De écht belangrijke dingen weten alleen jij en mootie. Ik heb nog wel controle.quote:Op zondag 21 april 2019 02:22 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ha, jij bent idd veel opener dan je zelf zou willen. Sommige dingen weten we niet maar die zijn voor ons ook niet van veel belang.
Til is er nu ook. Ook al zo'n topper.quote:Op zondag 21 april 2019 02:22 schreef Lyza666 het volgende:
Ik weet niet of de dropshot noou zo goed valt bovenop de SC
of 12 jaar ouwe wiskyquote:Op zondag 21 april 2019 02:23 schreef Recce het volgende:
[..]
Tjee, je hebt steeds meer dingen waar je op moet wachten. Ik zou voorlopig nog geen wijn gaan maken, als ik jou was.
Jaaaa. Ik moet m elke dag coaten. Soort waslaagje, drie coatings.quote:
Hoi Til. Babe kurvaquote:
Dat moesten ze in Utopia ook, toch?quote:Op zondag 21 april 2019 02:24 schreef Prisha het volgende:
[..]
Jaaaa. Ik moet m elke dag coaten. Soort waslaagje, drie coatings.
doe voorzichtig.. vooral met opstaanquote:Op zondag 21 april 2019 02:24 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ik maak dropshot zelf, met wodka en dropballen van Napoleon. Dus in feite is het Wodka.
Giraffen! Sorry voor de fout. Je zult nu wel denken ...quote:Op zondag 21 april 2019 02:23 schreef Prisha het volgende:
[..]
Brandende wat??? Ben je ook aan de dropshot? Ohhhh jullie hebben samen een feestje? Fezellue
*proest*quote:Op zondag 21 april 2019 02:25 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Tilly darling! Ikjou ook hoor, ondanks je wapperigheid.
Ja herinner ik me nog. Vraten ze zelf die kazen opquote:
Brandende giraffen dus. Duidelijk.quote:Op zondag 21 april 2019 02:25 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Giraffen! Sorry voor de fout. Je zult nu wel denken ...![]()
Giraffen dus. Ik hoop dat nu alles duidelijk is.
Giraffen? Ik snap er niks meer van inmiddels, maar da's niet erg hm?quote:Op zondag 21 april 2019 02:25 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Yups, samen met de muizen.quote:Op zondag 21 april 2019 02:26 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ja herinner ik me nog. Vraten ze zelf die kazen op
Die dropballen zijn echt viesssss Patrick.quote:Op zondag 21 april 2019 02:24 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ik maak dropshot zelf, met wodka en dropballen van Napoleon. Dus in feite is het Wodka.
Nawwquote:Op zondag 21 april 2019 02:23 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Til is er nu ook. Ook al zo'n topper.
Ja eum. Giraffen zijn best groot Scrutquote:Op zondag 21 april 2019 02:25 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |