Ik had er toen al kijk op en wist dat we de CL zouden winnenquote:Op dinsdag 30 april 2019 18:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Daarom had er ook gewoon Veronica in de TT moeten staanquote:Op dinsdag 30 april 2019 20:26 schreef Isane het volgende:
Ik zit al tijden npo1 te kijken..maar het is natuurlijk op Veronica
insert dagjesvolk.gifquote:Op dinsdag 30 april 2019 20:26 schreef Isane het volgende:
1-1 meenemen uit Londen en thuis afmaken.quote:Op dinsdag 30 april 2019 20:27 schreef franklop het volgende:
Niet teveel krachten verspelen, want zondag wacht Willem II alweer
Hippe muziek eronder, kan niet op allemaalquote:Op dinsdag 30 april 2019 20:27 schreef Zipportal het volgende:
Veronica start doodleuk weer zo'n kut filmpje in.
quote:Op dinsdag 30 april 2019 20:26 schreef Isane het volgende:
Volgens mij heeft meer dan de helft van Nederland inmiddels Ziggo.... ik vraag me oprecht af of meer mensen naar Veronica of Ziggo kijken? Het niet hebben van reclames tijdens de rust zou voor de meesten voldoende reden zijn om naar Ziggo te verhuizen.quote:Op dinsdag 30 april 2019 20:27 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Daarom had er ook gewoon Veronica in de TT moeten staan
Ik kijk zelf via ziggo hoorquote:Op dinsdag 30 april 2019 20:29 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Volgens mij heeft meer dan de helft van Nederland inmiddels Ziggo.... ik vraag me oprecht af of meer mensen naar Veronica of Ziggo kijken? Het niet hebben van reclames tijdens de rust zou voor de meesten voldoende reden zijn om naar Ziggo te verhuizen.
quote:Op dinsdag 30 april 2019 20:26 schreef Isane het volgende:
wordtquote:Op dinsdag 30 april 2019 20:31 schreef Zipportal het volgende:
Als je niet Ajax support dan wordt je meteen aangevallen. Net als je niet mag zeggen dat Amalia een varken is.
Ik las deze week een interview van hemquote:Op dinsdag 30 april 2019 20:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tadic is wel een irritant zuigertje natuurlijk
Veronica kan iedereen kijken. Is ook een gratis online stream van.quote:Op dinsdag 30 april 2019 20:29 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Volgens mij heeft meer dan de helft van Nederland inmiddels Ziggo.... ik vraag me oprecht af of meer mensen naar Veronica of Ziggo kijken? Het niet hebben van reclames tijdens de rust zou voor de meesten voldoende reden zijn om naar Ziggo te verhuizen.
Amalia is een viesdik varken.quote:Op dinsdag 30 april 2019 20:31 schreef Zipportal het volgende:
Als je niet Ajax support dan wordt je meteen aangevallen. Net als je niet mag zeggen dat Amalia een varken is.
De analisten bij Veronica zijn kwalitatief beter.quote:Op dinsdag 30 april 2019 20:29 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |