Dat ben ik!quote:Op zondag 21 april 2019 01:07 schreef Already_in_use het volgende:
Gefeliciteerd grrrrrruwelijke vent![]()
*boks* ouwe!quote:
Thx sjerruf!quote:
Ho my! Faxie knows what I like!quote:
Sterkte dan maar vandaagquote:Op zondag 21 april 2019 11:17 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik heb een tikkeltje een kater op m'n verjaardag geloof ik...
Trekt wel bijquote:
Was je gisteren al begonnen met drinken voor vandaagquote:Op zondag 21 april 2019 11:17 schreef Grrrrrrrr het volgende:
quote:
Van 2 tot half tien op het terras gezetenquote:Op zondag 21 april 2019 12:04 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Was je gisteren al begonnen met drinken voor vandaag
Jij mag dat, baas!quote:Op zondag 21 april 2019 11:17 schreef Grrrrrrrr het volgende:
quote:Op zondag 21 april 2019 12:32 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]!!!
[..]
Van 2 tot half tien op het terras gezeten![]()
Of gewoon verder zuipen het blijft panturrrrrrrrquote:Op zondag 21 april 2019 13:55 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]dat is wel goed doordrinken dan ja
Even bijkomen voor de sushi straks
Thx Air!quote:
Zeehondenfluisteraarquote:Op zondag 21 april 2019 14:04 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Of gewoon verder zuipen het blijft panturrrrrrrr
Merci moentjuh jij ook een vrolijk pasen.quote:Op zondag 21 april 2019 14:20 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Zeehondenfluisteraar![]()
![]()
Vrolijk Pasen Flip(als je dat viert)
Dank uquote:Op zondag 21 april 2019 14:28 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Merci moentjuh jij ook een vrolijk pasen.![]()
Iig lekker zonnig.
@Grrrrrrrr van harte dan maar he.quote:Op zondag 21 april 2019 01:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Geen idee of ik genoeg R'en plaats, maar gefeliciteerd kerel!
@:grrrrrrrr
Paar pilsjes op bij het uit eten net, beschaafd gehoudenquote:Op zondag 21 april 2019 14:04 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Of gewoon verder zuipen het blijft panturrrrrrrr
Geloof er niks van......quote:Op zondag 21 april 2019 18:51 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Paar pilsjes op bij het uit eten net, beschaafd gehouden
Zo verwacht een beachaafde appetijtelijke jongemeneerquote:Op zondag 21 april 2019 18:51 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Paar pilsjes op bij het uit eten net, beschaafd gehouden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |