's Nachts na tweeën ...quote:Op zondag 21 april 2019 01:44 schreef mario390 het volgende:
waarom knallt hier altijd iedereen vanaf 0 00 door?
Dat nummer zou het in Oostenrijk ook goed doen, denk ik!quote:
Daar heb ik wel wat rondjes op gehost hoor.quote:
Dat mag ook wel eens natuurlijk.quote:Op zondag 21 april 2019 01:47 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Jah, zo krijgt iedereen opeens inside info.
*slaat bladzijde omquote:Op zondag 21 april 2019 01:48 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Daar heb ik wel wat rondjes op gehost hoor.
Omdat wij oudjes slecht kunnen slapenquote:Op zondag 21 april 2019 01:44 schreef mario390 het volgende:
waarom knallt hier altijd iedereen vanaf 0 00 door?
M'n buurjongen draaide dat toen we 12 waren of zo. Het zou best kunnen dat we dit met carnaval geplaybackt hebben.quote:Op zondag 21 april 2019 01:48 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
En ik weet weer van niets natuurlijk.quote:Op zondag 21 april 2019 01:49 schreef Lyza666 het volgende:
Mootie weet het meest, an sich. Scut ook wel, maar weer andere dingen.
Mootie is te vertrouwenquote:Op zondag 21 april 2019 01:49 schreef Lyza666 het volgende:
Mootie weet het meest, an sich. Scut ook wel, maar weer andere dingen.
Hopelijk heb je wel braaf dezelfde dingen verteld!quote:Op zondag 21 april 2019 01:50 schreef Lyza666 het volgende:
Dat ze maar geen dingen gaan combineren, an sich.
quote:Op zondag 21 april 2019 01:49 schreef Recce het volgende:
[..]
M'n buurjongen draaide dat toen we 12 waren of zo. Het zou best kunnen dat we dit met carnaval geplaybackt hebben.
Nah, ik heb het met mootie nooit over andere users.quote:Op zondag 21 april 2019 01:50 schreef Lyza666 het volgende:
Dat ze maar geen dingen gaan combineren, an sich.
Neequote:Op zondag 21 april 2019 01:51 schreef Recce het volgende:
[..]
Hopelijk heb je wel braaf dezelfde dingen verteld!
Wissik welquote:Op zondag 21 april 2019 01:51 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nah, ik heb het met mootie nooit over andere users.
En morgen heeft sacha alles geveegd, natuurlijk.quote:Op zondag 21 april 2019 01:51 schreef Lyza666 het volgende:
[..]kijk! Ook weer Recce inside info. Scrut, schijf je mee? Ik ben dit weer vergeten morgen natuurrliljk.
quote:Op zondag 21 april 2019 01:51 schreef Lyza666 het volgende:
[..]kijk! Ook weer Recce inside info. Scrut, schijf je mee? Ik ben dit weer vergeten morgen natuurrliljk.
Maarres zen hoe we haar kunnen vertrouwen.quote:Op zondag 21 april 2019 01:52 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
En morgen heeft sacha alles geveegd, natuurlijk.
Je bent niet eens dronkend.quote:Op zondag 21 april 2019 01:52 schreef Recce het volgende:
[..]Het was helemaal niet de bedoeling dat ik inside informatie ging geven!
That's how ik Roll....quote:Op zondag 21 april 2019 01:52 schreef Recce het volgende:
[..]Het was helemaal niet de bedoeling dat ik inside informatie ging geven!
Sacha is ook wel te vertrouwen.quote:Op zondag 21 april 2019 01:53 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Maarres zen hoe we haar kunnen vertrouwen.
Ik heb wel veel alcoholvrij bier gedronken, het zou kunnen dat mijn hersenen denken dat ik nu dronken moet zijn.quote:
Weet ik toch,quote:
Dr eigen stoepje ja..quote:Op zondag 21 april 2019 01:52 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
En morgen heeft sacha alles geveegd, natuurlijk.
Misschien moet je ook eens aan de bong. Daar schijn je heel relaxed van te worden.quote:Op zondag 21 april 2019 01:54 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik heb wel veel alcoholvrij bier gedronken, het zou kunnen dat mijn hersenen denken dat ik nu dronken moet zijn.
Ik heb ze live gezien.quote:Op zondag 21 april 2019 01:48 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ik wel hoor. Zij is de beste moderator van 40+quote:Op zondag 21 april 2019 01:54 schreef Lyza666 het volgende:
Ik wel hoor, sas, maar de anderen hè, die zijn nog niet echt overtuigt.
Overtuigd natuurlijk, godver.
Zo relaxed hoef ik nou ook weer niet te worden. Dan schijn je je helemaal nergens meer druk over te maken.quote:Op zondag 21 april 2019 01:56 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Misschien moet je ook eens aan de bong. Daar schijn je heel relaxed van te worden.
Dat sowieso. Ikquote:Op zondag 21 april 2019 01:57 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik wel hoor. Zij is de beste moderator van 40+
Centerfoldquote:Op zondag 21 april 2019 01:57 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Wie? help me herinneren, ik ben een zeef?
Al je angsten weg ...quote:Op zondag 21 april 2019 01:57 schreef Recce het volgende:
[..]
Zo relaxed hoef ik nou ook weer niet te worden. Dan schijn je je helemaal nergens meer druk over te maken.
Dat ze d'r eigen stoepje zou schoonvegen? maar goed, ik ben niet helder genoeg om hier adequaat op te reageren dus he hebt mazzel.quote:Op zondag 21 april 2019 01:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ben me van geen kwaad bewust .. maar goed
Worden we daar vrolijk van?quote:Op zondag 21 april 2019 02:02 schreef Scrutinizer het volgende:
Ha, er is iemand hier in de buurt die rondrijdt op haar scootmobiel en filmpjes maakt met een plat Amsterdams accent en die op FB post. Vandaag is ze jarig en heeft ze een foto gepost in een T shirt wat ze voor haar verjaardag heeft gehad. Zal ik die posten?
Ja, toffe foto.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De schoonheid zit 'm in de details. Vooral die stekkerdoos doet 't 'm.
Really? hadden ze maar geen mod motten worre.quote:Op zondag 21 april 2019 02:02 schreef Recce het volgende:
[..]
Je weet toch wel dat mods een alarmbel hebben die afgaat als je ze tagged?
Is het FANN?quote:Op zondag 21 april 2019 02:02 schreef Scrutinizer het volgende:
Ha, er is iemand hier in de buurt die rondrijdt op haar scootmobiel en filmpjes maakt met een plat Amsterdams accent en die op FB post. Vandaag is ze jarig en heeft ze een foto gepost in een T shirt wat ze voor haar verjaardag heeft gehad. Zal ik die posten?
quote:Op zondag 21 april 2019 02:05 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, toffe foto.Mooie vloerbedekking ook!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De schoonheid zit 'm in de details. Vooral die stekkerdoos doet 't 'm.
quote:Op zondag 21 april 2019 02:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Als mod staat er meestal een alarm aan ..
quote:Op zondag 21 april 2019 02:06 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Really? hadden ze maar geen mod motten worre.
quote:Op zondag 21 april 2019 02:05 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, toffe foto.Mooie slippers. Wie is datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De schoonheid zit 'm in de details. Vooral die stekkerdoos doet 't 'm.
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
Scrut knowes.quote:Op zondag 21 april 2019 02:10 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Scootmobiel buurtvrouw.
Wist je al dat Lyza van je houdt?
Lyza haiii. Ja zo denk ik. Dropshot? Dat is van dat likeur spul?quote:
Smaakt het? Dat is nu aan de orde.quote:Op zondag 21 april 2019 02:09 schreef Lyza666 het volgende:
Aan de dropshot inmiddels![]()
Kom maar door met je afkeuring FF.
Kweet niet. Er zit alchol inquote:Op zondag 21 april 2019 02:11 schreef Prisha het volgende:
[..]
Lyza haiii. Ja zo denk ik. Dropshot? Dat is van dat likeur spul?
Ja.quote:Op zondag 21 april 2019 02:11 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Smaakt het? Dat is nu aan de orde.
Je buurvrouw? Apartquote:Op zondag 21 april 2019 02:10 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Scootmobiel buurtvrouw.
Wist je al dat Lyza van je houdt?
Ja. Irritant hè.quote:Op zondag 21 april 2019 02:13 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Er zitten zoveel mooie vrouwen in deze SC
Ben je aan de alcohol? Je gebruikt een juichsmiliequote:
Proost dan.quote:
Buurtvrouw met een T. Die rijdt hier rondjes in de buurt, maat daar filmpjes van met commentaar en post die op Facebook. Ze heeft zelf ook meestal geen idee waar ze is.quote:Op zondag 21 april 2019 02:13 schreef Prisha het volgende:
[..]
Je buurvrouw? Apartkleurrijk wel.
Ik ook van Lyza
Ja, beetje welquote:Op zondag 21 april 2019 02:14 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ben je aan de alcohol? Je gebruikt een juichsmilie
Wut? Oh jeeee....Lyza go for itquote:
Owjquote:Op zondag 21 april 2019 02:14 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Buurtvrouw met een T. Die rijdt hier rondjes in de buurt, maat daar filmpjes van met commentaar en post die op Facebook. Ze heeft zelf ook meestal geen idee waar ze is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |