Zolang ze maar 'Hihi' kan zeggen..quote:Op zondag 21 april 2019 12:39 schreef Recce het volgende:
[..]
Jij ook!Ik vind dat de zon wel een beetje aan de felle kant is.
Lyza zal daar straks helemaal last van hebben.
Dat lukt ze pas na een paar jaar, die ene dag houden we wel uitquote:Op zondag 21 april 2019 12:41 schreef Recce het volgende:
[..]
Maar hopen dat ze je niet laten vallen dan.
Ze smelten de hazen!quote:
quote:Op zondag 21 april 2019 12:44 schreef TillyB het volgende:
[..]
Wel minder zon dan vandaag!Oh, dan wordt het vast zo'n drukkend benauwde dag.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die komt ons vast vandaag nog wel even zeggen dat ze ons ook wel een beetje haatquote:Op zondag 21 april 2019 12:39 schreef Recce het volgende:
[..]
Jij ook!Ik vind dat de zon wel een beetje aan de felle kant is.
Lyza zal daar straks helemaal last van hebben.
man man die duim erbijquote:Op zondag 21 april 2019 12:46 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Oh, dan wordt het vast zo'n drukkend benauwde dag.
'Hihi' past eigenlijk niet zo bij Lyza.quote:Op zondag 21 april 2019 12:45 schreef Voxs het volgende:
[..]
Zolang ze maar 'Hihi' kan zeggen..
Flink fel idd, lekker
Ja, dat moet even in balans worden gebracht.quote:Op zondag 21 april 2019 12:48 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Die komt ons vast vandaag nog wel even zeggen dat ze ons ook wel een beetje haat
Nee, niet echt, maar ook weer wel. En helemaal komisch in combi met die dropshotsquote:Op zondag 21 april 2019 12:50 schreef Recce het volgende:
[..]
'Hihi' past eigenlijk niet zo bij Lyza.Was echt een dronken dropje.
Kans op verdrukking door hordes Japanners?quote:Op zondag 21 april 2019 12:49 schreef Scrutinizer het volgende:
Er schijnt trouwens een negatief reisadvies voor de Keukenhof te zijn
Ja, dropshots had ik ook niet achter haar gezocht.quote:Op zondag 21 april 2019 12:51 schreef Voxs het volgende:
[..]
Nee, niet echt, maar ook weer wel. En helemaal komisch in combi met die dropshots
Yep, te druk. Hier in het centrum schijnt het ook niet erg leuk te zijn vanwege de drukte. Daar ga ik dan ook maar niet naartoe.quote:Op zondag 21 april 2019 12:52 schreef Recce het volgende:
[..]
Kans op verdrukking door hordes Japanners?
Misschien kunnen we haar vaker dronken voeren, dan hoeven we niet achter haar te zoekenquote:Op zondag 21 april 2019 12:52 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, dropshots had ik ook niet achter haar gezocht.
Voxs is wakkerquote:Op zondag 21 april 2019 12:55 schreef Voxs het volgende:
[..]
Misschien kunnen we haar vaker dronken voeren, dan hoeven we niet achter haar te zoeken
Ach, een muur kan wel wat hebben.quote:Op zondag 21 april 2019 12:51 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik zal deze zomer minder gemeen zijn.
Had je gisteren mijn foto's nog gezien?quote:Op zondag 21 april 2019 12:55 schreef Voxs het volgende:
Vanavond paasvuur, morgen de bossen in:wandelen.
Twente is nu zó mooi, verliefd er op.
Ik begrijp het nut van die vuren totaal niet.quote:Op zondag 21 april 2019 12:55 schreef Voxs het volgende:
Vanavond paasvuur, morgen de bossen in:wandelen.
Twente is nu zó mooi, verliefd er op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |