Nee, hij doet wanhopige pogingen om de nieuwe Johan Derksen te worden.quote:Op zondag 21 april 2019 21:58 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Zou Valentijn lijm snuiven, ik begin me een beetje zorgen om hem te maken.
Bedankt, Hans.quote:Op zondag 21 april 2019 21:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nog niet (ze staan nu gelijk in punten)
Wat een opportunistische mafketelquote:
Als jij nu maar geen gekke ideeën in je hoofd haalt.quote:Op zondag 21 april 2019 22:31 schreef TheVulture het volgende:
Wat zien die jonkies er toch al ontzettend volwassen uit, dat zo'n Unuvar pas 15 is
quote:Op zondag 21 april 2019 22:43 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Als jij nu maar geen gekke ideeën in je hoofd haalt.
Er valt verder ook niet zoveel over te zeggen, een slippertje is zo gemaakt en niet te voorspellen ook. Heb er wel vertrouwen in dat het gaat lukken, maar dat is wat anders.quote:
Hij wil over twee jaar al debuteren bij Ajax, zie ik ook best gebeuren.quote:Op zondag 21 april 2019 22:31 schreef TheVulture het volgende:
Wat zien die jonkies er toch al ontzettend volwassen uit, dat zo'n Unuvar pas 15 is
Ga nou niet met logica aankomen.quote:Op zondag 21 april 2019 22:57 schreef Dale__Cooper het volgende:
Ik snap ook werkelijk niks van al dat gedoe over het verzetten van de wedstrijden en dat Ajax dan maar geld moet afstaan.
Ajax kan er toch niks aan doen? Die wedstrijd moet van de UEFA sowieso verzet worden, dat is geen geste van de KNVB. Als de KNVB dan wil dat de negen wedstrijden tegelijk gespeeld worden en zaterdag en vrijdag wegens Koningsdag geen optie is, dan blijft er weinig over.
Hier mag je wel een kanttekening plaatsen vind ik, PSV heeft volgens mij dit seizoen in een wedstrijd of tien (?) puntverlies weten te voorkomen via een of andere miraculeuze ontsnapping in de laatste vijf a tien minuten. Dat ga je niet nog een seizoen voor elkaar krijgen. Dan kunnen ze bij PSV nog zo hard vinden dat dat een kwaliteit is, het lukt je waarschijnlijk niet nog een seizoenquote:Op zondag 21 april 2019 20:38 schreef franske19 het volgende:
[..]
Het feit dat PSV net zoveel punten in de eredivisie heeft als Ajax geeft wel aan hoe goed PSV is, Ajax staat tenslotte in de halve finale van de CL.
Maar ze deden het vorig seizoen ook al.quote:Op zondag 21 april 2019 23:08 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Hier mag je wel een kanttekening plaatsen vind ik, PSV heeft volgens mij dit seizoen in een wedstrijd of tien (?) puntverlies weten te voorkomen via een of andere miraculeuze ontsnapping in de laatste vijf a tien minuten. Dat ga je niet nog een seizoen voor elkaar krijgen. Dan kunnen ze bij PSV nog zo hard vinden dat dat een kwaliteit is, het lukt je waarschijnlijk niet nog een seizoen.
Vond ik niet, zeker niet in dezelfde mate. PSV was ook vrij overtuigend de tweede seizoenshelft (op die rare wedstrijd bij Willem II na). Pas toen de titel veilig was werd het een stuk minder.quote:Op zondag 21 april 2019 23:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar ze deden het vorig seizoen ook al.
O.a. bij Heracles-uit en bij AZ-uit volgens mij, en toen riep jij ook nog het riedeltje dat het een kwaliteit is. Wat het ook best zal zijn overigens door er altijd geloof in te houden.quote:Op zondag 21 april 2019 23:15 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Vond ik niet, zeker niet in dezelfde mate. PSV was ook vrij overtuigend de tweede seizoenshelft (op die rare wedstrijd bij Willem II na). Pas toen de titel veilig was werd het een stuk minder.
Dat zijn dus twee wedstrijden tegenover tien? Ik kan me Zwolle uit ook nog wel herinneren? Dus laten we zeggen vijf. Dat lijkt me alsnog een aardig verschilquote:Op zondag 21 april 2019 23:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
O.a. bij Heracles-uit en bij AZ-uit volgens mij, en toen riep jij ook nog het riedeltje dat het een kwaliteit is. Wat het ook best zal zijn overigens door er altijd geloof in te houden.
Maar vorig seizoen was het spel daar ook niet best hoor (maar bij Ajax al helemaal niet)
Ik ben stiekem bang JR dat we het gaan verspelen. Had vannacht een nachtmerrie dat Vitesse ons had verslagen.quote:Op zondag 21 april 2019 23:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar ze deden het vorig seizoen ook al.
die twee teams hadden dit jaar allebei om plek drie gespeeld.quote:Op maandag 22 april 2019 07:58 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
PSV is een beetje zoals het Twente en het Feyenoord die kampioen werden. Veel wedstrijden uiterst moeizaam winnen, maar over het algemeen wel verdiend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |