Dat is natuurlijk een beetje een rare opmerking om te maken, Frenkie de Jong werd gister stevig aangepakt, helemaal in het begin van de match en kreeg bijna niets mee.quote:Op zondag 21 april 2019 11:06 schreef RedLabel het volgende:
Ik zag vorige week een Engelse wedstrijd waarbij een minder soortgelijk geval was waarbij gelijk rood werd getrokken. Als een Groningen speler deze actie had gemaakt op Frenkie de Jong had die gelijk rood gekregen en 5 wedstrijden schorsing gekregen. De KNVB is de weg kwijt.
Echt vergelijkbaar ook ja. Je plaat begint tevens een beetje vast te lopen.quote:Op zondag 21 april 2019 11:06 schreef RedLabel het volgende:
Ik zag vorige week een Engelse wedstrijd waarbij een minder soortgelijk geval was waarbij gelijk rood werd getrokken. Als een Groningen speler deze actie had gemaakt op Frenkie de Jong had die gelijk rood gekregen en 5 wedstrijden schorsing gekregen. De KNVB is de weg kwijt.
Ja ja KNJB etcetcquote:Op zondag 21 april 2019 11:06 schreef RedLabel het volgende:
hij schermt de bal af met zijn lichaamquote:Op zondag 21 april 2019 11:02 schreef RedLabel het volgende:
[..]
Misschien ben je nog niet wakker
[ afbeelding ]
wie is de Groningen speler?quote:Op zondag 21 april 2019 11:13 schreef Tyron het volgende:
[..]
hij schermt de bal af met zijn lichaam
geel is een beetje overdreven
nee dan was frenkie verteld dat hij sneller had moeten spelen ofzoquote:Op zondag 21 april 2019 11:06 schreef RedLabel het volgende:
Heb je ook nog een gifje van het onterecht affluiten van Ziyech voor buitenspel?quote:Op zondag 21 april 2019 11:06 schreef RedLabel het volgende:
Of die pingel voor PSV?quote:Op zondag 21 april 2019 11:30 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Heb je ook nog een gifje van het onterecht affluiten van Ziyech voor buitenspel?
Die laten zich ongetwijfeld gewillig naar de slachtbank lijden. 5-1quote:Op zondag 21 april 2019 11:36 schreef LethalNinja het volgende:
Paar uurtjes jongens en dan kunnen we Ado aanmoedigen
PSV gaat dat gemakkelijk winnen ja.quote:Op zondag 21 april 2019 11:38 schreef franklop het volgende:
[..]
Die laten zich ongetwijfeld gewillig naar de slachtbank lijden. 5-1
Die wonnen ze toch ook?quote:Op zondag 21 april 2019 11:41 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Dat dachten we ook tegen De Graafschap
Dat hele cliche 'spelen nergens meer voor' is ook wel vrij achterhaald. Je wil gewoon altijd winnen, zeker tegen topclubs. En ze hebben een goede reeks neergezet.quote:Op zondag 21 april 2019 11:44 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die wonnen ze toch ook?Nee klopt, het kan altijd een lastige middag worden natuurlijk maar ook toen kregen ze enorm veel kansen. Als ze 1-0 voor komen zal het simpel gaan verwacht ik. ADO speelt ook niet meer ergens voor.
Dat maakt echt wel uit als je 1-0 achterkomt hoor. Dan geven ze het toch net wat eerder op.quote:Op zondag 21 april 2019 11:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat hele cliche 'spelen nergens meer voor' is ook wel vrij achterhaald. Je wil gewoon altijd winnen, zeker tegen topclubs. En ze hebben een goede reeks neergezet.
ik verwacht er ook weinig van, als ze door een gelukje op 0-1 komen wordt het misschien nog watquote:Op zondag 21 april 2019 11:44 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die wonnen ze toch ook?Nee klopt, het kan altijd een lastige middag worden natuurlijk maar ook toen kregen ze enorm veel kansen. Als ze 1-0 voor komen zal het simpel gaan verwacht ik. ADO speelt ook niet meer ergens voor.
Ik denk dat PSV binnen 5 minuten voor staat.quote:Op zondag 21 april 2019 11:51 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik verwacht er ook weinig van, als ze door een gelukje op 0-1 komen wordt het misschien nog wat
zolang het maar geen grote uitslag wordtquote:Op zondag 21 april 2019 11:52 schreef franklop het volgende:
[..]
Ik denk dat PSV binnen 5 minuten voor staat.
PSV gaat nooit met 8-0 winnenquote:Op zondag 21 april 2019 11:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
zolang het maar geen grote uitslag wordt
quote:
Eens, je hoort en leest het vaker. Dat een club zoals Ajax, Feyenoord of PSV tegen een kleine club speelt en dat ze dit zeggen.quote:Op zondag 21 april 2019 11:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat hele cliche 'spelen nergens meer voor' is ook wel vrij achterhaald. Je wil gewoon altijd winnen, zeker tegen topclubs. En ze hebben een goede reeks neergezet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |