Ja dat is just de bedoeling. Kijken, niet kopen BAHquote:Op vrijdag 19 april 2019 13:01 schreef Crack_ het volgende:
Je jaagt klanten toch alleen maar weg als je vraagt 'hey kan ik je helpen' en vervolgens achter klanten aan blijft lopen terwijl ze zeiden 'nee wil alleen even kijken'
Jij ziet er uit als een winkeldief vandaarquote:Op vrijdag 19 april 2019 13:01 schreef Crack_ het volgende:
Je jaagt klanten toch alleen maar weg als je vraagt 'hey kan ik je helpen' en vervolgens achter klanten aan blijft lopen terwijl ze zeiden 'nee wil alleen even kijken'
als ik naar winkels ga is dat meestal om te kijken wat ze hebben om het daarna eventueel te kopen, voor andere shit heb je internetquote:Op vrijdag 19 april 2019 13:36 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ja dat is just de bedoeling. Kijken, niet kopen BAH
quote:Op vrijdag 19 april 2019 13:39 schreef Che_ het volgende:
[..]
Jij ziet er uit als een winkeldief vandaar
Ik ga naar winkels om het product te bekijken en bestel het daarna goedkoper op het internet.quote:Op vrijdag 19 april 2019 13:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
als ik naar winkels ga is dat meestal om te kijken wat ze hebben om het daarna eventueel te kopen, voor andere shit heb je internet
dat kan ookquote:Op vrijdag 19 april 2019 13:42 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik ga naar winkels om het product te bekijken en bestel het daarna goedkoper op het internet.
Nooit meer real life winkelenquote:Op vrijdag 19 april 2019 13:44 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Meestal sla ik die eerste stap over.
Ik snap weer die link niet.quote:Op vrijdag 19 april 2019 13:50 schreef Crack_ het volgende:
Heb aliexpress nu ook ontdekt en wil te veel hebbenik geef hiervan ook t mooie weer de schuld
Er valt ook weinig aan te snappen behalve gewoon iets de schuld gevenquote:
o okquote:Op vrijdag 19 april 2019 13:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Er valt ook weinig aan te snappen behalve gewoon iets de schuld geven
lekkerrrrquote:
Wel ff insmerenquote:Op vrijdag 19 april 2019 14:02 schreef Crack_ het volgende:
[..]
lekkerrrrwil zo buiten in zonnetje gaan slapen, lukt vast niet maar wel leuk idee
nee?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |