Oh wie is er dood?quote:Op vrijdag 19 april 2019 10:49 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Ja ga jaartje leven van een erfenis
Niet alleen in de muziekindustrie iykwim hehehequote:Op vrijdag 19 april 2019 10:51 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ach gos, hij was een icoon in de muziekindustrie.
Haha huhquote:Op vrijdag 19 april 2019 10:54 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Niet alleen in de muziekindustrie iykwim hehehe
Nee waarom zou ikquote:Op vrijdag 19 april 2019 11:35 schreef Crack_ het volgende:
Gaan jullie ook gezonder eten door dit weer?! Echt fijn
Nee, 2 affligem trippel en 1 trappe quadruppel en daarvoor nog een aantal jupilertjes naar binnen geklapt en op het einde van de avond spacecakegebeuren genomen, dat zou ik niet per se gezond noemenquote:Op vrijdag 19 april 2019 11:35 schreef Crack_ het volgende:
Hoezo? Koolhydraten, suikers, voldoende water, wat vet en voldoende groen.quote:Op vrijdag 19 april 2019 11:36 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nee, 2 affligem trippel en 1 trappe quadruppel en daarvoor nog een aantal jupilertjes naar binnen geklapt en op het einde van de avond spacecakegebeuren genomen, dat zou ik niet per se gezond noemen
Genoeg boterhammen op iig.quote:Op vrijdag 19 april 2019 11:36 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nee, 2 affligem trippel en 1 trappe quadruppel en daarvoor nog een aantal jupilertjes naar binnen geklapt en op het einde van de avond spacecakegebeuren genomen, dat zou ik niet per se gezond noemen
Zes verschillende soorten kanker voor je 50e.quote:Op vrijdag 19 april 2019 11:36 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
wat is precies groen daarvan?quote:Op vrijdag 19 april 2019 11:38 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Hoezo? Koolhydraten, suikers, voldoende water, wat vet en voldoende groen.
Als je alleen wil vertellen wat je hebt gebruikt dan boeit de vraag ook niet zo. Jammerrquote:Op vrijdag 19 april 2019 11:36 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik had dat al elders opgeschreven, dus was een simpele copy/paste als antwoord...quote:Op vrijdag 19 april 2019 11:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Als je alleen wil vertellen wat je hebt gebruikt dan boeit de vraag ook niet zo. Jammerr
Boeit sws nietquote:Op vrijdag 19 april 2019 11:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Als je alleen wil vertellen wat je hebt gebruikt dan boeit de vraag ook niet zo. Jammerr
Nee ik eet al gezond. Daar heeft het weer niets mee te maken.quote:Op vrijdag 19 april 2019 11:35 schreef Crack_ het volgende:
Nog gezonderquote:Op vrijdag 19 april 2019 11:46 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Nee ik eet al gezond. Daar heeft het weer niets mee te maken.
Ik ga suppen met @Flamarande .quote:Op vrijdag 19 april 2019 11:46 schreef Crack_ het volgende:
Echt zo kut gedroomd, voel me aansteller dat het me beinvloed
Iemand zeg iets leuks, leuke weekendplannen of whatever?
Ik kan je Scheveningen aanraden als je naar Den Haag gaat. Niet Kijkduinquote:Op vrijdag 19 april 2019 11:47 schreef naatje_1 het volgende:
Ik ga vandaag van het weer genieten denk ik, ergens dit weekend naar het strand met mijn ouders en ook naar mijn opa en oma. Ofwel, een beetje familie bezoeken tijdens Pasen
Ohjaa pasenquote:Op vrijdag 19 april 2019 11:47 schreef naatje_1 het volgende:
Ik ga vandaag van het weer genieten denk ik, ergens dit weekend naar het strand met mijn ouders en ook naar mijn opa en oma. Ofwel, een beetje familie bezoeken tijdens Pasen
Meestal gaan we of bij Scheveningen of bij Monster het strand op.quote:Op vrijdag 19 april 2019 11:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik kan je Scheveningen aanraden als je naar Den Haag gaat. Niet Kijkduin
Monster is ook wel oke ja.quote:Op vrijdag 19 april 2019 11:50 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Meestal gaan we of bij Scheveningen of bij Monster het strand op.
Oh tof, veel plezierquote:
Oh is dat nog steeds zo'n bendequote:Op vrijdag 19 april 2019 11:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik kan je Scheveningen aanraden als je naar Den Haag gaat. Niet Kijkduin
Ja gaat nog wel even duren ook.quote:Op vrijdag 19 april 2019 11:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh tof, veel plezier
[..]
Oh is dat nog steeds zo'n bende
Wilde zondag met bezoek ook naar het strand maar zal wel fuuucking druk zijn dan.. Meh
Mehmehquote:Op vrijdag 19 april 2019 11:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja gaat nog wel even duren ook.
Wat vinden jullie hiervan?quote:Elke laatste woensdag van de maand is er Ecstatic Dance in de kerk van Ruigoord. Een oude krachtplek.
Ecstatic Dance is a free form dance meditation. There is a short introduction to ground and connect and then you are off for a 2 hour dance around the world. I will make waves of slow and fast music and guide you with the music through different intensities. You can dance as you wish, alone or with others, big or small, laying on the floor or jumping in the air. We intend to provide an environment where everything and everyone is welcome.
However there are 3 guidelines: - No talking (this helps you to have a more meaningful experience and hey....isn't it great to free yourself from speech?) (just for a short time) - No shoes (unless you need it) - No drugs or alcohol. (we are trying to drop masks and to truly connect with ourselves and, if you are feeling advanturous, connect with others)
Costs: 12.-
Did you know that Ecstatic is not only about happy feelings? Ecstatic comes from a Greek word that means to expand, to go beyond the self.... in the past ecstatic was any state of being beyond yourself. Nowadays it is mostly used to express happiness. But that is only a limited view on the term ecstatic.
I welcome all emotions on the dancefloor. Happiness is the easy emotion on the dancefloor, because it is familiair.
We usually dance to celebrate.
There are many ancient cultures and some are still alive, that use dance as a medicine.
That is why I would like you to feel free to express whatever comes bubbling up, while shaking up your cells.
https://www.facebook.com/events/319985115543041/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |