Nee!quote:Op zondag 21 april 2019 12:58 schreef Recce het volgende:
[..]
Had je gisteren mijn foto's nog gezien?
Nah, dat is al een hele oude. Toen had ze nog niet eens erg lang haar.quote:Op zondag 21 april 2019 13:01 schreef Voxs het volgende:
[..]
Nee!Welk topic? En ik las ook dat er een foto van Lyza is?
Hier zijn ze: 40+ / [40+ SC #1704]Zuipschuitenquote:Op zondag 21 april 2019 13:01 schreef Voxs het volgende:
[..]
Nee!Welk topic? En ik las ook dat er een foto van Lyza is?
Het is al het snoeiafval van de houtwallen rond de weilanden. Heel praktisch dus.Vroeger werden ook de overgebleven wintervoorraden verbrandt. En tevens is het een oud gebruik om de wintergeesten weg te jagen. Soms wordt er in het vuur een stro-pop gehangen als symbool daar van. Oud Germaans gebruik. Tevens een sociaal gebeuren, En zeer mooi, tot op het bot verwarmt worden, prachtig schouwspel. Magischquote:Op zondag 21 april 2019 12:59 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik begrijp het nut van die vuren totaal niet.
Maar dan nogquote:Op zondag 21 april 2019 13:02 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nah, dat is al een hele oude. Toen had ze nog niet eens erg lang haar.
quote:Op zondag 21 april 2019 13:03 schreef Recce het volgende:
[..]
Hier zijn ze: 40+ / [40+ SC #1704]Zuipschuiten
Volgens mij heeft alleen Scrut de foto van Lyza.
Ga je silhouetten fotograferen voor ons?quote:Op zondag 21 april 2019 13:03 schreef Voxs het volgende:
[..]
Het is al het snoeiafval van de houtwallen rond de weilanden. Heel praktisch dus.Vroeger werden ook de overgebleven wintervoorraden verbrandt. En tevens is het een oud gebruik om de wintergeesten weg te jagen. Soms wordt er in het vuur een stro-pop gehangen als symbool daar van. Oud Germaans gebruik. Tevens een sociaal gebeuren, En zeer mooi, tot op het bot verwarmt worden, prachtig schouwspel. Magisch
Mooie foto's, wat een prachtig bos.quote:Op zondag 21 april 2019 13:03 schreef Recce het volgende:
[..]
Hier zijn ze: 40+ / [40+ SC #1704]Zuipschuiten
Volgens mij heeft alleen Scrut de foto van Lyza.
quote:Op zondag 21 april 2019 13:04 schreef Voxs het volgende:
[..]
Maar dan nog
[..]![]()
Ik ga even je foto's kijken.
Wat mooiquote:Op zondag 21 april 2019 00:46 schreef Recce het volgende:
Even wat foto's:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Okequote:Op zondag 21 april 2019 13:04 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ga je silhouetten fotograferen voor ons?
Ja, de Tankenberg is ook erg mooi, al ben ik daar al lang niet meer geweest. Laatste keer op de fiets een jaar of zes geleden, denk ik.quote:Op zondag 21 april 2019 13:05 schreef Voxs het volgende:
Wat mooi
Gister was ik op de Tankeberg, ook zo mooi!
Ik zocht het even op, nog nooit geweest, iets om te onthouden. Morgen Dal van Mosbeek, met de molens, ook zo mooi.quote:Op zondag 21 april 2019 13:08 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, de Tankenberg is ook erg mooi, al ben ik daar al lang niet meer geweest. Laatste keer op de fiets een jaar of zes geleden, denk ik.
Die foto's van de beek en het bos zijn van het gebied achter Hof Espelo, daar loop je vanaf Hof Espelo ook zo naartoe.
Gekkie, ik woon in het Oosten en ruik niets. Much ado about nothing!quote:Op zondag 21 april 2019 13:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Nog meerstankoverlast met die oostenwind
Je kunt van Hof Espelo makkelijk helemaal naar het Lonnekermeer lopen. Ik weet niet of het bij het Lonnekermeer al mooi is, dat gebied is flink aangepakt. Het zou best nog vrij kaal kunnen zijn daar. Maar vlakbij Hof Espelo is het dus wel mooi. De Wildernis/Sterrenbos is leuk om even aan de wandeling daar toe te voegen.quote:Op zondag 21 april 2019 13:11 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik zocht het even op, nog nooit geweest, iets om te onthouden. Morgen Dal van Mosbeek, met de molens, ook zo mooi.
In het radiojournaal zeiden ze echter dat de Duitse paasvuren tot in het westen te ruiken waren.quote:Op zondag 21 april 2019 13:13 schreef Voxs het volgende:
[..]
Gekkie, ik woon in het Oosten en ruik niets. Much ado about nothing!
Volgens mij hebben de Duitsers gisteravond al de vuren aangestoken. Daar heb ik niets van geroken.quote:Op zondag 21 april 2019 13:13 schreef Voxs het volgende:
[..]
De brandweer hier heeft het zelfs gerokenquote:Op zondag 21 april 2019 13:13 schreef Voxs het volgende:
[..]
Lonnekermeer ben ik al een tijdje niet geweest. Ik kan mij vele muggen herinneren..quote:Op zondag 21 april 2019 13:16 schreef Recce het volgende:
[..]
Je kunt van Hof Espelo makkelijk helemaal naar het Lonnekermeer lopen. Ik weet niet of het bij het Lonnekermeer al mooi is, dat gebied is flink aangepakt. Het zou best nog vrij kaal kunnen zijn daar. Maar vlakbij Hof Espelo is het dus wel mooi. De Wildernis/Sterrenbos is leuk om even aan de wandeling daar toe te voegen.
Dal van Mosbeek ben ik nog nooit geweest, denk ik. Misschien ook eens gaan kijken als ik iemand met een auto kan regelen.
Ik denk dat het meer nieuws is wat bij Pasen 'hoort', ongeacht of het waar is of niet. Echt geen rooklucht hier. Dat zal morgen wel anders zijn.quote:Op zondag 21 april 2019 13:17 schreef Disana het volgende:
[..]
In het radiojournaal zeiden ze echter dat de Duitse paasvuren tot in het westen te ruiken waren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |