quote:Op vrijdag 19 april 2019 23:46 schreef phoenyx het volgende:
Mooi zo, dan geeft dat de zekerheid dat ze nog een kwartier wakker blijft in ieder geval
tenzij ze ineens de andere blauwen hier gaat vragen om het te doenquote:Op vrijdag 19 april 2019 23:46 schreef phoenyx het volgende:
Mooi zo, dan geeft dat de zekerheid dat ze nog een kwartier wakker blijft in ieder geval
ik kom niet meer aan posts buiten F&Lquote:Op vrijdag 19 april 2019 23:47 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Je had ook gewoon m’n post effe kunnen editen, nu blijft het er de hele nacht staan
Neuh maar wel een waardelozequote:Op vrijdag 19 april 2019 23:45 schreef phoenyx het volgende:
Is er een beste mod die over een kwartier hier het nachtbagger topic van wil maken?
Zo is zij nietquote:Op vrijdag 19 april 2019 23:47 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
tenzij ze ineens de andere blauwen hier gaat vragen om het te doen
Ah kom op, de eerste editie was wat matig, deze editie is al een flink succes, kan je je voorstellen wat ik kan doen als ik wat ervaring op ga doen met pre nachtbaggerquote:
ik had het over de moderators jeetjequote:Op vrijdag 19 april 2019 23:49 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Ah kom op, de eerste editie was wat matig, deze editie is al een flink succes, kan je je voorstellen wat ik kan doen als ik wat ervaring op ga doen met pre nachtbagger
quote:Op vrijdag 19 april 2019 23:48 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ja, neem aan dat jij dat wel ff kan doen toch?
quote:Op vrijdag 19 april 2019 23:48 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik kom niet meer aan posts buiten F&L
@Flippieequote:Op vrijdag 19 april 2019 23:53 schreef phoenyx het volgende:
En kan iemand hier een reeks van maken? Met de vorige?
[ afbeelding ]
Zoveel verzoeken wacht ttttquote:Op vrijdag 19 april 2019 23:53 schreef phoenyx het volgende:
En kan iemand hier een reeks van maken? Met de vorige?
[ afbeelding ]
Die lachquote:
Oke ja maar het is nu nacht.. Ik heb geduld maar het is nu of nooit... pleaseeeeequote:Op vrijdag 19 april 2019 23:58 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zoveel verzoeken wacht tttt
[..]
Die lach
quote:Op zaterdag 20 april 2019 00:00 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Oke ja maar het is nu nacht.. Ik heb geduld maar het is nu of nooit... pleaseeeee
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |