Sirtaki?quote:Op zondag 21 april 2019 00:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik had al een Brood met Hazes, nu een voor Mario en Fann
quote:Op zondag 21 april 2019 00:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik had al een Brood met Hazes, nu een voor Mario en Fann
quote:
quote:
Rekkie darling!quote:Op zondag 21 april 2019 00:38 schreef Recce het volgende:
[..]
Heb je hier de hele avond doorgebracht?
Wie is Melissa?quote:Op zondag 21 april 2019 00:37 schreef mario390 het volgende:
[..]melissa komt in en week nach bleiburg in tent
Nee halvequote:Op zondag 21 april 2019 00:38 schreef Recce het volgende:
[..]
Heb je hier de hele avond doorgebracht?
Wie komen d'r eten?quote:Op zondag 21 april 2019 00:39 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Most ff deeg maken voor een 'Paasbrood' straks.
de meisje met de harmonikaquote:
Neem het mee naar mijn ouders. Wellicht is 11 gr zout op een pond bloem wat teveel van het goede.quote:
doe eens plaatjes van de voor en de resultaat Luckyquote:Op zondag 21 april 2019 00:39 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Most ff deeg maken voor een 'Paasbrood' straks.
Scruttie darling!quote:Op zondag 21 april 2019 00:40 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik ga echt niet teruglezen, stelletje gekken.
quote:Op zondag 21 april 2019 00:40 schreef Scrutinizer het volgende:
Nee, daar begin ik ook niet aan. Kan Tilly geen samenvattingen schrijven?quote:Op zondag 21 april 2019 00:40 schreef Scrutinizer het volgende:
Oh. Ik heb geen flauw idee. Ik ben bepaald geen keukenprinses maar ik hoop dat het ze smaakt.quote:Op zondag 21 april 2019 00:40 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Neem het mee naar mijn ouders. Wellicht is 11 gr zout op een pond bloem wat teveel van het goede.
Zellufduh!quote:Op zondag 21 april 2019 00:41 schreef Amphorapotje het volgende:
Mijn lieve vrouw hoeft vandaag niet te werken, dus straks lekker samen paasontbijt. Ik zet alvast nog wat klaar.
En wens jullie een fijne nacht toe.![]()
Slaap wel en een fijn ontbijt morgen.quote:Op zondag 21 april 2019 00:41 schreef Amphorapotje het volgende:
Mijn lieve vrouw hoeft vandaag niet te werken, dus straks lekker samen paasontbijt. Ik zet alvast nog wat klaar.
Dit verhaal ken ik ,tot zo Broeder.quote:Op zondag 21 april 2019 00:41 schreef Amphorapotje het volgende:
Trusten ouwequote:Op zondag 21 april 2019 00:41 schreef Amphorapotje het volgende:
Eigen schuld,je had van rosti moeten afblijven.quote:Op zondag 21 april 2019 00:43 schreef mario390 het volgende:
vanavond zei moeder dat het morgen middag weer schinken gevt
Als je morgen maar niet meer rookt is er niets aan de hand.quote:Op zondag 21 april 2019 00:43 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ik heb teveel gedronken en weer gerookt. En GB is dan dus boos. Zeikerd.
quote:Op zondag 21 april 2019 00:44 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Eigen schuld,je had van rosti moeten afblijven.
Zei ik ook al.quote:Op zondag 21 april 2019 00:44 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Als je morgen maar niet meer rookt is er niets aan de hand.
quote:Op zondag 21 april 2019 00:40 schreef chufi het volgende:
[..]
doe eens plaatjes van de voor en de resultaat Lucky
Ik had een vrije avond. Even naar de Aprilfeesten op de Nieuwmarkt geweest.quote:
Heb je gesurvaivuld?quote:Op zondag 21 april 2019 00:46 schreef Recce het volgende:
Even wat foto's:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
GB heeft groot gelijk!quote:Op zondag 21 april 2019 00:43 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ik heb teveel gedronken en weer gerookt. En GB is dan dus boos. Zeikerd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |