abonnement Unibet Coolblue
  Moderator maandag 22 april 2019 @ 13:10:52 #101
5428 crew  miss_sly
pi_186361774
Ik wilde zelf wat spelen met een douche links, wandje, tegen het wandje een vijfhoekig bad en dan rechts tegen de muur de wastafelunit.

Ik vrees alleen dat de ruimte zich echt alleen leent voor een standaard douche links, bad rechts, wastafelunit tegen achterwand ertussen.

Om het dan een beetje speels te maken en wat meer oobergooties te hebben, denk ik dan aan zoiets;

https://pin.it/bmzvffcrinnjwj

https://pin.it/fg4mehrizilxp7

[ Bericht 19% gewijzigd door miss_sly op 22-04-2019 13:17:12 ]
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  maandag 22 april 2019 @ 14:40:29 #102
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_186362971
quote:
1s.gif Op zondag 21 april 2019 21:47 schreef vlindertje89 het volgende:
Zo, dat ging snel.

Mooie kast zag ik!

Ja wij zijn dus wel nog kindloos dus wellicht is dat het haha. En vriend heeft dan weer hekel aan bad dus samen in bad is heeel zelden. Ik vind het altijd wel gezellig. Alleen is vriend 25cm langer dan ik en vangt dus lekker al het warme water op en ik sta met alleen maar spetters in m'n gezicht ernaast. In ons studenten appartement hadden we een extra douchekop aan de kraan gemonteerd waardoor we allebei een eigen douchekop hadden en dat was heel chill, ware het niet dat de douchecabine ook eigenlijk net te krap was. Dus als ik zelf kon inrichten zou ik een douche ruimte van zeker 120 breed ofzo nemen met 2 douchekoppen met eigen kranen en dan ook nog een bankje want O+ zittend douchen O+ .

Helaas voorlopig geen optie (starters en in U.trecht dus wat we willen kopen kunnen we nu echt niet betalen). Dus ik droom lekker verder.

Oh, en ik zou óók een bad willen. Ik denk dat ik maar de loterij ga winnen.

Gietvloeren vind ik ook O+
Hier wel twee kinderen en het is wel echt mijn wens hoor, grote douche, twee doucheplaatsen, bankje erin en breed genoeg om op te liggen zodat je ook nog samen hammammetje kunt spelen! ❤
Daar zou ik zó mijn bad voor inleveren!

Oh, en een afvoer-goot-drain net voor de drempel. Nooit meer gedonder met overstromende badkuipen (kijk mam! Hele hoge golven!!!!) en dweil/ellende!
***
pi_186364908
quote:
0s.gif Op maandag 22 april 2019 11:42 schreef bleiblei het volgende:
Zelf ben ik ook wel voorstander van tegels in de keuken. Er is zoveel tofs te krijgen qua tegels... En als de kinderen er zooi overheen flikkeren, is het zo schoongemaakt. Maar goed, eerst eens kijken of we iets gevonden krijgen dat SQ bevalt :P . Gisteren hebben we op de site van Mosa rondgeklikt en die hebben wel echt gaaf spul. Voor Winckelmans tegels heb ik ook een zwak, al denk ik dat de ruimte te groot is voor zo een vloer. Castello tegels zijn ook leuk, maar dat heb ik weer net te vaak gezien bij anderen, daarnaast is dat behoorlijk aanwezig.
Maar van Winckelmans word je zó gelukkig! De hexagontegels die ikzelf in de douche heb, zijn eigenlijk vloertegels. Die vind ik ook heel mooi (terwijl ik van weinig tegels blij word).
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_186364954
quote:
1s.gif Op maandag 22 april 2019 13:10 schreef miss_sly het volgende:
Ik wilde zelf wat spelen met een douche links, wandje, tegen het wandje een vijfhoekig bad en dan rechts tegen de muur de wastafelunit.

Ik vrees alleen dat de ruimte zich echt alleen leent voor een standaard douche links, bad rechts, wastafelunit tegen achterwand ertussen.

Om het dan een beetje speels te maken en wat meer oobergooties te hebben, denk ik dan aan zoiets;




Oh, dat tweede plaatje! O+ Het eerste laat zien dat je met een niet typische badkamerlamp een heel andere sfeer kunt creëren.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  Moderator maandag 22 april 2019 @ 19:20:43 #105
5428 crew  miss_sly
pi_186366849
quote:
0s.gif Op maandag 22 april 2019 17:20 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Oh, dat tweede plaatje! O+ Het eerste laat zien dat je met een niet typische badkamerlamp een heel andere sfeer kunt creëren.
Ah, jij hebt de plaatjes werkend gekregen. Dank!

Ik vind van het eerste plaatje de wandtegel boven het bad ook erg mooi. En we zijn fan van die doorlopend plank boven het bad. Krijg je meer opbergruimte en een ruimtelijk effect door.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  maandag 22 april 2019 @ 19:24:47 #106
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_186366943
Oh, die achterwand bij het bad O+
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_186366957
quote:
0s.gif Op maandag 22 april 2019 19:20 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Ah, jij hebt de plaatjes werkend gekregen. Dank!

Ik vind van het eerste plaatje de wandtegel boven het bad ook erg mooi. En we zijn fan van die doorlopend plank boven het bad. Krijg je meer opbergruimte en een ruimtelijk effect door.
Ah ja, had ik nog niet eens gezien. Leuk detail inderdaad. Ik vind het ook geinig om de combinatie te zien tussen maatwerk en Ikea. Maatwerk: nisdiepte. Ikea: spiegelkast. Stem je de nisdiepte op de Ikea spiegelkast af, dan lijkt ineens alles maatwerk.

Dat laat mij zien dat je niet in alles de duurste keuze hoeft te maken, maar dat je vooral moet kiezen waar je je geld in stopt. Ik wou dat ik daar goed in was.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  Moderator maandag 22 april 2019 @ 19:50:17 #108
5428 crew  miss_sly
pi_186367492
quote:
0s.gif Op maandag 22 april 2019 19:25 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Ah ja, had ik nog niet eens gezien. Leuk detail inderdaad. Ik vind het ook geinig om de combinatie te zien tussen maatwerk en Ikea. Maatwerk: nisdiepte. Ikea: spiegelkast. Stem je de nisdiepte op de Ikea spiegelkast af, dan lijkt ineens alles maatwerk.

Dat laat mij zien dat je niet in alles de duurste keuze hoeft te maken, maar dat je vooral moet kiezen waar je je geld in stopt. Ik wou dat ik daar goed in was.
Wij zijn daar ook niet heel goed in. De combi de hele badkamer nog zelf ontwerpen en een 8nterieurstyliste die meedenkt maakt hopelijk nogal wat verschil :D

De badkamer is wel een van de weinige dingen waar B en ik het niet helemaal eens zijn nog. Ik ben wat meer bereid om praktische keuzes te maken (spiegelkast met stopcontact bijvoorbeeld) en hij neigt toch nog meer naar mooi belangrijker vinden.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_186367656
quote:
0s.gif Op maandag 22 april 2019 19:50 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Wij zijn daar ook niet heel goed in. De combi de hele badkamer nog zelf ontwerpen en een 8nterieurstyliste die meedenkt maakt hopelijk nogal wat verschil :D

De badkamer is wel een van de weinige dingen waar B en ik het niet helemaal eens zijn nog. Ik ben wat meer bereid om praktische keuzes te maken (spiegelkast met stopcontact bijvoorbeeld) en hij neigt toch nog meer naar mooi belangrijker vinden.
Ik ben er ook heel blij mee dat onze architect het (eenvoudige) maatwerkmeubel heeft afgestemd op een Ikea spiegelkast. Dat heeft ons veel geld bespaard.

In de badkamer zou ik altijd het praktische voorop stellen, want daar heb je zoveel plezier van! En kies je eyecatchers, zou ik zeggen. Als je een heel mooie tegel hebt (wat jullie misschien allebei willen), dan steelt die de show wel en kun je de rest rustig houden.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  Moderator maandag 22 april 2019 @ 20:07:06 #110
5428 crew  miss_sly
pi_186367912
quote:
0s.gif Op maandag 22 april 2019 19:57 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Ik ben er ook heel blij mee dat onze architect het (eenvoudige) maatwerkmeubel heeft afgestemd op een Ikea spiegelkast. Dat heeft ons veel geld bespaard.

In de badkamer zou ik altijd het praktische voorop stellen, want daar heb je zoveel plezier van! En kies je eyecatchers, zou ik zeggen. Als je een heel mooie tegel hebt (wat jullie misschien allebei willen), dan steelt die de show wel en kun je de rest rustig houden.
Ben ik met je eens. B en ik komen er vast ook nog wel uit, maar we hebben nog wel wat hobbels te nemen.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_186372697
Ik ga volgende week verhuizen naar een huurhuis. Meer een appartement, want ik heb het niet zo breed. Maar gelukkig heb ik veel over kunnen nemen van de vorige bewoner. En er hoeft weinig aan t huis zelf te gebeuren. Er moeten wel extra stopcontacten komen, onder andere voor glasvezel internet. Dat had de vorige bewoner niet. En daarvoor moet dus een monteur/elektricien komen. Moet dat nog overlegd worden met de woningbouw dat die monteur van de internetprovider een stopcontact komt aanleggen in de meterkast? Het begint wel allemaal te kriebelen bij mij nu ik er al een aardig tijdje mee bezig ben. Met van alles regelen, inkopen doen en deze week dus ook echt inpakken. Dit wordt mn eerste eigen huisje. ^^ Het is leuk om geld uit te geven, haha.
pi_186372780
quote:
0s.gif Op maandag 22 april 2019 23:25 schreef Birdy2014 het volgende:
Ik ga volgende week verhuizen naar een huurhuis. Meer een appartement, want ik heb het niet zo breed. Maar gelukkig heb ik veel over kunnen nemen van de vorige bewoner. En er hoeft weinig aan t huis zelf te gebeuren. Er moeten wel extra stopcontacten komen, onder andere voor glasvezel internet. Dat had de vorige bewoner niet. En daarvoor moet dus een monteur/elektricien komen. Moet dat nog overlegd worden met de woningbouw dat die monteur van de internetprovider een stopcontact komt aanleggen in de meterkast? Het begint wel allemaal te kriebelen bij mij nu ik er al een aardig tijdje mee bezig ben. Met van alles regelen, inkopen doen en deze week dus ook echt inpakken. Dit wordt mn eerste eigen huisje. ^^ Het is leuk om geld uit te geven, haha.
Het kan zijn dat de woningbouw dat liever door een eigen monteur laat doen. Ik zou het wel even voorleggen i.i.g. :)
  Moderator dinsdag 23 april 2019 @ 09:56:25 #113
5428 crew  miss_sly
pi_186376357
Wij waren gisteren nog even bij de bouw. Het huis staat volledig in de steigers nu, kozijnen zitten er in en er wordt nu gemetseld. Er zit nog geen dak op. Het gaat snel, maar natuurlijk veel te langzaam naar onze zin :')

We hebben ook een lekker stuk gewandeld door het duinreservaat en hebben daarna aan zee nog even wat gegeten en gedronken. Zo'n heerlijk idee dat we daar straks gewoon heen kunnen fietsen O+

[ Bericht 32% gewijzigd door miss_sly op 23-04-2019 10:51:29 ]
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  Moderator dinsdag 23 april 2019 @ 13:12:25 #114
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
pi_186378962
quote:
0s.gif Op maandag 22 april 2019 23:25 schreef Birdy2014 het volgende:
Ik ga volgende week verhuizen naar een huurhuis. Meer een appartement, want ik heb het niet zo breed. Maar gelukkig heb ik veel over kunnen nemen van de vorige bewoner. En er hoeft weinig aan t huis zelf te gebeuren. Er moeten wel extra stopcontacten komen, onder andere voor glasvezel internet. Dat had de vorige bewoner niet. En daarvoor moet dus een monteur/elektricien komen. Moet dat nog overlegd worden met de woningbouw dat die monteur van de internetprovider een stopcontact komt aanleggen in de meterkast? Het begint wel allemaal te kriebelen bij mij nu ik er al een aardig tijdje mee bezig ben. Met van alles regelen, inkopen doen en deze week dus ook echt inpakken. Dit wordt mn eerste eigen huisje. ^^ Het is leuk om geld uit te geven, haha.
Ik zou ze er in ieder geval even over bellen als ik jou was :)
  dinsdag 23 april 2019 @ 13:15:22 #115
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_186379002
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2019 09:56 schreef miss_sly het volgende:
Wij waren gisteren nog even bij de bouw. Het huis staat volledig in de steigers nu, kozijnen zitten er in en er wordt nu gemetseld. Er zit nog geen dak op. Het gaat snel, maar natuurlijk veel te langzaam naar onze zin :')

We hebben ook een lekker stuk gewandeld door het duinreservaat en hebben daarna aan zee nog even wat gegeten en gedronken. Zo'n heerlijk idee dat we daar straks gewoon heen kunnen fietsen O+
Ja deze omgeving is gewoon fantastisch! Wij wonen iets zuidelijker maar ook bijna in een duinreservaat en strand binnen handbereik. Ik hou er ook zo van O+

Wat fijn dat jullie huis al zo vorm krijgt, gaat idd hard. Weten jullie al een verwachte opleveringsdatum/maand/kwartaal?

Bij ons huis gaat de bouw nu ook echt de afrondingsfase in. De steigers worden weggehaald en over 3 weken hebben we de zogenoemde afbouwkijkdag. Daarna duurt het nog zo’n 6-8 weken voor de oplevering! Verwachting is nog steeds voor de bouwvak, begin juli waarschijnlijk. Ik kijk er enorm naar uit *O*
  Moderator dinsdag 23 april 2019 @ 13:40:23 #116
5428 crew  miss_sly
pi_186379294
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 april 2019 13:15 schreef Tante_Soesa het volgende:

[..]

Ja deze omgeving is gewoon fantastisch! Wij wonen iets zuidelijker maar ook bijna in een duinreservaat en strand binnen handbereik. Ik hou er ook zo van O+

Wat fijn dat jullie huis al zo vorm krijgt, gaat idd hard. Weten jullie al een verwachte opleveringsdatum/maand/kwartaal?
Ik hou zo ontzettend van de omgeving O+ En aan het einde van de dag aan het strand zitten, de zon die roder wordt en lager over de zee schijnt, dochter die geniet van strand en warmte O+ Bossen, duinen, alles!

Mijn collega zei dat met het huis in de steigers we toch echt niet eerder dan november een oplevering zouden kunnen verwachten. We hebben nog helemaal niets gehoord van de aannemer/ontwikkelaar, behalve dus die ene "zeker niet eerder dan Q1 2020". We wachten het maar gewoon af.
quote:
Bij ons huis gaat de bouw nu ook echt de afrondingsfase in. De steigers worden weggehaald en over 3 weken hebben we de zogenoemde afbouwkijkdag. Daarna duurt het nog zo’n 6-8 weken voor de oplevering! Verwachting is nog steeds voor de bouwvak, begin juli waarschijnlijk. Ik kijk er enorm naar uit *O*
O, begin juli is het zo *O* Wat heerlijk, ik snap dat je ernaar uit kijkt!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_186384276
Heerlijk, aan het strand!
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  dinsdag 23 april 2019 @ 23:14:05 #118
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_186389578
Vandaag de sleutels in ontvangst genomen *O*.
It's always around me, all this noise
But not nearly as loud as the voice saying
"Let it happen, let it happen (It's gonna feel so good)
Just let it happen, let it happen"
pi_186393339
quote:
17s.gif Op dinsdag 23 april 2019 23:14 schreef JDude het volgende:
Vandaag de sleutels in ontvangst genomen *O*.
Gefeliciteerd!!

Wij over 2 weken, dus het gaat snel nu!
Vandaag afspraak met de aannemer om de zaken door te nemen, wanneer ze beginnen, wat we zelf gaan doen, wat ze wanneer nodig hebben qua tekeningen en spullen (we leveren een deel zelf aan nav input binnenhuisarchitect), wat wij precies aan gaan leveren en wat de aannemer aanlevert enz. En dan lijkt het erop dat de aannemer echt op hele korte termijn kan beginnen (binnen een paar weken na ontvangen sleutel). Start van de verbouwing van 4-5 maanden ...

Dan een weekje op vakantie en bij terugkomst naar de binnenhuis architect om de eerste schetsen en impressies te bespreken zodat zij verder kunnen met uitzoeken van tegels, vloeren enz. En wij op pad voor de keuken daarna.

En dan begint het grote slopen, dingetjes verhuizen (heb al een koelkast gekocht voor daar in de garage :D en hebben een oude tafel die mee gaat en zo) en werkelijk vooruitgang in het huis.

Ik word nu wel ongeduldig :D
  Moderator woensdag 24 april 2019 @ 09:58:30 #120
5428 crew  miss_sly
pi_186393460
quote:
17s.gif Op dinsdag 23 april 2019 23:14 schreef JDude het volgende:
Vandaag de sleutels in ontvangst genomen *O*.
Gefeliciteerd!

En nu? Aan de slag?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  woensdag 24 april 2019 @ 10:10:57 #121
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_186393638
Jup! Gister al een hoop kleiner spul verhuisd, verf gekocht, internet aangesloten, wat meubilair in elkaar gezet. Komende avonden schilderen en verder inrichten, komend weekend de grote spullen verhuizen en dan ben ik zondag helemaal onder de pannen, is de bedoeling.
It's always around me, all this noise
But not nearly as loud as the voice saying
"Let it happen, let it happen (It's gonna feel so good)
Just let it happen, let it happen"
  Moderator woensdag 24 april 2019 @ 10:14:52 #122
5428 crew  miss_sly
pi_186393690
Dat klinkt als een fijne, vlotte planning!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_186398497
Wij stoppen met het zoeken naar een huis. Ik heb net een nieuwe baan en het word even lastig. Maar - daarmee gaan we nu wel tijd en energie in ons huis steken en dat betekent wel kluspret en opnieuw nadenken over wat handig is!

Het toilet word vervangen voor een modernere variant en de keuken vervangen we ook. Die is bijna 20 jaar oud en echt wel klaar voor een update

Zou een zwarte keuken te trendgevoelig zijn? Ik heb een mooie gezien maar ik vraag me af of we het over vijf jaar niet zat zijn.
  Moderator woensdag 24 april 2019 @ 15:55:16 #124
5428 crew  miss_sly
pi_186398879
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2019 15:35 schreef DrSauvignon het volgende:
Wij stoppen met het zoeken naar een huis. Ik heb net een nieuwe baan en het word even lastig. Maar - daarmee gaan we nu wel tijd en energie in ons huis steken en dat betekent wel kluspret en opnieuw nadenken over wat handig is!

Het toilet word vervangen voor een modernere variant en de keuken vervangen we ook. Die is bijna 20 jaar oud en echt wel klaar voor een update

Zou een zwarte keuken te trendgevoelig zijn? Ik heb een mooie gezien maar ik vraag me af of we het over vijf jaar niet zat zijn.
Ik denk dat het vooral om gaat of je zelf denkt dat je het over 5 jaar nog mooi vindt. Zelfs al is het nu een trend, maar is het helemaal jouw ding, dan is het goed, toch?

Ik denk wel dat een zwarte keuken op dit moment een beetje een trend is. Ik ken tenminste vrij veel mensen die nu voor een zwarte keuken kiezen. Niets mis mee, natuurlijk, als het is wat je mooi vindt.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  woensdag 24 april 2019 @ 15:58:23 #125
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_186398937
Anders verf je 'm over 5 jaar toch gewoon weer? Of zeg ik nou iets geks?
KuikenGuppy
  woensdag 24 april 2019 @ 16:08:18 #126
149959 SQ
snelle trees
pi_186399096
Een zwartfineer keuken verf je niet gewoon even ;)
disclaimer
  woensdag 24 april 2019 @ 16:09:32 #127
149959 SQ
snelle trees
pi_186399122
Mijn ouders hadden overigens in hun huis waar we van 1987 tot 1993 woonden ook een zwarte keuken. Dus het wordt vanzelf weer hip ;)

Er bestaat niet zoiets als een tijdloze keuken. Je zult aan elke keuken waar dan ook kunnen zien wanneer ie ongeveer gekocht is. Of het nou wit greeploos of rood hoogglans is. Niets is zo tijdsbeeldgevoelig als keukens en badkamers.
disclaimer
  Moderator woensdag 24 april 2019 @ 16:11:46 #128
5428 crew  miss_sly
pi_186399165
Haha, ja, trends komen vanzelf weer terug :D
Daarom zou ik het belangrijker vinden of ik het zelf echt mooi vind. Dan kan ik er best jaren naar kijken.

Inderdaad even verven lijkt me niet echt een optie. Dan moet je laten spuiten en ben je ook weer veel geld kwijt.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  Moderator woensdag 24 april 2019 @ 16:18:22 #129
5428 crew  miss_sly
pi_186399269
Ik heb een beetje zitten hobby'en vanmiddag. Tegels opgezocht die ik mooi vind, met een planner geprobeerd een badkamer te ontwerpen, maar ik kom toch op links douche, rechts bad, midden wastafel uit. Dus het wordt zaak om daar dan maar iets moois van te maken.

Badkamer is ook zo'n trendgevoelig iets, inderdaad. Nu met veel van die geometrisch gevormde tegels, de kleuren, waskommen...ook daarbij dus iets zoeken wat we echt mooi vinden. Ik vind nog steeds onze vorige badkamers ook mooi, dus ik denk dat we er wel in zullen slagen iets te kiezen wat we mooi vinden :)
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  woensdag 24 april 2019 @ 17:22:05 #130
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_186400435
quote:
1s.gif Op woensdag 24 april 2019 16:08 schreef Stormqueen het volgende:
Een zwartfineer keuken verf je niet gewoon even ;)
Oh nou, nieuwe deurtjes dan? Hebben mijn schoonouders een keer gedaan, viel erg mee qua prijs.
Wij hebben houten deurtjes, zou ze graag een ander kleurtje geven, maar wat...? Kleuren kiezen vind ik nog best lastig.
KuikenGuppy
  woensdag 24 april 2019 @ 17:23:31 #131
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_186400449
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2019 16:11 schreef miss_sly het volgende:
Haha, ja, trends komen vanzelf weer terug :D
Daarom zou ik het belangrijker vinden of ik het zelf echt mooi vind. Dan kan ik er best jaren naar kijken.

Inderdaad even verven lijkt me niet echt een optie. Dan moet je laten spuiten en ben je ook weer veel geld kwijt.
Onze vorige keuken hebben we lichtgeel geverfd, ben ik tot aan de verhuizing blij mee geweest O+. Zo zonnig en vrolijk!
KuikenGuppy
pi_186426341
Wat leuk, al die nieuwbouw. En dan zo vlakbij de duinen. Heerlijk.

Miss_sly, best lastig is dat. Want wat is de trend, wat vind je mooi en wat kies je uiteindelijk? Wij kozen zes jaar geleden voor ‘saai’ recht toe-recht aan qua badkamer omdat bij ons het lef vaak ontbreekt.

Hier bezoek gehad van de makelaar. Rondje door het huis gelopen, plan van aanpak gemaakt, courtage besproken, vraagprijs besproken. Het gaat gebeuren. Man oh man.
  donderdag 25 april 2019 @ 22:15:51 #133
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_186427077
Schilderen zal nooit m'n hobby worden, maar het geeft wel voldoening als je nieuwe huis zienderogen opknapt.
It's always around me, all this noise
But not nearly as loud as the voice saying
"Let it happen, let it happen (It's gonna feel so good)
Just let it happen, let it happen"
  vrijdag 26 april 2019 @ 07:27:36 #134
149959 SQ
snelle trees
pi_186431429
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2019 16:18 schreef miss_sly het volgende:
Ik heb een beetje zitten hobby'en vanmiddag. Tegels opgezocht die ik mooi vind, met een planner geprobeerd een badkamer te ontwerpen, maar ik kom toch op links douche, rechts bad, midden wastafel uit. Dus het wordt zaak om daar dan maar iets moois van te maken.

Badkamer is ook zo'n trendgevoelig iets, inderdaad. Nu met veel van die geometrisch gevormde tegels, de kleuren, waskommen...ook daarbij dus iets zoeken wat we echt mooi vinden. Ik vind nog steeds onze vorige badkamers ook mooi, dus ik denk dat we er wel in zullen slagen iets te kiezen wat we mooi vinden :)
Ik heb wel wat andere mogelijkheden gevonden met tekenen trouwens, wat had je zelf al gevonden? Of vind je dit uiteindelijk toch de meest prettige?
disclaimer
pi_186431517
Wij hebben volgens mij gefineerde binnen deuren kun je dit wel verven eigenlijk of moeten we echt nieuwe deuren? :+
  vrijdag 26 april 2019 @ 07:51:35 #136
149959 SQ
snelle trees
pi_186431538
Oh jawel, je kunt fineer wel verven, zeker als het lichte deuren zijn. Maar dat is wel een andere categorie dan een zwarte keuken licht verven ;)

Heb er zelf weinig ervaring mee, want in ons oude huis is vrijwel alles van hout, maar ik weet zeker dat het kan ;)
disclaimer
pi_186431547
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 april 2019 07:51 schreef Stormqueen het volgende:
Oh jawel, je kunt fineer wel verven, zeker als het lichte deuren zijn. Maar dat is wel een andere categorie dan een zwarte keuken licht verven ;)


Heb er zelf weinig ervaring mee, want in ons oude huis is vrijwel alles van hout, maar ik weet zeker dat het kan ;)
Gelukkig wij hebben die donkere eiken look deuren onder pluspunt deur met glas en lood is wel massief hout O+
  Moderator vrijdag 26 april 2019 @ 08:02:11 #138
5428 crew  miss_sly
pi_186431599
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 april 2019 07:27 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Ik heb wel wat andere mogelijkheden gevonden met tekenen trouwens, wat had je zelf al gevonden? Of vind je dit uiteindelijk toch de meest prettige?
Ik ben erg benieuwd naar andere mogelijkheden! Ik zou het juist erg leuk vinden om niet de standaardindeling te maken, maar ik zie niet hoe dan.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  Moderator vrijdag 26 april 2019 @ 08:04:47 #139
5428 crew  miss_sly
pi_186431620
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2019 21:47 schreef Malteser het volgende:
Wat leuk, al die nieuwbouw. En dan zo vlakbij de duinen. Heerlijk.

Miss_sly, best lastig is dat. Want wat is de trend, wat vind je mooi en wat kies je uiteindelijk? Wij kozen zes jaar geleden voor ‘saai’ recht toe-recht aan qua badkamer omdat bij ons het lef vaak ontbreekt.

Hier bezoek gehad van de makelaar. Rondje door het huis gelopen, plan van aanpak gemaakt, courtage besproken, vraagprijs besproken. Het gaat gebeuren. Man oh man.
Het ontbreekt ons zeker niet aan lef, maar soms wel aan zicht op mogelijkheden en een creatief brein :')

Spannend, je huis in de verkoop!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  Moderator vrijdag 26 april 2019 @ 08:05:22 #140
5428 crew  miss_sly
pi_186431626
quote:
17s.gif Op donderdag 25 april 2019 22:15 schreef JDude het volgende:
Schilderen zal nooit m'n hobby worden, maar het geeft wel voldoening als je nieuwe huis zienderogen opknapt.
Gaat het voorspoedig volgens planning? Zondag verhuizen, toch?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  vrijdag 26 april 2019 @ 08:10:34 #141
149959 SQ
snelle trees
pi_186431674
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 april 2019 08:02 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Ik ben erg benieuwd naar andere mogelijkheden! Ik zou het juist erg leuk vinden om niet de standaardindeling te maken, maar ik zie niet hoe dan.
Hier wat tekeningetjes dan:
https://imgur.com/a/FqXraO1
disclaimer
pi_186431676
Aangezien het over keukens gaat: met welke zaken hebben jullie goede ervaringen? Ik hoor nog steeds veel over Duitsland, maar is dat nog interessant? Of zijn er zaken in NL waar we beter heen kunnen?
En heeft iemand wel eens een Ikea keuken gehad en hoe zijn die qua kwaliteit?

We gaan over een aantal weken daarmee beginnen.

Inmiddels aannemer gevonden en die kan de maandag nadat wij de sleutel hebben ontvangen meteen beginnen met de verbouwing, verwachte doorlooptijd is 3 maanden, 2 maanden sneller dan we dachten! Dus hopelijk zitten we er rond 1 oktober in, kant en klaar!
  vrijdag 26 april 2019 @ 08:15:24 #143
149959 SQ
snelle trees
pi_186431727
Tinkerbell, wij zijn in gesprek met een kleine onafhankelijke keukenzaak en dat bevalt me zó goed. Vorige keer ook gedaan. Persoonlijke aandacht, meedenken, out of the box ideeën, en vooral, transparantie. En het hoeft niet meteen smerig duur te zijn. Zo goedkoop als Ikea of keukenconcurrent dan weer niet, maar goed, dat zijn budgetgemotiveerde keuzes, ik weet natuurlijk niet wat je er ongeveer aan kunt besteden.
disclaimer
  vrijdag 26 april 2019 @ 08:16:04 #144
149959 SQ
snelle trees
pi_186431733
Wat gaan jullie allemaal verbouwen, tink?
disclaimer
pi_186431737
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 april 2019 08:10 schreef Tinkerbel_ACC_ het volgende:
Aangezien het over keukens gaat: met welke zaken hebben jullie goede ervaringen? Ik hoor nog steeds veel over Duitsland, maar is dat nog interessant? Of zijn er zaken in NL waar we beter heen kunnen?
En heeft iemand wel eens een Ikea keuken gehad en hoe zijn die qua kwaliteit?

We gaan over een aantal weken daarmee beginnen.

Inmiddels aannemer gevonden en die kan de maandag nadat wij de sleutel hebben ontvangen meteen beginnen met de verbouwing, verwachte doorlooptijd is 3 maanden, 2 maanden sneller dan we dachten! Dus hopelijk zitten we er rond 1 oktober in, kant en klaar!
Duitsland is nog steeds veel goedkoper.

Ik weet niet waar je in het land zit maar wij hebben erg goede ervaring met keukencentrum Berkers. Nu plaatsen die overal maar je moet er zelf maar naartoe willen rijden.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_186431822
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 april 2019 08:16 schreef Stormqueen het volgende:
Wat gaan jullie allemaal verbouwen, tink?
Wij gaan het hele huis strippen en opnieuw opbouwen ... ons huis is voor het laatst zeer modern verbouwd in de jaren ‘70 , dus er moet heel veel aan gebeuren. We hebben gekozen voor de plek, maar het huis moet “gemoderniseerd” zoals dat heet :D

Dank voor de adviezen voor de keuken! Het budget is niet perse heel klein, maar het moet in het totale plaatje passen. Ik heb eens met een zaak in Veldhoven gewerkt, was idd heel fijn. Zit die van jullie ergens in het midden van het land toevallig? Daar woon ik nu namelijk.

Ga even die zaken opzoeken!
  vrijdag 26 april 2019 @ 08:26:29 #147
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_186431828
Berkers zit in Deurne :)
  vrijdag 26 april 2019 @ 08:27:04 #148
149959 SQ
snelle trees
pi_186431834
Nee, wij zijn nu in Helmond bezig.
Ik denk dat jij Diessen bedoelt, dat is ook wel een begrip hier in de regio :D
disclaimer
pi_186431883
Berkers in Deurne idd :) geen gezeik, geen gedoe met handjeklap en goede begeleiding.

Houden goed contact met je over de planning enzo. Wij zijn echt heel tevreden.
I solemnly swear i'm up to no good
  Moderator vrijdag 26 april 2019 @ 08:43:59 #150
5428 crew  miss_sly
pi_186431993
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 april 2019 08:10 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Hier wat tekeningetjes dan:
https://imgur.com/a/FqXraO1
Oh, leuk! Bedankt al voor het meedenken en tekenen. Nog even een stukje fietsen en dan ga ik even spieken.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')