Dat bedoelde ik niet.quote:Op zondag 21 april 2019 12:26 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Misschien draagt hij liever een jurk en speelt met poppen.
De capsule gaat ook met die brandstoffen aan boord naar het ruimtestation. Als de ontploffing daar had plaatsgevonden, had niemand het overleefd, denk ik.quote:Op zondag 21 april 2019 12:25 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zo, als daar mensen in hadden gezeten dan had je er niets van terug gevonden.
Komt die B weer eens van pas, TillyBerlijnsemuurquote:Op zondag 21 april 2019 12:18 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik zou ertussen gaan zitten, anders kan het nasty worden.
Jij ook!quote:
Propvol met toeristen hier ik moest weer naar mijn geheime strandquote:Op zondag 21 april 2019 12:39 schreef Recce het volgende:
[..]
Jij ook!Ik vind dat de zon wel een beetje aan de felle kant is.
Lyza zal daar straks helemaal last van hebben.
Maar hopen dat ze je niet laten vallen dan.quote:Op zondag 21 april 2019 12:34 schreef TillyB het volgende:
[..]
Komt die B weer eens van pas, TillyBerlijnsemuur
Heb je nog wat martial arts training gedaan bij de bunker?quote:Op zondag 21 april 2019 12:41 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Propvol met toeristen hier ik moest weer naar mijn geheime strand
Nehquote:Op zondag 21 april 2019 12:43 schreef Recce het volgende:
[..]
Heb je nog wat martial arts training gedaan bij de bunker?
Wel minder zon dan vandaag!quote:Op zondag 21 april 2019 12:39 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Morgen wordt het wel aardig weer, geloof ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TEAM BAKSTEEN
Mijn naam is haasquote:Op zondag 21 april 2019 12:39 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Je was weer goed op dreef vannacht in de SC
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |