OK , Auger-Aliassime en Sinner domineren de komende 15 jaar.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 22:30 schreef wimderon het volgende:
[..]
De 90's slaan we over. Nooit meer over praten.
Elke keer als ik jou iets zie posten over tennisles wordt de partij omgedraaidquote:
Het was totaan de derde set voor beiden eigenlijk n heel wisselende wedstrijd.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 23:55 schreef Marcoss het volgende:
Tsitsipas kwam er in Australië niet aan te pas tegen Nadal, maar staat vandaag wel geniaal te spelen hoor. En dat op gravel..
Nog altijd geen titel, nog nooit vertoond denk ik?quote:
Zelfs in het ‘slechte’ jaar 2016 had ie nu Barcelona en monte Carlo in de pocket inderdaad!quote:Op zondag 12 mei 2019 00:00 schreef Szura het volgende:
[..]
Nog altijd geen titel, nog nooit vertoond denk ik?
Hier ging iets misquote:Op zaterdag 11 mei 2019 08:45 schreef Norrage het volgende:
Rafa met de wedstrijd sterker. Kan mooie finale worden tegen hoogstwaarschijnlijk thiem
quote:
Aaneengesloten of totaal? Wanneer?quote:Op zondag 12 mei 2019 07:40 schreef Sebastiaan92 het volgende:
Federer gaat dat record aantal weken op nummer 1 wel kwijt raken aan Djoko zo te zien. Niemand echt stabiel genoeg om Djokovic van die plek af te krijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |