch wel het idee Ajax een beetje vogelvrij werd verklaard door de scheidsrechterquote:Op zondag 21 april 2019 15:27 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Heb wel het idee dat we de moeilijkste competitiewedstrijd van de vier gisteren gehad hebben, dat scheelt toch ook
Gezien de fase in de competitie verwacht ik wel een redelijk kolkende ArenA wat wel een positief effect zal hebben, de Graafschap uit is het hopen dat er nog revanchegevoelens spelen (al waren alleen Schöne en Veltman er destijds bij)quote:Op zondag 21 april 2019 15:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Aan de andere kant leverden de vorige edities van Vitesse-thuis, Utrecht-thuis en De Graafschap-uit maar 1 punt op.
Foden, Sancho, ook daar komen tegenwoordig echte zelfopgeleide spelers vandaan. Ook elders in Engeland breekt veel jeugd door. De Engelse nationale jeugdploegen zijn momenteel zo'n beetje de beste ter wereld, die hebben echt wel een inhaalslag gemaakt.quote:Op zondag 21 april 2019 15:14 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ja, leukquote:Op zondag 21 april 2019 15:35 schreef RedLabel het volgende:
Je bent pas kampioen als de concurrentie je niet meer kan inhalen. Dit was behoorlijk pijnlijk:
Bedankt Hans.quote:Op zondag 21 april 2019 15:35 schreef RedLabel het volgende:
Je bent pas kampioen als de concurrentie je niet meer kan inhalen. Dit was behoorlijk pijnlijk:
Ja Ajax moet het ook wel flikken hoor, geloof ook wel dat ze het kunnen.quote:Op zondag 21 april 2019 15:34 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Gezien de fase in de competitie verwacht ik wel een redelijk kolkende ArenA wat wel een positief effect zal hebben, de Graafschap uit is het hopen dat er nog revanchegevoelens spelen (al waren alleen Schöne en Veltman er destijds bij)
Ajax verdiende de titel dat seizoen toch niet.quote:Op zondag 21 april 2019 15:35 schreef RedLabel het volgende:
PSV speelt donderdagquote:Op zondag 21 april 2019 15:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja Ajax moet het ook wel flikken hoor, geloof ook wel dat ze het kunnen.
Vooral omdat ik PSV punten zie verspelen in Tilburg. Zeker als Ajax de dag ervoor weer heeft gewonnen.
als je de meeste punten hebt verdien je het altijd, PSV is zeker na de winterstop echt oogaids maar als ze het daarmee redden is het toch knapquote:Op zondag 21 april 2019 15:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ajax verdiende de titel dat seizoen toch niet.
Dit seizoen wel.
Ja maar meer dat ik er toen niet echt heel erg mee kon zitten dat het verneukt werd omdat het toch een slecht seizoen was.quote:Op zondag 21 april 2019 15:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
als je de meeste punten hebt verdien je het altijd, PSV is zeker na de winterstop echt oogaids maar als ze het daarmee redden is het toch knap
Het was echt een opstapeling van ellende idd. Het was leuk geweest maar ajax verdiende het niet. Helemaal met de wissels van drank in die wedstrijd, sloeg nergens op.quote:Op zondag 21 april 2019 15:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar meer dat ik er toen niet echt heel erg mee kon zitten dat het verneukt werd omdat het toch een slecht seizoen was.
Pure aids was hetquote:Op zondag 21 april 2019 15:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar meer dat ik er toen niet echt heel erg mee kon zitten dat het verneukt werd omdat het toch een slecht seizoen was.
Ja toen ben ik er maar om gaan lachen.quote:Op zondag 21 april 2019 15:52 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Het was echt een opstapeling van ellende idd. Het was leuk geweest maar ajax verdiende het niet. Helemaal met de wissels van drank in die wedstrijd, sloeg nergens op.
quote:Op zondag 21 april 2019 15:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
voor welke club ben je? gewoon tegen Ajax
Nee man. Hooguit 2-0 of zo. ALS ze al winnen.quote:Op zondag 21 april 2019 16:24 schreef amp25 het volgende:
1 ding zeg ik je als PSV wint is hooguit max 4 goals verschil
Die gaan wel dik winnen. Ado bakt er niks van.quote:Op zondag 21 april 2019 16:58 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Nee man. Hooguit 2-0 of zo. ALS ze al winnen.
Had wel 1-1 kunnen zijn net.quote:Op zondag 21 april 2019 17:08 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die gaan wel dik winnen. Ado bakt er niks van.
PSV ook niet.quote:Op zondag 21 april 2019 17:08 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die gaan wel dik winnen. Ado bakt er niks van.
Dat denk ik verder ook niet hoor. Maar dit worden wel 3 puntjes.quote:Op zondag 21 april 2019 17:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
Op doelsaldo gaat het echt niet meer aankomen hoor.
Het puntverlies moet daar in de volgende twee duels komen.quote:Op zondag 21 april 2019 17:18 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat denk ik verder ook niet hoor. Maar dit worden wel 3 puntjes.
Tegen?quote:Op zondag 21 april 2019 17:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het puntverlies moet daar in de volgende twee duels komen.
Gewoon zelf alles winnen. Was ook niet onder de indruk van Willem 2 vandaag. En AZ is op die ene vervelende uitzondering na altijd slecht tegen de toppers.quote:Op zondag 21 april 2019 17:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het puntverlies moet daar in de volgende twee duels komen.
Willem II maakt het PSV vaak wel lastig.quote:Op zondag 21 april 2019 17:21 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Gewoon zelf alles winnen. Was ook niet onder de indruk van Willem 2 vandaag. En AZ is op die ene vervelende uitzondering na altijd slecht tegen de toppers.
Klopt. Zouden ze eens moeten onderzoeken.quote:Op zondag 21 april 2019 17:24 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
PSV speelt echt poepjesveel uitwedstrijden dit seizoen
Het zou best nog korter kunnen. Sterker nog, ik denk dat Ajax structureel een Europese subtopper zou kunnen worden. Dan moet je alleen niet naar de budgetten kijken, dat gaat Ajax nooit bijhalen. Maar stel dat de beste talenten één seizoentje langer blijven, om vervolgens te worden verkocht aan de echte top en niet meer aan de Engelse middenmoot of de Duitse subtop, dan kun je al een enorme sprong maken. Dat is voor die spelers ook helemaal niet ongunstig. Een voordeel van het vele geld is namelijk ook dat spelers aan carrierplanning kunnen doen ipv de eerste kans te grijpen, en het is verstandig om naar Ajax te gaan en het is verstandig daar 3 seizoenen te doen. Een investering in je toekomst.quote:Op zondag 21 april 2019 13:37 schreef ITs_relative het volgende:
[..]
Alleen is het blijkbaar geen lichting van eens per 50 jaar maar eens per 25.
Dit inderdaad.quote:Op zondag 21 april 2019 17:32 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Maar stel dat de beste talenten één seizoentje langer blijven, om vervolgens te worden verkocht aan de echte top en niet meer aan de Engelse middenmoot of de Duitse subtop
Zolang het 1-0 is kan er zomaar iets geks gebeurenquote:Op zondag 21 april 2019 17:48 schreef LethalNinja het volgende:
ado speelt lafjes zeg, doe eens je sportieve plicht en ga eens beuken :/ Eind 2de helft iets beter voor ADO. De psv'rs moeten niet janken na de niet gegeven penalty voor ado als Ajax weer een var situatie heeft
Kampioenschap gaat echt niet meer op doelsaldo aankomen.quote:Op zondag 21 april 2019 18:01 schreef amp25 het volgende:
zowee psv scoort erop los zeg niet verwacht
Die speelt niet bij Ajax.quote:Op zondag 21 april 2019 18:33 schreef Moustachio het volgende:
Best wel pijnlijk dat Guti pas mag invallen als het publiek er om schreeuwt...
quote:Op zondag 21 april 2019 18:35 schreef Fargo het volgende:
[..]
Op zich zit je in het goede topic. Je praat alleen over de verkeerde club.
Ach, het was eerder ADO die vlak voor tijd nog wat terug deed. Die hadden gezien het vertoonde spel ook nergens recht op.quote:Op zondag 21 april 2019 18:37 schreef Yreal het volgende:
PSV in de blessuretijd. Je verwacht het niet.
Ze stonden al voor.quote:Op zondag 21 april 2019 18:37 schreef Yreal het volgende:
PSV in de blessuretijd. Je verwacht het niet.
Vreemd, hun spel zou PSV moeten liggen.quote:Op zondag 21 april 2019 17:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Willem II maakt het PSV vaak wel lastig.
Moeten zij weten.quote:Op zondag 21 april 2019 18:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
Toch gaat PSV ook een vrij aardig puntenaantal halen.
Feijenoord 72/73 had 85 punten omgerekend.quote:Op zondag 21 april 2019 18:46 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
86 punten zou een nieuw record zijn voor de nummer twee denk ik?
En als wij daar punten verspelen hebben wij 2 trauma's ipv 1.quote:Op zondag 21 april 2019 18:45 schreef Simmertje het volgende:
Op doelsaldo kampioen worden uit bij de graafschap, hebben we meteen 2 trauma's in 1 wedstrijd verwerkt.
Ik wilde het net schrijven. Cruciaal weer, en overmorgen gewoon alweer. Je móet echt als koploper die Eredivisie-loze dagen ingaan.quote:Op zondag 21 april 2019 19:11 schreef kurk_droog het volgende:
Toch zou het lekker zijn als psv er even 3 verliest. Op naar de volgende... Vitesse thuis... Lastig zat ook
Omdat ze Ajax nog scherp houden in elke wedstrijd tot nu toe?quote:Op zondag 21 april 2019 19:19 schreef franske19 het volgende:
Fox is wel pure satire. Ze prijzen PSV voor het feit dat Ajax in de halve finale CL staat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |