@Arceequote:Op zaterdag 22 juni 2019 08:26 schreef Skv het volgende:
Heeft iemand cijfers beschikbaar van actieve users en posts per maand/jaar? Van de afgelopen 10 jaar ofzo?
Zie: GC / De FOK! 1% elitequote:Op zaterdag 22 juni 2019 08:26 schreef Skv het volgende:
Heeft iemand cijfers beschikbaar van actieve users en posts per maand/jaar? Van de afgelopen 10 jaar ofzo?
Dat is wel pijnlijk. Is er zicht op tot welk moment de servers nog kunnen worden betaald uit de ad opbrengsten? Zonder veranderingen lijkt dit erg aflopend.quote:
We wachten met spanningquote:Op zaterdag 22 juni 2019 18:27 schreef Verbruikersnaam het volgende:
Ik open wel een paar goede topics.
Al die antifa's eruit tyfen aub.quote:Op donderdag 18 april 2019 23:42 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Alle rechtse PVV en FVD kneuzen er uit schoppen.
Omdat ze goede schrijvers niet waarderen.quote:Op donderdag 18 april 2019 20:51 schreef Aiciu het volgende:
Het valt mij op dat het de laatste tijd extreem rustig is op fok.
Klacht: te rustig op fok!
Anti klacht: laten we samen bedenken hoe we fok weer leuker kunnen maken!
Misschien kunnen ze nog meer ads tonen.quote:Op zaterdag 22 juni 2019 09:04 schreef Skv het volgende:
[..]
Dat is wel pijnlijk. Is er zicht op tot welk moment de servers nog kunnen worden betaald uit de ad opbrengsten? Zonder veranderingen lijkt dit erg aflopend.
Welke mods?quote:Op zaterdag 22 juni 2019 20:18 schreef Samuel24 het volgende:
Helemaal mee eens inderdaad. Waar de mods de laatste tijd toch mee bezig zijn....sorry dat gaat er bij mij echt niet in. Ze hebben FOK! volledig verpest.
Dan heb je toch iets verkeerd gedaan.quote:Op zaterdag 22 juni 2019 20:26 schreef Samuel24 het volgende:
@:Plompzakker. godzijdank tref ik jou. Weetje wat die stomme admins gedaan hebben. Door hun kan ik niet meer quoten, geen smileys gebruiken, en zelfs niet meer mentionen.
Ik heb net met Pharkus gesproken via DM en hij zei dat hij mij voorlopig zo zal laten.
Ik kan dus helemaal niks meer hier. Alleen nog maar een bericht typen.
quote:Op zaterdag 22 juni 2019 20:26 schreef Samuel24 het volgende:
@:Plompzakker. godzijdank tref ik jou. Weetje wat die stomme admins gedaan hebben. Door hun kan ik niet meer quoten, geen smileys gebruiken, en zelfs niet meer mentionen.
Ik heb net met Pharkus gesproken via DM en hij zei dat hij mij voorlopig zo zal laten.
Ik kan dus helemaal niks meer hier. Alleen nog maar een bericht typen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |