SPOILER: Transferbeleid 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh.
Jong Ajax speelt op de toekomst, dus waarom moet dat nu anders? Ik zie het probleem voor Ajax niet. Waarom zouden die extra kosten maken voor Twente? Ajax stelt toch een veld beschikbaar.quote:Op donderdag 18 april 2019 19:14 schreef RedLabel het volgende:
[..]
Het is helemaal niet relevant. Er is gewoon een wedstrijd tussen Ajax en Twente. En aangezien Ajax dit keer de thuisclub is moeten ze een veld ter beschikking stellen om die wedstrijd te spelen. Wie zijn probleem is het nu? Die van Twente of die van Ajax.? Ik denk dat het een probleem van Ajax is.
Hoe zou het gegaan zijn als Ajax kampioen kon worden in die wedstrijd? Dan was die wedstrijd gewoon in de Arena gespeeld.
Jouw reactie is te belachelijk voor woorden. Zijn wij nou zo slim of jij zo dom?quote:Op donderdag 18 april 2019 19:14 schreef RedLabel het volgende:
[..]
Het is helemaal niet relevant. Er is gewoon een wedstrijd tussen Ajax en Twente. En aangezien Ajax dit keer de thuisclub is moeten ze een veld ter beschikking stellen om die wedstrijd te spelen. Wie zijn probleem is het nu? Die van Twente of die van Ajax.? Ik denk dat het een probleem van Ajax is.
Hoe zou het gegaan zijn als Ajax kampioen kon worden in die wedstrijd? Dan was die wedstrijd gewoon in de Arena gespeeld.
Het stadion van Jong Ajax is de Toekomst. Jong Ajax werd in 17/18 ook kampioen op de Toekomst.quote:Op donderdag 18 april 2019 19:14 schreef RedLabel het volgende:
[..]
De schrijffouten doen pijn aan de ogen. Of is dat ook een knipoog naar Vak-P?quote:Op donderdag 18 april 2019 22:35 schreef JanCees het volgende:
https://www.f-side.nl/wij-laten-ons-niet-naaien/
![]()
Zal dat niet per 1 juni of Juli zijn?quote:Op vrijdag 19 april 2019 08:21 schreef mokkiemok het volgende:
mochten we de finale halen, wanneer gaat Frenkie eigenlijk naar barca?
twitter:MikeVerweij twitterde op vrijdag 19-04-2019 om 08:10:35#Ajax strikt Emmen-doelman Scherpen https://t.co/OMlMxp9LxC via @telegraaf reageer retweet
Circus Scherpenquote:Op vrijdag 19 april 2019 08:29 schreef Tarado het volgende:
twitter:MikeVerweij twitterde op vrijdag 19-04-2019 om 08:10:35#Ajax strikt Emmen-doelman Scherpen https://t.co/OMlMxp9LxC via @:telegraaf reageer retweet
Ze hebben hun lijntjes heus wel uit staan. Maar ik neem aan dat Ajax met daadwerkelijke handtekeningen ook even wacht tot er ook echt wat vertrekt.quote:Op vrijdag 19 april 2019 08:39 schreef PicoMMP het volgende:
We zijn flink aan het versterken voor Jong Ajax zie ik. Wanneer gaan we kanonnen halen?
je hebt weleens dat een keeperstrainer doorslaat en denkt er wat van te kunnen makenquote:Op vrijdag 19 april 2019 08:46 schreef -XOR- het volgende:
Scherpen slaat helemaal nergens op. Als er geen goede Nederlandse keepers zijn, haal dan geen Nederlandse keeper. Niets wijst erop dat die ooit het niveau van Ajax aan zou kunnen tikken. Probeer dan pakweg Thomas Didillon te halen.
Scherpen is echt heel slecht.quote:Op vrijdag 19 april 2019 08:47 schreef mokkiemok het volgende:
voorlopig zijn de aankopen nog niet je van het. Pierie heb ik wel vertrouwen in, maar dat is geen aankoop waar je meteen CL niveau mee pakt.
Pierie hebben ze uit voorzorg nu al genomen, dat hij niet over twee jaar ineens "te duur" is.quote:Op vrijdag 19 april 2019 09:24 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Scherpen is echt heel slecht.
Pierie vind ik ook ongelooflijk, te slecht voor basis. Laat hem lekker twee jaar bij Heerenveen.
Schuurs is toch nog niet afgeschreven? Die is pas 19 en niet iedereen heeft de carrierecurve van De Ligt.quote:Op vrijdag 19 april 2019 09:26 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Pierie hebben ze uit voorzorg nu al genomen, dat hij niet over twee jaar ineens "te duur" is.
50/50 of hij het niveau haalt net als bij schuurs. dus je hebt nu twee kansen om een goede gok te hebben genomen.
dat zeg ik toch niet, ik zeg dat het zowel bij hem als bij Pierie 50/50 is of hij basisniveau gaat/kan halen.quote:Op vrijdag 19 april 2019 09:28 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Schuurs is toch nog niet afgeschreven? Die is pas 19 en niet iedereen heeft de carrierecurve van De Ligt.
Even over die twee kansen heengelezen. Pierie halen is inderdaad prima, maar stal hem dan bij Heerenveen en niet in Jong.quote:Op vrijdag 19 april 2019 09:31 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
dat zeg ik toch niet, ik zeg dat het zowel bij hem als bij Pierie 50/50 is of hij basisniveau gaat/kan halen.
wellicht is dat de wens van Pierie, dat horen we toch nooit. uitlenen is mijn optiek wel beter inderdaad.quote:Op vrijdag 19 april 2019 09:32 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Even over die twee kansen heengelezen. Pierie halen is inderdaad prima, maar stal hem dan bij Heerenveen en niet in Jong.
Waar baseer jij die percentages op? Ik heb die schuurs laatst zien spelen en ik denk dat de kans aanzienlijk lager ligt dan 50%.quote:Op vrijdag 19 april 2019 09:31 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
dat zeg ik toch niet, ik zeg dat het zowel bij hem als bij Pierie 50/50 is of hij basisniveau gaat/kan halen.
50/50 zeg je als het niet duidelijk is. een letterlijk percentage kan niemand er aan hangen.quote:Op vrijdag 19 april 2019 09:34 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Waar baseer jij die percentages op? Ik heb die schuurs laatst zien spelen en ik denk dat de kans aanzienlijk lager ligt dan 50%.
Ik denk dat Pierie 70/30 is dat het wel lukt.quote:Op vrijdag 19 april 2019 09:39 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
50/50 zeg je als het niet duidelijk is. een letterlijk percentage kan niemand er aan hangen.
Zowel bij Pierie als bij Schuurs is het afwachten hoe ze zich ontwikkelen.
aankomend seizoen zal het niveau er nog niet zijn. dus ik hoop dat er nog wel een speler bij komt die direct het niveau heeft.
jij maakt het wel moeilijk, of dat lig aan mij.quote:Op vrijdag 19 april 2019 09:48 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Ik denk dat Pierie 70/30 is dat het wel lukt.
Schuurs is eerder 20/80 dat het niet lukt
ik ga toch eerder voor 68/32 bij pieriequote:Op vrijdag 19 april 2019 09:48 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Ik denk dat Pierie 70/30 is dat het wel lukt.
Schuurs is eerder 20/80 dat het niet lukt
Ik wilde eigenlijk 3/4 en 1/4 doen, maar ik schat de kansen van Pierie meer dan 3 keer zo hoog als die van schuursquote:Op vrijdag 19 april 2019 09:50 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
jij maakt het wel moeilijk, of dat lig aan mij.
Ik dacht meer aan 72/28quote:Op vrijdag 19 april 2019 09:51 schreef Adames het volgende:
[..]
ik ga toch eerder voor 68/32 bij pierie
Magallan nog te weinig gezien, maar lijkt inderdaad te kort te komenquote:Op vrijdag 19 april 2019 09:58 schreef PicoMMP het volgende:
Orejuela, Kristensen, Schuurs, Pierie, Magallan, Blind, Tagliafico
De defensieve aankopen van de laatste twee jaar. Slechts twee spelers zijn basismateriaal voor komend seizoen.
Lijkt me haast onmogelijk om dat te bewerkstelligen. Alle ogen zijn gericht op onze spelers nu we het zo goed doen in de CL. Van de Beek wordt in de buitenlandse media zelfs beschreven als een wonderkid, terwijl "wij" hem dit seizoen nog volledig hebben afgebrand en op de bank wilden hebben.quote:Op vrijdag 19 april 2019 09:58 schreef manny het volgende:
wellicht dat ze ook hard bezig zijn jongens binnen te houden. dat is goedkoper dan nieuw spul halen en je hoeft niet te twijfelen over niveau.
Maar je bent het er wel mee eens gezien jouw post?quote:Op vrijdag 19 april 2019 10:00 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Magallan nog te weinig gezien, maar lijkt inderdaad te kort te komen
Orejuela en kristensen inderdaad miskopen
Blind en Tagliafico hebben groot aandeel in waar je nu staan, zeer groot zelfs.
schuurs en pierie zijn voor de toekomst, hoe kan je die uberhaupt al afschrijven.
slaat als kut op dirk je post.
heeft gedurende het seizoen ook een boel 100% kansen gemist, waar we hem op beoordelen.quote:Op vrijdag 19 april 2019 10:00 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Lijkt me haast onmogelijk om dat te bewerkstelligen. Alle ogen zijn gericht op onze spelers nu we het zo goed doen in de CL. Van de Beek wordt in de buitenlandse media zelfs beschreven als een wonderkid, terwijl "wij" hem dit seizoen nog volledig hebben afgebrand en op de bank wilden hebben.
Begin van het seizoen verdiende hij ook geen basisplek hoor. Maar heeft goede stappen gemaakt. Nu nog leren afronden op bepaalde momenten.quote:Op vrijdag 19 april 2019 10:00 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Lijkt me haast onmogelijk om dat te bewerkstelligen. Alle ogen zijn gericht op onze spelers nu we het zo goed doen in de CL. Van de Beek wordt in de buitenlandse media zelfs beschreven als een wonderkid, terwijl "wij" hem dit seizoen nog volledig hebben afgebrand en op de bank wilden hebben.
ja, maar ik meen een ondertoon te voelen waarbij je stelt dat de aankopen niet goed zijn. daar ben ik het mee oneens.quote:Op vrijdag 19 april 2019 10:02 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Maar je bent het er wel mee eens gezien jouw post?
Het gaat er niet om of Van de Beek goed of slecht is, maar dat hij nu enorm gehyped wordt door de wedstrijden tegen Juventus en je zelfs spelers kwijt gaat raken die drie maanden geleden nog discutabel waren.quote:Op vrijdag 19 april 2019 10:04 schreef franklop het volgende:
[..]
Begin van het seizoen verdiende hij ook geen basisplek hoor. Maar heeft goede stappen gemaakt. Nu nog leren afronden op bepaalde momenten.
volgens geruchten, nog geen officieel bod gezien. Voorlopig is alleen Frenkie verkocht.quote:Op vrijdag 19 april 2019 10:05 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Het gaat er niet om of Van de Beek goed of slecht is, maar dat hij nu enorm gehyped wordt door de wedstrijden tegen Juventus en je zelfs spelers kwijt gaat raken die drie maanden geleden nog discutabel waren.
Ja dat is wel een nadeel wat je als club zoals Ajax hebt ja op dit moment. Geen mogelijkheid om die gasten te behouden. Aan de andere kant geeft het wel mogelijkheden dat andere types eerder voor je club gaan kiezen. Maar vrees dat je dan meer een soort van doorgeefluik gaat worden met regelmatig wat eigen jeugd die een stap gaan maken.quote:Op vrijdag 19 april 2019 10:05 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Het gaat er niet om of Van de Beek goed of slecht is, maar dat hij nu enorm gehyped wordt door de wedstrijden tegen Juventus en je zelfs spelers kwijt gaat raken die drie maanden geleden nog discutabel waren.
Nee, ik concludeerde alleen dat van die zeven aankopen er slechts twee zijn waar we volgend jaar direct iets aan hebben. Als Nico al blijft trouwens.quote:Op vrijdag 19 april 2019 10:04 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
ja, maar ik meen een ondertoon te voelen waarbij je stelt dat de aankopen niet goed zijn. daar ben ik het mee oneens.
Enkel orejuela is een 100% miskoop.
ik dat geval ben ik het met je eens.quote:Op vrijdag 19 april 2019 10:07 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Nee, ik concludeerde alleen dat van die zeven aankopen er slechts twee zijn waar we volgend jaar direct iets aan hebben. Als Nico al blijft trouwens.
Er was geen ondertoon.
ekte supporter ben jij, ik ben al 22 jaar vrij rond die datum.quote:Op vrijdag 19 april 2019 10:09 schreef franklop het volgende:
Baal wel, want mochten we onverhoopt de finale halen dan ben ik al op vakantie. Lijk de KNVB wel dat ik daar geen rekening mee heb gehouden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |