Van mij mag je vriend. Ik ga me volstoppen.quote:
Met pasen een kano huren is pas triestquote:Op zondag 21 april 2019 11:35 schreef Chia het volgende:
[..]
Vind het treuriger om niet naar de supermarkt te gaan, omdat je hebt bedacht dat dat treurig is.
Sneu, triest.
Ik slaap niet ik waakquote:Op zondag 21 april 2019 11:45 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Heel lekker, zit nu met mn boxer in de zon met een kop koffie
En jij?
Dus het gaat weer helemaal misquote:Op zondag 21 april 2019 11:46 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Ik slaap niet ik waak
De stad ruikt naar Thailand met die brandlucht
Ja of een escape room (inclusief brunch) of zoquote:Op zondag 21 april 2019 11:44 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Met pasen een kano huren is pas triest
En wat doe jij dan allemaal voor niet-triests?quote:Op zondag 21 april 2019 11:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja of een escape room (inclusief brunch) of zo
Vreten, zuipen en lachen met de leukste familie van Nederland.quote:Op zondag 21 april 2019 11:49 schreef Chia het volgende:
[..]
En wat doe jij dan allemaal voor niet-triests?
Vretenquote:Op zondag 21 april 2019 11:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vreten, zuipen en lachen met de leukste familie van Nederland.
Of juist keihard nodig om niet de afgrond in te vallen.quote:Op zondag 21 april 2019 11:49 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Heb toch geen ritme meer nodig na aankomende week
Jawel, is altijd beter voor je, en met al dat kitesurfen wil je wel fit blijvenquote:Op zondag 21 april 2019 11:49 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Heb toch geen ritme meer nodig na aankomende week
Ik ben een levensgenieter dus nee.quote:Op zondag 21 april 2019 11:53 schreef Chia het volgende:
En voordat je naar familie gaat nog even een rondje op de racefiets zeker
Kan nu ook mijn eigen kiteschool beginnenquote:Op zondag 21 april 2019 11:52 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Jawel, is altijd beter voor je, en met al dat kitesurfen wil je wel fit blijven
Ga morgen alleen ff langs m'n muttiquote:Op zondag 21 april 2019 11:53 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Weet toch niet of jij ook al verstoten bent zoals velen hier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |